TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.1.2019.
Talentirani ste, motivirani i uspješni u obavljanju zadataka, no, vaš rad nikako ne dolazi do izražaja na vašem radnom mjestu? Razlog možda leži upravo u vašem ponašanju.
Naime, iako ostvarujete sjajne rezultate u domeni u kojoj radite, zbog svojih navika, iz dana u možete slati negativnu sliku i tako biti korak dalje od ostvarenja cilja. Jer, u radnoj atmosferi, hvalisavci ili osobe koje se ne znaju nositi s kritikama, mogu dobiti negativne bodove upravo zbog svojih navika. Zbog toga smo pobrojali par navika, koje biste, ako su dio vaše svakodnevice, trebali promijeniti već danas.
#STRUČNJAK ZA SVE
Ako ne znate odgovor na pitanje, radije se nemojte pretvarati da ste stručnjak. Samopouzdanje na radnom mjestu je ključno i sigurno će vam otvoriti mnoga vrata, ali nemojte dozvoliti da se pretvori u arogantno ponašanje.
#NE OBRAĆATE POZORNOST NA DETALJE
Kako biste imali potpuni fokus na obveze koje vas očekuju, budite stvarno prisutni i fokusirani. Ne možete raditi dvije stvari odjednom ili pisati projektni zadatak uz stalno provjeravanje poruka na društvenim mrežama. Ključ produktivnosti upravo je u posvećenosti zadatku.

#NE ODGOVARATE NA POZIVE
Mobilni operater RealityMine napravio je istraživanje u SAD-u koje je pokazalo da se milenijalci ne žele javljati na telefon. Razloga je više – od činjenice da im to oduzima vrijeme do toga da je putem poruke lakše i brže komunicirati sve info. Ponekada je to uistinu i točno, no, nemojte i vi biti takvi. Ako je u opisu vašeg posla i dostupnost putem telefona ili mobitela, onda uistinu podignite tu slušalicu kada zazvoni.
#LOŠE REAGIRATE NA KRITIKE
Razumijemo, nije jednostavno. No, konstruktivne kritike su tu kako bi dodatno razvile i povećale vaše vještine i mogućnosti na radnom mjestu. Pomažu vam ići naprijed zbog čega je itekako važno da se i naučite nositi s istima.
#PREVIŠE VREMENA PROVODITE NA MOBITELU
Za vrijeme rada, na pauzama. Trebate naučiti kada je pravo vrijeme da ostavite mobitel i uložite u jačanje veza u vašem timu.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!