TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 18.9.2023.
Svi imamo taj jedan lokal koji najčešće posjećujemo i u kojem se rado okupljamo s prijateljima, ali novo mjesto s lijepim interijerom i promjena su uvijek dobrodošli.
Svaki od lokala koji će se naći na listi u nastavku smo odabrali jer imaju nešto zajedničko, njihovi interijeri su uređeni tako da mogu biti uvezani u jednu istu priču. Odišu nostalgijom, toplotom i ispunjeni su retro namještajem i dekorativnim dodacima.
Za neke od njih sigurno ste već čuli bar nekad u prolazu i među omiljenim su turistima koji posjećuju Sarajevo.
Mr. Elephant
Popularni Slon, kako ga zovu ljudi koji žive u blizini i tu najradije piju prvu kafu, postoji već nekoliko godina i jedan je od šarmantnijih lokala. U ljetnom periodu u bašti kafića često možete uživati u zvucima saksofona, jazz i blues muzike.
Uređen je tako da se osjećate kao kod kuće, a interijer je ispunjen neobičnim ukrasima poput pisaće i mašine za šivenje. Ovo je lokal koji će posebno privući pažnju ljubitelja umjetnosti i izložbi koji se nerijetko održavaju u istom.
Adresa: Hilandarska 28.
Shane Lounge Bar
Ovo je lokal u kojem ćete nakon posla uživati u ukusnoj hrani, piću i opet - neobičnom interijeru. Pažnju će vam sigurno privući mnoštvo knjiga, namještaj retro dizajna i muzički instrumenti. Adresa je: Akademika Petra Mandića 17.
Aroma
Aroma je jedan od najintimnijih lokala koje ćete posjetiti. Ono što će ovdje privući pažnju su restaurirani komadi starog namještaja, umjetnine na zidovima i lijepa, topla energija kojom je ispunjen.
Adresa je: Trg Vilijema Šekspira.
Zlatna ribica
Sigurno je jedan od najpoznatijih lokala u Sarajevu i teško da postoji osoba koja već nije čula za ovaj sarajevski grumen zlata.
U slučaju da još uvijek postoji neko ko bar jednom nije posjetio ovo magično mjesto - nalazi se na adresi: Kaptol 5.
* * *
Naslovna fotografija: @inelazekovic
TEKST: Bonjour.ba/PR
Prva imena ovogodišnje Brending konferencije, koja se održava 5. juna u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu, su objavljena i dolaze s ozbiljnom reputacijom.
Pitate se zašto bi to meni trebalo biti bitno? Odgovor je jednostavan ovo nisu bilo kakvi predavači. Njihovo znanje, iskustvo, kampanje i pristupi pomiču granice globalne komunikacijske industrije. Ovo su predavači koji osvajaju srca publike, ali i kanske lavove.
Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify.
Želite li saznati tajne kampanja koje se pamte i brend poruke koje pogađaju pravo u srž? Ovo je prilika. Sa više od 15 godina iskustva na globalnoj sceni, Tozzini dolazi da podijeli svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice.
A kako nastaju one genijalne ideje i kampanje koje djeluju tako jednostavno, da vas nervira što ih se niste sami sjetili? Odgovor donosi drugi govornik.
Naime, Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih trenera kreativnog razmišljanja u svijetu, predstavit će svoj revolucionarni model strukturisane kreativnosti, metod koji ne zavisi od inspiracije ili sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama.
Timovi širom svijeta, koji su prošli kroz njegov program, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prix-a.
Bilo da ste strateg, kreativac, menadžer brenda ili lider agencije, na Branding konferenciju dolazite da naoštrite svoju kreativnu oštricu i odete kući sa alatima koje možete primijeniti odmah.
Najave ostalih govornika slijede uskoro. Do tada, osigurajte svoje mjesto pod cirkuskim šatorom na www.branding.ba jer predstava uskoro počinje!
Foto: @brandingconf
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!