TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.6.2019.
Vođenje osobnih financija svakodnevni je izazov koji nas motivira na što detaljniji pristup našem mjesečnom budžetu, kao i planiranje financija unaprijed. Sve su to koraci koji uvelike mogu pomoći u razvijanju zdravih financijskih navika, kao i samoj štednji. Zbog toga smo u nastavku pobrojali nekoliko jednostavnih svakodnevnih navika kojih ćete se lako pridržavati, a koje će vam pomoći da svaki mjesec dio vašeg novca dodate u fond za štednju. Gotovo bezbolno i bez utjecaja na kvalitetu vašeg života.
ZAMIJENITE 'COFFEE TO GO' S TERMOSICOM KAVE
Šalica u ruci, ubrzan tempo hodanja i office look, uz 'coffe to go' ponekad imamo dojam kao da smo u šetnji ulicama New Yorka, no, taj doživljaj možete imitirati i sa zanimljivo dizajniranom termosicom u ruci, koja sadrži kavu koju ste pripremili doma. Bit će to moderna interpretacija teme uz koju ćete i uštedjeti.

POSTANITE MAJSTOR U KUĆNOJ PEDIKURI I MANIKURI
Pokušajte novac koji biste potrošili u salonu za uređenje noktiju usmjeriti na kupovinu uređaja, pribora i lakova za uređenje noktiju u kućnoj radinosti. Bit će to pametna investicija uz koju ćete u udobnosti doma dobiti gotovo jednake rezultate kao u salonu, uz uštedu novca. Naravno, potrebno je malo prakse, no, bit ćete ponosni na svaki mali beauty pomak koji napravite.
Umjesto da svaki mjesec novac trošite na tretmane u salonu, taj novac radije investirajte u neke druge sitnice koje vas mogu razveseliti.
KUHAJTE I JEDITE DOMA
Osim što ćete znati podrijetlo i kvalitetu namirnica koje koristite za pripremu, svako jelo bit će pripremljeno baš po vašim gastro načelima. Opcija pripreme jela u udobnosti doma znatno je pristupačnija i zdravija od hrane iz restorana ili fast fooda, a ostatke od večere uvijek možete iskoristiti za sutrašnji ručak. Uz recepte koji donose jednostavne upute za pripremu jela od namirnica koje sigurno već imate u hladnjaku, nema prostora za izgovore.
INVESTIRAJTE U KASICU
I imajte pravilo da svaki dan morate ubaciti jednu novčanicu u nju. Vi birate koliko. No, morate to raditi bez iznimke. A ako ste dobro raspoloženi, ubacite i dvije. Vaša kasica vam neće zamjeriti.
NAPRAVITE POPIS NAMIRNICA PRIJE KUPNJE U MARKETU I KUPUJTE NA SNIŽENJIMA
Kako se doma ne biste vratili s najmanje pet artikala koji vam uopće ne trebaju, no, u trenutku kupovine su izgledali primamljivo, uvijek kupujte samo artikle s vaše shopping liste. Također, trebali biste pratiti sniženja u marketima koji su vam u blizini te koristiti ih za kupovinu namirnica za dom koji su vam svakodnevno potrebni, a sada su dostupni po pristupačnijim cijenama. Uvijek kupujte svježe voće i povrće te posjećujte tržnicu u potrazi za istima.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!