TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 8.4.2019.

U trenutcima kada poželite napraviti pauzu od poduže lista obveza ili stresnog dana na poslu, uz pozitivne afirmacije važno je podsjetiti se da jedan loši trenutak ne bi trebao okupirati vaše misli i kreirati negativne emocije kroz cijeli dan. Kako biste se uhvatili u koštac s vašim mislima i kreirali balans, naučite na svaki novi sat gledati kao na novi početak i u svom rasporedu uvijek izdvojite trenutak za sebe. Ponovno probudite val kreativnosti, pozitivne energije i napravite predah. Da su sitni rituali tu kako bi obojili svaki vaš dan, ali i pomogli vam da, neovisno o izazovu, obučete svoje superodijelo, uvjerite se kroz ovih pet trikova.

#NAPRAVITE JEDNU STVAR ZBOG KOJE ĆETE BITI PONOSNI
Izađite iz zone ugode, budite kreativni i danas napravite nešto odvažno. Pošaljite email za suradnju dami koju oduvijek smatrate idolom, predstavite vašem šefu ideju o novom projektu o kojem već neko vrijeme razmišljate, pošaljite poruku dečku koji vam se sviđa... Isprobajte nešto novo i uživajte u svim lijepim stvarima koje se događaju kada izađete izvan vaših granica. Pokažite svima da ste samopouzdani i da ste dama koja u potpunosti ima kontrolu nas svojom svakodnevicom.  

#NAHRANITE VAŠ UM
Ovaj je zadatak zapravo jako jednostavan. Sve što trebate jeste pronaći inspirativan blog ili knjigu koji će vas motivirati, inspirirati, naučiti nešto novo i pokazati da se trud uvijek isplati. Proširit će vaše horizonte i pomoći vam da stvari gledate iz drugog ugla. 

#HOBIJI SU KLJUČNI ZA BUĐENJE KREATIVNOSTI
Jer oni su ti koji će vam pomoći da u danu odvojite vrijeme za sebe i da uživate u sitnim vještinama koje ste oduvijek voljeli. Upravo je ulaganje u sebi najbolja investicija koju možete napraviti. 

#VJERUJTE SVOM INSTINKTU
Ne dozvolite da vas tuđa razmišljanja nazaduju ili poljuljaju. Uvijek budite najbolji ambasadori onoga što radite i vodite se vlastitim iskustvom.

#SLAVITE I SITNE POBJEDE
Nagradite sebe za odlično pripremljenu prezentaciju, savjet koji ste dali prijateljici ili za sjajno pripremljen sufle. Izmamit ćete si osmijeh na lice, ali i razmišljati kako već sutrašnji dan možete učiniti još boljim. 

 

Foto: isabellathordsen.com


Bonjour

Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan!

TEKST: Bonjour.ba

Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan! Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan!

Postoje trenuci kada prisustvo žene u liderskoj ulozi nije samo odgovor na sistemsku promjenu nego osjećaj sigurnosti, jasnoće i smisla u prostoru u kojem se donose odluke. Ti trenuci nemaju efekt eksplozije.

Više nalikuju tihoj snazi kada neko zna da sluša, da osjeti dinamiku tima, da pogleda ispod površine brojki i kreira okruženje u kojem ljudi ne ostaju jer moraju, već jer žele.

 

aida_mušić_asa_banka_bonjour_ba_2
 

U okviru kampanje ASA Banke kojom otvaramo prostor za stvarne priče žena koje oblikuju bankarski sektor, razgovarali smo s Aidom Mušić, lidericom koja vodi tim od preko 300 ljudi i 61 poslovnicu

 

asa-banka-aida-music_7_bonjour_ba

Aida Mušić, Direktorica Sektora za poslovanje sa fizičkim licima i poduzetnicima u ASA Banci

 

5 pravila tima koji „diše zajedno“


Njen pristup poslu i ljudima ruši predrasude o bankarstvu, ali i podsjeća da autoritet ne dolazi iz kontrole, već iz povjerenja.

 

Lojalnost nije ostajanje. Lojalnost je trud dok si tu.


Šta znači lojalnost tima u današnjem poslovnom okruženju?

