TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.7.2018.
Kroz navike uspješnih dama naučimo puno toga o razvoju vještina koje nam mogu pomoći da maksimalno iskoristimo svaki dan i da se odvažno nosimo sa svime što nam nosi svakodnevnica. Kako biste svojim privatnim i poslovnim obvezama dali dodatan #boost, važno je ostati motiviran, fokusiran, iznova učiti i znati odrediti prioritete.
Upravo su ti ciljevi popratni efekt ovih par svakodnevnih zajedničkih navika uspješnih dama koje smo pobrojali u nastavku.
#POSTAVITE SI 3 ZADATKA KOJA TREBATE IZVRŠITI KROZ TJEDAN
U svoj planer upišite top tri zadatka koja trebate ispuniti kroz radni tjedan i top tri zadatka iz privatnog života. To će vam pomoći da se fokusirate na najvažnije obveze i budete u stalnoj kontroli svega što vas čeka kroz naredni period.
# ISPLANIRAJTE TJEDNI MENI
Jednom kada se upoznate sa savršenošću ove navike, pitat ćete se zašto ju ranije niste dodali u vašu svakodnevnicu. Svaku nedjelju rezervirajte pola sata za osmišljavanje jela, pisanje popisa za kupovinu potrebnih namirnica. Zatim, u ponedjeljak narežite svo povrće koje ćete pripremati kroz tjedan kako biste si ostale dane olakšali pripremu jela. U proces možete uključiti cijelu obitelj i bez imalo stesa nakon posla pripremati jela za svoje najmilije.

# JEDAN DAN REZERVIRAJTE ZA KUĆNE POSLOVE I KUPOVINU NAMIRNICA
Ukoliko u svoj planer npr. utorak rezervirate za pospremanje djela kuće, srijedu za peglanje, a četvrtak za kupovinu namirnica i čišćenje, svoje ne baš pretjerano zabavne obveze ćete raspodijeliti kroz par dana, sebi olakšati izvršenje istih i što je najvažnije, nijedna od ovih stavki neće biti na vašoj listi vikend aktivnosti. A to znači potpuno opuštanje i punjenje baterija za vikend.
#VIKEND REZERVIRAJTE ZA ODMOR I DETOKS OD TEHNOLOGIJE
Nahranite svoje tijelo i um kroz zabavne aktivnosti s najmilijima, čitanje, filmske maratone i šetnje prirodom. Na neko vrijeme zaboravite na društvene mreže, emailove, novine, TV. Inspirirajte se samo pozitivnim pričama i emotivnim trenutcima s dragim ljudima.
#PAR SATI REZERVIRAJTE SAMO ZA SEBE
Bez obzira je li riječ o razvijanju nove vještine, beauty tretmanima, opuštenoj kupci ili odlasku na konferenciju, svaki tjedan pazite da dio slobodnih sati iskoristite za vaš osobni rast.
Foto: Camila Coelho Instagram, ohhcouture.com
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!