TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.8.2018.
Sve meme fotografije koje vidimo ponedjeljkom ujutro, a koje se tiču našeg pomalo tužnog izraza lica kada shvatimo da nas nakon opuštenog vikenda čeka nova lista obveza, ponekad odlično dočaravaju naše raspoloženje. No, početak novog radnog tjedna može biti itekako zabavan.
Novi radni tjedan podrazumijeva i novih sedam dana kroz koje možete ostvariti zamišljene ciljeve, kreirati neke nove fantastične uspomene i uživati u rezultatima projekata na kojima marljivo radite. A dan na poslu možete započeti dobrim djelom – jednostavno, napravite jednu od ovih pet aktivnosti koje predlažemo u nastavku, a čiji je cilj uljepšati nekome radni dan.
#NAPRAVITE SLASTICU ZA VAŠE RADNE KOLEGE
Vjerujemo da će razina produktivnosti i motiviranosti u uredu znatno porasti nakon što vaše kolege isprobaju ukusne muffine ili kolač s breskvama koji ste pripremili s ljubavlju. Bit će sjajan povod za razgovor i opuštanje tijekom radnog dana, a jednak efekt će imati i čokoladni muffin koji možete kupiti na putu na posao.
#UDIJELITE KOMPLIMENT KOLEGAMA ZA DOBRO OBAVLJEN POSAO
Pozitivan feedback uvijek je odličan način da pokažete kako prepoznajete nečiji trud i rad.
#DAJTE IM RUČNO ISPISANU KARTICU ZAHVALE
Kolegama koji su vam pomogli s prezentacijom, tablicama, pisanjem budžeta… zahvalite se tako što ćete im na radnom stolu ostaviti karticu sa simpatičnom porukom. Tako ćete im pokazati da cijenite vrijeme i znanje koje su podijelili s vama.
#POKRENITE TRADICIJU
Kako biste dodatno povezali vaš tim ljudi s kojima radite, predložite da svaki ponedjeljak započnete s komentarima o stvarima na koje ste ponosni u prošlom tjednu. Ili da svaki petak zajedno napišete jedan zajednički cilj za naredni tjedan.
#ZAJEDNO OTIĐITE VAN UREDA NA RUČAK
Svjež zrak, šetnja gradom i uživanje u kvalitetnom obroku okružen zelenilom uvijek je pametna ideja. Danas preskočite brzu hranu i obroke uz društvo kompjutera.
Foto: burton.com
TEKST: Bonjour.ba/PR
Ovogodišnji retreat, organizovan od strane Biznis Unije menadžera, još jednom je potvrdio da ovo udruženje okuplja novu generaciju menadžera spremnih za transformaciju poslovne kulture, gdje inspirativne priče, razmjena znanja i umrežavanje dominiraju.
Drugi po redu događaj, održan u prelijepom ambijentu hotela Nomad na Bjelašnici, okupio je lidere, stručnjake i partnere iz različitih sektora, stvarajući prostor za razmjenu ideja o digitalizaciji, inovacijama, održivom razvoju te važnosti mentalnog zdravlja i emocija.
Od samog osnivanja, BUM se pozicionirao kao važan akter u izgradnji održive i konkurentne poslovne zajednice, okupljajući članove s misijom izgradnje nove generacije menadžera i razvoja domaće privrede. Događaj je okupio više od 100 učesnika koji su kroz lične priče, razmjenu iskustva i otvorenu diskusiju razgovarali o savremenim izazovima.
"Danas, više nego ikada, vjerujem da se vizija BUM-a ostvaruje. Zahvaljujući vama, našim članovima i partnerima, koji uprkos svemu, zadržavaju optimizam, vjeru i onu malu dozu ludosti da su velike stvari moguće, BUM okuplja blizu 100 članova iz cijele BiH, mjesečno dodjeljuje 33 stipendije, a kroz naše događaje otvara teme o kojima se nedovoljno priča.
Hvala vam što zajedno pomjeramo granice i kreiramo novu eru poslovne zajednice u BiH“, istakao je Aleksandar Krunić, predsjednik Upravnog odbora BUM-a, na samom početku događaja.

Program je stavio u fokus digitalnu transformaciju, održivost, snagu ljudskog kapitala i poduzetničkog duha u svrhu rasta, teme koje su kroz vlastita iskustva i stručna znanja predstavili govornici iz različitih sektora.
Nedžad Pirić je iznio značajne informacije o važnosti kvalitetne transformacije u procesu digitalizacije, te da je važno posložiti infrastrukturu kako bi promjene postigle maksimalan učinak.
Posebna pažnja bila je usmjerena na primjere kompanija koje su uspjele spojiti inovacije i održivost u modele koji ih čine globalno konkurentnim.
Jedan takav primjer predstavio je Jure Širić iz kompanije Modepack, koji je govorio o tome kako se njegova industrija ambalaže transformisala u brend prisutan na 36 svjetskih tržišta, te zašto je upravo ulaganje u reciklirane i ekološke materijale postalo ključ njihovog međunarodnog uspjeha.
Jure Širić u razgovoru sa moderatoricom konferencije, Unom Bejtović naglasio je važnost izlaska iz komfort zone i ulaganja u inovacije koje će osigurati da budemo ispred globalne konkurencije.
“U cijelom procesu ključno je ostati prizeman, dosljedan sebi i svojim vrijednostima, te činiti nešto više za cijelu zajednicu”, istakao je Širić.

Razvoj i širenje uspješnih domaćih kompanija bila je tema izlaganja Aleksandra Kremenović, osnivača MF grupacije, koji je kroz iskustvo stvaranja jedne od najstabilnijih finansijskih institucija u regiji pokazao kako vizija i dugoročna strategija mogu pretvoriti „mikro“ inicijativu u „makro“ uspjeh.
Njegov pogled na regionalno pozicioniranje i upravljanje finansijskim sistemima dao je učesnicima uvid u to kako domaće kompanije mogu graditi održiv rast u promjenjivom tržišnom okruženju. Trendovi se ne trebaju slijepo pratiti, umjesto toga potrebno je vjerovati u svoju viziju i prilagođavati je prilikama na tržištu.


Osim tehnoloških i poslovnih perspektiva, važan dio programa bio je posvećen i mentalnom zdravlju. Jasmin Bešić je otvorio pitanje stresa u modernom menadžmentu i načina na koji on oblikuje liderstvo i profesionalni identitet.
Njegov psihodinamski pristup, koji spaja nauku i iskustvenu praksu, donio je potpuno drugačiji pogled na razvoj lidera u okruženju koje se ubrzano mijenja. Stres ne treba biti dio našeg identiteta, već podstrek da slušamo i prihvatamo svoje emocije.


BUM Retreat 2025 realiziran je uz podršku ključnih partnera: Go Digital in the Western Balkans, EBRD uz podršku Evropske unije, EFSE fonda uz podršku Evropske unije kao dugogodišnjeg BUM partnera, UN Women, te brojnih prijatelja i partnera iz poslovne zajednice.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!