TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.3.2017.
Proljeće nam kuca na vrata, stoga je vrijeme da naši slatki šeširi i šeširići ugledaju svijetlo proljetnog sunca. Pospremite svoje beanie kape i rukavice, jer je sezona velikih oboda stigla, s lepezom boja i oblika.
Dio je zanimljivih priča u koje su uključeni blejzer ili vaš omiljeni baloner, mada mu neće smetati ako ga pozovete na čajanku u kombinaciji sa šarenim haljinama ili čak čudnovatim i zabavnim odijelima. Da su ovo zaista čarobne kombinacije dostojne svih zgoda na ulicama grada dokazuju vam sljedeće fotografije. Spremne za svoju avanturu, drage naše Alise?
#1 Kaput + čizme
#2 Prugasta majica + dečkove hlače
#3 Odijelo
#4 Perje/krzno
#5 Haljina
Za MODAMO.info piše: Marija Perić
Foto: pinterest.com, thecolorstalker.com
TEKST: Bonjour.ba
Estetika, preglednost i iskustvo kupovine kakvo zaslužuje svaka beauty entuzijastica – dobrodošli na novu digitalnu adresu najpoznatije parfumerije u BiH.
Zamislite mjesto gdje su luksuz, elegancija i tehnologija isprepleteni u savršen sklad. Mjesto gdje se klikom otvaraju vrata svijeta najfinijih parfema, luksuzne njege kože i make up brendova koji kroje ljepotu modernog doba.
Plaza parfumerija, kultna destinacija za sve ljubitelje beauty proizvoda, upravo je lansirala svoj redizajnirani web shop, sofisticiran, intuitivan i dizajniran da odgovori na najviše estetske i funkcionalne zahtjeve.
Na www.plaza.ba, iskustvo online kupovine sada podsjeća na šetnju najluksuznijim beauty kutkom neke evropske metropole. Novi dizajn donosi prozračan i pregledan izgled, naglasak na vizualima proizvoda i personalizirano korisničko iskustvo.
Kupci sada s lakoćom mogu provjeriti dostupnost artikala po poslovnicama, pratiti stanje svojih loyalty bodova – cvjetića, te uživati u jasnijoj prezentaciji akcija, noviteta i ekskluzivnih ponuda.
“Željeli smo kreirati prostor koji ne samo da prezentira proizvode, već koji priča priču svakog brenda koji zastupamo. Web shop nije više samo alat za kupovinu – on je naš digitalni butik, produžetak identiteta Plaza parfumerije” - poručuje Selver Fajković, marketing menadžer Plaza parfumerije.
Redizajnirani web shop Plaza parfumerije nije samo nova stranica, to je nova era beauty kupovine u BiH. Elegantna, promišljena i digitalno besprijekorna. Luksuz je konačno stigao online i izgleda savršeno!
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa PLAZA parfumerija.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!