TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.4.2018.
Uz stalne notifikacije na zaslonu mobitela da smo dobili novi email, obveze koje nam dodjeljuju članovi tima te blagi osjećaj anksioznosti koja se javi kada pomislimo što nam je sve danas na to do listi, teško je zadržati produktivnost kroz cijeli dan.
Zbog toga je itekako važno razvijati rutinu uz koju ćemo imati sve naše obveze pod kontrolom, te uživati u čarima pravilne organizacije vremena i zadataka. Brojne uspješne dame služe se ovim trikovima kako bi uspješno izbalansirale sve obveze,a vjerujemo da će i vama pomoći da zadržite fokus kroz radni dan.
#Započnite dan na pravilan način
Razvijte jutarnju rutinu koja vam savršeno odgovara. Dozvolite svom tijelu da se odmori, napuni energijom i pripremi za sve što vas čeka kroz dan. Pokušajte da ujutro imate vrijeme za sebe, zdravo doručkujete, malo čitate, provodite vrijeme s najmilijima a onda kreće obavljanje poslovnih zadataka.
#Uvijek imajte jedan veliki cilj za jedan radni dan
Kako biste znali organizirati obveze i odredili što je vrijedno vaše pozornosti, naučite prioritizirati.
To će vam pomoći da svako jutro znate na što vrijedi usmjeriti pozornost te koji zadatak vrijedi prvo završiti. Uz veliki cilj imajte i manje ciljeve kojima ćete se pozabaviti ako vam dozvoli vrijeme te glavna obveza. Uvijek završavajte jednu po jednu obvezu – tako ćete biti sigurni da ste bili potpuno predani i fokusirani na posao koji ste radili.
#Organizirajte vašu e-poštu
Odredite koji dio dana ćete rezervirati za odgovore na email upite koje ste dobile, te ih selektirajte na poruke koje morate odgovoriti danas te one koje mogu sačekati još jedan dan.
#Postavite si mini rokove za obavljanje svih zadataka
Na taj način moći ćete odrediti koliko vam vremenski treba za obavljanje svakog od zadataka, ali ćete i dobiti realističnu sliku vaših obveza te info kada ipak trebate malo brže obavljati određene obveze.
#Riješite se svih stvari koje vam odvlače pozornost
Mobiteli, notifikacije, multitasking. Oni su zapravo glavni krivci za naš gubitak fokusa i produktivnosti. Radije završite obvezu na kojoj radite, a onda se posvetite čitanju emaila, poruka ili drugoj obvezi.
Foto: anninebing.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!