TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.8.2018.
Sve meme fotografije koje vidimo ponedjeljkom ujutro, a koje se tiču našeg pomalo tužnog izraza lica kada shvatimo da nas nakon opuštenog vikenda čeka nova lista obveza, ponekad odlično dočaravaju naše raspoloženje. No, početak novog radnog tjedna može biti itekako zabavan.
Novi radni tjedan podrazumijeva i novih sedam dana kroz koje možete ostvariti zamišljene ciljeve, kreirati neke nove fantastične uspomene i uživati u rezultatima projekata na kojima marljivo radite. A dan na poslu možete započeti dobrim djelom – jednostavno, napravite jednu od ovih pet aktivnosti koje predlažemo u nastavku, a čiji je cilj uljepšati nekome radni dan.
#NAPRAVITE SLASTICU ZA VAŠE RADNE KOLEGE
Vjerujemo da će razina produktivnosti i motiviranosti u uredu znatno porasti nakon što vaše kolege isprobaju ukusne muffine ili kolač s breskvama koji ste pripremili s ljubavlju. Bit će sjajan povod za razgovor i opuštanje tijekom radnog dana, a jednak efekt će imati i čokoladni muffin koji možete kupiti na putu na posao.
#UDIJELITE KOMPLIMENT KOLEGAMA ZA DOBRO OBAVLJEN POSAO
Pozitivan feedback uvijek je odličan način da pokažete kako prepoznajete nečiji trud i rad.
#DAJTE IM RUČNO ISPISANU KARTICU ZAHVALE
Kolegama koji su vam pomogli s prezentacijom, tablicama, pisanjem budžeta… zahvalite se tako što ćete im na radnom stolu ostaviti karticu sa simpatičnom porukom. Tako ćete im pokazati da cijenite vrijeme i znanje koje su podijelili s vama.
#POKRENITE TRADICIJU
Kako biste dodatno povezali vaš tim ljudi s kojima radite, predložite da svaki ponedjeljak započnete s komentarima o stvarima na koje ste ponosni u prošlom tjednu. Ili da svaki petak zajedno napišete jedan zajednički cilj za naredni tjedan.
#ZAJEDNO OTIĐITE VAN UREDA NA RUČAK
Svjež zrak, šetnja gradom i uživanje u kvalitetnom obroku okružen zelenilom uvijek je pametna ideja. Danas preskočite brzu hranu i obroke uz društvo kompjutera.
Foto: burton.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!