Za Aidu Mušić, lojalnost nije pitanje dužine staža, već prisutnosti i truda koji pojedinac ulaže dok je dio tima. “Smatram da lojalnost tima ne znači ostati, znači biti najbolji dok si u timu”, ističe Aida i dodaje da je zadatak lidera da stvori okruženje u kojem ljudi ostaju ne zato što moraju, nego zato što to žele.

 

asa-banka-aida-music_5_bonjour_ba

asa-banka-aida-music_4_bonjour_ba
 

Dobar tim “diše” kad se ljudi ne boje misliti drugačije


300 ljudi i 61 poslovnica. Kako znate da sistem “diše kako treba”?


U velikim sistemima poput ASA Banke nije moguće biti svuda prisutan. Aida naglašava: “Ja se oslanjam na ljude. Ako su ljudi slobodni, dolaze sa problemima i sa idejama i onda znam da dišemo zajedno.”

Osim formalnih kontrola, izvještaja i analiza zadovoljstva klijenata, Aida osluškuje ono između redova: raspoloženje i energiju svojih kolega.

 

asa-banka-aida-music_1_bonjour_ba

asa-banka-aida-music_2_bonjour_ba
 

Odlučnost lidera ne isključuje tim, nego ga osnažuje


Kada lider treba prestati slušati tim i donijeti odluku sam?

U izazovnim trenucima, kada mišljenja unutar tima ostaju podijeljena, lider mora preuzeti odgovornost.

„Dešavaju se i takve situacije kada se mora presjeći i donijeti odluka“, kaže Aida, naglašavajući da se ni tada tim ne isključuje. „Bitno je da lider stoji iza te odluke. Isto tako je bitno da se odluke donose na osnovu prethodnih iskustava zajednički sa timom.“
 

aida_mušić_asa_banka_bonjour_ba
 

U bankarstvu je brzina precijenjena. Strpljenje je ono što gradi povjerenje


Šta najčešće govorite mladim kolegama, ali Vas ipak ne poslušaju?


Entuzijazam mladih kolega Aida vidi kao snagu, ali ih uči da uspjeh u bankarstvu ne dolazi preko noći. „Mladi ljudi žele brzo napredovanje, žele sve jako, jako brzo“, objašnjava Aida. 

 

asa-banka-aida-music_6_bonjour_ba
 

Kako kaže, bankarstvo se ipak gradi drugačije: „To je profesija u kojoj je zaista bitno strpljenje. Bankarstvo se gradi kroz iskustvo, kroz pouzdanost, kroz istrajnost.“ I dok priznaje da često ne poslušaju odmah, poručuje im: „Moraju osjetiti teren, naučiti procedure, sisteme i najvažnije… razumjeti klijenta.“

 

Bankarstvo su ljudi, ne brojke

 

Koja je najveća zabluda koju ljudi imaju o bankama?

Aida smatra da je pogrešno misliti kako banke funkcionišu isključivo po principu profita. „Mislim da je najveća zabluda o ljudima u bankama upravo da se sve gleda kroz profit, ali ustvari to su ljudi.“ U svom dugogodišnjem radu, svjedočila je mnogim važnim životnim trenucima svojih klijenata. „Bitno je da klijent osjeti da nije sam, da ima neko ko ga vodi kroz taj proces.“ Upravo u toj relaciji – klijent i savjetnik – krije se pravi smisao bankarstva koje ona živi.

 

asa-banka-aida-music_9_bonjour_ba
 

U njenom pristupu nema mjesta za pretvaranje da emocije nisu važne, da brojke govore sve ili da je dovoljno biti prisutan samo na papiru. Upravo suprotno, prisutnost, slušanje, empatija i odgovornost čine temelj njenog vođenja.

U vremenu u kojem se često traže brzi rezultati, Aida nas podsjeća da istinske promjene dolaze iznutra – iz povjerenja koje gradimo s ljudima s kojima radimo i za koje radimo.

Ove žene svakodnevno grade ASA Banku. Tiho, posvećeno, sa stavom koji se ne mjeri volumenom glasa, nego uticajem koji ostavljaju.

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto i video za Bonjour.ba: Marko Jovančić
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!