TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.5.2018.
Uz razgovore s kolegama, odgovaranje na email te pregled društvenih mreža, ponekad se znamo naći u scenarij gdje zbunjeno razmišljamo kako nam je tako brzo (i neproduktivno) proletjelo sat vremena? Kako biste kroz dan bili u potpunosti u kontroli nad vašim obvezama, ostali fokusirani i motivirani, posudite trikove ovih dama i dodajte ih i u vašu poslovnu svakodnevnicu.
#ORGANIZACIJA, ORGANIZACIJA, ORGANIZACIJA
Način na koji isplanirate tjedan nedjeljom, utjecat će na to kako će izgledati vaš cijeli tjedan.
Jednom kad dobijete pregled svog kalendara za tjedan pred vama, znat ćete što je još potrebno uraditi, pomjeriti ili dodati kako biste imali lijep i ugodan period pred vama. Ovakva priprema pomoći će da organizirate i trosatni ručak s prijateljicama, odlazak na trening i spa dan kroz narednih sedam dana bez osjećaja stresa kako sve stići. Koristite se aplikacijama koje daju jasan pregled vaših obveza i događanja ili planerom koji će sve vaše to do liste na jednom mjestu.
A uz to i ponedjeljak jutro ćete početi znatno smireniji i nasmijaniji, jer ste uradili vašu domaću zadaću.
#ONE ZNAJU VAŽNOST PAUZE
Bez obzira na broj obveza koje imate, ključno je da napravite pauzu i udaljite se od laptopa. Naravno, to ne znači da trebate uzeti telefon u ruke i 20 minuta provesti pregledavajući Internet. Kako biste ponovno povratili energiju i spriječili gubitak motivacije, vrijeme pauze iskoristite za inspirativne aktivnosti – šetnju, razgovor s prijateljima, ručak u slatkom restoranu.
#ONE STRATEŠKI ORGANIZIRAJU RADNI DAN
Uvijek prvo rješavajte teže zadatke. Ukoliko težu obvezu budete odlagali za kasnije, ona može učiniti da se osjećate anksiozno te da poželite da ona nekim čudom samo nestane. Umjesto toga, uhvatite se u koštac s njom te se kasnije nagradite za uspješan rad. U toku dana organizirajte vrijeme za pregledavanje emaila i odgovaranje na upite na emailu. Van tog vremena ne smijete otvarati tab email pošte i gubiti fokus s obveza na kojima sada radite. Organizirajte vaš radni stol – ne želite da zbog potrage za olovkom, važnim spisom ili post-it papirićem dan završi s osjećajem nervoze jer je sve u neredu. Okružite se stvarima koje volite i uvijek imajte uredan stol. To će djelovati pozitivno i motivirajuće na vas.
Svaki tjedan si postavite tri veća cilja i radite na njihovom ostvarenju.

#ONE ZNAJU KADA JE VRIJEME DA PRESTANETE RADITI NA NEKOM PROJEKTU
I iako žele raditi dok neki projekt ne bude savršen, svjesne su da savršenost ne postoji te da je ponekad bolje par dodatnih stvari iskoristiti za pripremu za nove obveze, nego razmišljajući i kopkajući se o projektu. Također, svjesnu da, kad neki projekt ne oslikava brand koji one ne predstavljaju, vrijeme je da se povuku iz tog projekta.
#ONE STAVLJAJU SEBE NA PRVO MJESTO
I iako ovo samo po sebi zvuči malo strašno, nećete moći ostati na pravom putu ukoliko se ne brinete za sebe. Gledajte to ovako: ukoliko ste bolesni, iscrpljeni, anksiozni nećete moći završiti sve obveze i ciljeve.
Zato kreirajte svakodnevnicu u kojoj ćete uz posao na rasporedu imati pripremu ukusnih jela, druženje s dragim ljudima, hobije…
Foto: Josefin Dahlberg
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!