TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 21.8.2018.
Čitajući savjete uspješnih ljudi o tome što je ključ za uspješno vođenje start-upa ili kompanije, gotovo svi emocije ističu kao korak uz koji ćete biti bliže vašim kupcima. Slično je i s vašim radnim mjestom. Većina vaših kolega neće vas zapamtiti po poslu koji ste radili, nego po načinu na koji ste s njima surađivali.
Zbog toga je iznimno važno na radnom mjestu istaknuti se setom vrijednosti, ali i spremnosti na pomoć drugima. A to su samo neki od načina kako možete ostaviti vidljiv trag u kompaniji u kojoj radite.
# BUDITE PREPOZNATLJIVI PO ODREĐENOJ VJEŠTINI
Jednom kada postanete eksperti na određenom polju, zauzet ćete posebno mjesto u kompaniji, ali i povećati vaše samopouzdanje što ste dio tima. Ukoliko sjajno poznajete Google Analytics ili društvene mreže, učinite tu vještinu vašim zaštitnim znakom. Upravo ćete vi biti osoba kojoj će vaše kolege doći u potrazi za odgovorima.
# NETWORKING UVIJEK I SVUGDJE
Iako biste svakako trebali imati sjajne poslovne odnose unutar tima, vaša poznanstva biste trebali širiti i van vašeg odjela. Pozovite na kavu kolege iz drugog djela ili otiđite na poslijepodnevno druženje sa njima. Širite vaša poznanstva i jačajte veze unutar kompanije.

# PONUDITE SE ZA POMOĆ KOLEGAMA OKO OBAVLJANJA ODREĐENIH ZADATAKA
Iako u opisu vašeg posla ne stoji obavljanje određenih poslova i mentorstvo, lijepo je kada nekome kome treba pomoć date smjernice kako da obavi određeni zadatak. Ne samo da ćete mu olakšati posao i učiniti poslovno okruženje ljepše, nego ćete i učiniti dobro djelo koje će vam se sigurno vratiti.
# POKAŽITE VAŠ MAKSIMUM
Kako biste se istaknuli na radnom mjestu, pokušajte sudjelovati u realizaciji projekata koji nisu striktno u opisu vašeg radnog mjesta. Ne biste trebali sada na sebe preuzeti pet novih projekata, ali organiziranje i prikupljanje podataka za naredni sastanak tima ili sortiranje spisa ostavit će sjajan utisak.
# UVIJEK BUDITE SPREMNI (JOŠ VIŠE) UČITI
Uvijek postoje određene vještine ili programi koje možete naučiti. Aktivirajte se i kroz seminare, konferencije ili tečajeve razvijajte set vaših poslovnih vještina koje će ostaviti traga na vašem sadašnjem poslu i ojačati vas za sve buduće avanture.
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!