5 stvari koje možete napraviti nedjeljom za produktivniji radni tjedan
Tekst:Bonjour.ba
POSAO & ŽIVOTKroz razne svakodnevne navike i primjere naučili smo da je dobra priprema ključ sjajno obavljenog posla. Priprema jela znatno je lakša kada prethodno obavimo shopping namirnica i kreiramo tjedni meni, pravljenje prezentacije ide znatno brže kada unaprijed osmislimo temu i bilješke… slično je i sa obvezama koje nas čekaju kroz novi radni tjedan.
Aktivnosti kojima posvetimo vrijeme za vikend mogu znatno utjecati na razinu naše produktivnosti i motiviranosti u tjednu pred nama. Osim toga, kada nedjelju rezerviramo za pripremne radnje za što bezbolniji ponedjeljak, nekako nam i ne pada tako teško što je vikend gotov. Uz organizirane obveze, osmišljen meni i kombinacije, manje se brinemo o avanturama koje nas čekaju… a to su samo neke od stvari koje možete napraviti danas za produktivniji radni tjedan.
#OČISTITE RUČNU TORBU
Nažalost, naša torba nerijetko postane čuvar i sitnica kojima nije mjesto u torbi. Papirići, računi, popisi, omoti od slatkiša… očistite vašu torbu od nepotrebnih stvari i organizirajte ju za novi radni tjedan. Pazite da se u njoj krije balzam za usne, krema za ruke, vaš notes, ali i ključevi te mini pakiranje omiljenog parfema.
#ORGANIZIRAJTE TJEDNI MENI
Ne samo da ćete se riješiti stresa oko osmišljavanja jela nakon radnog vremena, nego će vam pomoći i da već za vikend kupite i unaprijed pripremite namirnice za ručak. Nasjeckajte povrće i organizirajte ostale namirnice po danima, kako bi i priprema jela išla puno brže.
#NAPIŠITE OBVEZE ZA NAREDNI TJEDAN
Pola sata ostavite i za organiziranje vašeg vremena i obveza kroz tjedan. Popišite svoje privatne obveze i poslovne, ali imajte u vidu i druženja s dragim ljudima i vrijeme za sebe. Razmišljajući unaprijed o svemu što bi se moglo naći na vašem rasporedu pomoći će vam da bolje organizirate vrijeme i rasporedite svoje obveze.
#POSLOŽITE RADNI STOL I ORGANIZIRAJTE EMAIL
Pola sata ostavite i za organiziranje vašeg kućnog ureda, kako u ponedjeljak ujutro vrijeme za rad ne biste koristili za sortiranje spisa, pronalazak kemijskih olovki ili bacanje smeća.
#ORGANIZIRAJTE GARDEROBU
Osmislite kombinacije za tjedan pred vama, kako već sredinom tjedna ne biste razmišljali gdje su vam nestale sve košulje ili u ponedjeljak ujutro kasnili jer ste morali ispeglati haljinu. Jednostavno, u nedjelju pripremite i sortirajte odjeću po danima u ormaru i ujutro uživajte u par dodatnih minuta za sebe.
Foto: pinterest.com