TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.8.2018.
Sve meme fotografije koje vidimo ponedjeljkom ujutro, a koje se tiču našeg pomalo tužnog izraza lica kada shvatimo da nas nakon opuštenog vikenda čeka nova lista obveza, ponekad odlično dočaravaju naše raspoloženje. No, početak novog radnog tjedna može biti itekako zabavan.
Novi radni tjedan podrazumijeva i novih sedam dana kroz koje možete ostvariti zamišljene ciljeve, kreirati neke nove fantastične uspomene i uživati u rezultatima projekata na kojima marljivo radite. A dan na poslu možete započeti dobrim djelom – jednostavno, napravite jednu od ovih pet aktivnosti koje predlažemo u nastavku, a čiji je cilj uljepšati nekome radni dan.
#NAPRAVITE SLASTICU ZA VAŠE RADNE KOLEGE
Vjerujemo da će razina produktivnosti i motiviranosti u uredu znatno porasti nakon što vaše kolege isprobaju ukusne muffine ili kolač s breskvama koji ste pripremili s ljubavlju. Bit će sjajan povod za razgovor i opuštanje tijekom radnog dana, a jednak efekt će imati i čokoladni muffin koji možete kupiti na putu na posao.
#UDIJELITE KOMPLIMENT KOLEGAMA ZA DOBRO OBAVLJEN POSAO
Pozitivan feedback uvijek je odličan način da pokažete kako prepoznajete nečiji trud i rad.
#DAJTE IM RUČNO ISPISANU KARTICU ZAHVALE
Kolegama koji su vam pomogli s prezentacijom, tablicama, pisanjem budžeta… zahvalite se tako što ćete im na radnom stolu ostaviti karticu sa simpatičnom porukom. Tako ćete im pokazati da cijenite vrijeme i znanje koje su podijelili s vama.
#POKRENITE TRADICIJU
Kako biste dodatno povezali vaš tim ljudi s kojima radite, predložite da svaki ponedjeljak započnete s komentarima o stvarima na koje ste ponosni u prošlom tjednu. Ili da svaki petak zajedno napišete jedan zajednički cilj za naredni tjedan.
#ZAJEDNO OTIĐITE VAN UREDA NA RUČAK
Svjež zrak, šetnja gradom i uživanje u kvalitetnom obroku okružen zelenilom uvijek je pametna ideja. Danas preskočite brzu hranu i obroke uz društvo kompjutera.
Foto: burton.com
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!