5 navika zbog kojih možete izgledati neprofesionalno na poslu - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

5 navika zbog kojih možete izgledati neprofesionalno na poslu

Tekst:

Bonjour.ba

POSLOVNI SAVJETI
23.1.2019.

Talentirani ste, motivirani i uspješni u obavljanju zadataka, no, vaš rad nikako ne dolazi do izražaja na vašem radnom mjestu? Razlog možda leži upravo u vašem ponašanju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, iako ostvarujete sjajne rezultate u domeni u kojoj radite, zbog svojih navika, iz dana u možete slati negativnu sliku i tako biti korak dalje od ostvarenja cilja. Jer, u radnoj atmosferi, hvalisavci ili osobe koje se ne znaju nositi s kritikama, mogu dobiti negativne bodove upravo zbog svojih navika. Zbog toga smo pobrojali par navika, koje biste, ako su dio vaše svakodnevice, trebali promijeniti već danas.

#STRUČNJAK ZA SVE
Ako ne znate odgovor na pitanje, radije se nemojte pretvarati da ste stručnjak. Samopouzdanje na radnom mjestu je ključno i sigurno će vam otvoriti mnoga vrata, ali nemojte dozvoliti da se pretvori u arogantno ponašanje.

#NE OBRAĆATE POZORNOST NA DETALJE
Kako biste imali potpuni fokus na obveze koje vas očekuju, budite stvarno prisutni i fokusirani. Ne možete raditi dvije stvari odjednom ili pisati projektni zadatak uz stalno provjeravanje poruka na društvenim mrežama. Ključ produktivnosti upravo je u posvećenosti zadatku.

neprofesionalnost

 

 

#NE ODGOVARATE NA POZIVE
Mobilni operater RealityMine napravio je istraživanje u SAD-u koje je pokazalo da se milenijalci ne žele javljati na telefon. Razloga je više – od činjenice da im to oduzima vrijeme do toga da je putem poruke lakše i brže komunicirati sve info. Ponekada je to uistinu i točno, no, nemojte i vi biti takvi. Ako je u opisu vašeg posla i dostupnost putem telefona ili mobitela, onda uistinu podignite tu slušalicu kada zazvoni.

#LOŠE REAGIRATE NA KRITIKE
Razumijemo, nije jednostavno. No, konstruktivne kritike su tu kako bi dodatno razvile i povećale vaše vještine i mogućnosti na radnom mjestu. Pomažu vam ići naprijed zbog čega je itekako važno da se i naučite nositi s istima.

#PREVIŠE VREMENA PROVODITE NA MOBITELU
Za vrijeme rada, na pauzama. Trebate naučiti kada je pravo vrijeme da ostavite mobitel i uložite u jačanje veza u vašem timu.

 

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno