TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.1.2019.
Talentirani ste, motivirani i uspješni u obavljanju zadataka, no, vaš rad nikako ne dolazi do izražaja na vašem radnom mjestu? Razlog možda leži upravo u vašem ponašanju.
Naime, iako ostvarujete sjajne rezultate u domeni u kojoj radite, zbog svojih navika, iz dana u možete slati negativnu sliku i tako biti korak dalje od ostvarenja cilja. Jer, u radnoj atmosferi, hvalisavci ili osobe koje se ne znaju nositi s kritikama, mogu dobiti negativne bodove upravo zbog svojih navika. Zbog toga smo pobrojali par navika, koje biste, ako su dio vaše svakodnevice, trebali promijeniti već danas.
#STRUČNJAK ZA SVE
Ako ne znate odgovor na pitanje, radije se nemojte pretvarati da ste stručnjak. Samopouzdanje na radnom mjestu je ključno i sigurno će vam otvoriti mnoga vrata, ali nemojte dozvoliti da se pretvori u arogantno ponašanje.
#NE OBRAĆATE POZORNOST NA DETALJE
Kako biste imali potpuni fokus na obveze koje vas očekuju, budite stvarno prisutni i fokusirani. Ne možete raditi dvije stvari odjednom ili pisati projektni zadatak uz stalno provjeravanje poruka na društvenim mrežama. Ključ produktivnosti upravo je u posvećenosti zadatku.

#NE ODGOVARATE NA POZIVE
Mobilni operater RealityMine napravio je istraživanje u SAD-u koje je pokazalo da se milenijalci ne žele javljati na telefon. Razloga je više – od činjenice da im to oduzima vrijeme do toga da je putem poruke lakše i brže komunicirati sve info. Ponekada je to uistinu i točno, no, nemojte i vi biti takvi. Ako je u opisu vašeg posla i dostupnost putem telefona ili mobitela, onda uistinu podignite tu slušalicu kada zazvoni.
#LOŠE REAGIRATE NA KRITIKE
Razumijemo, nije jednostavno. No, konstruktivne kritike su tu kako bi dodatno razvile i povećale vaše vještine i mogućnosti na radnom mjestu. Pomažu vam ići naprijed zbog čega je itekako važno da se i naučite nositi s istima.
#PREVIŠE VREMENA PROVODITE NA MOBITELU
Za vrijeme rada, na pauzama. Trebate naučiti kada je pravo vrijeme da ostavite mobitel i uložite u jačanje veza u vašem timu.
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!