TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.4.2019.
O prednostima čitanja već smo toliko puta pisali.
Ne samo da čitanje pomaže da bolje održavamo koncentraciju, nego nas i uči kako da mudro iskoristimo vrijeme, postavimo si ciljeve, stvari sagledamo iz druge perspektive, izvlačimo lekcije iz pročitanog i naposljetku postanemo bolji govornici. No, ono najvažnije, pomažu nam da se nakratko odmaknemo iz uobičajenog ritma svakodnevice i opustimo se uz priče, savjete i memoare ljudi koji uče iz svakog trenutka.
Upravo zbog toga nas je posebice obradovao trend audio knjiga koje su postale 'game changer' u rasporedu mnogima od nas. Ne samo da nam dozvoljavaju da gužve u prometu i putovanja autobusom iskoristimo puno bolje, nego i na jednostavniji način, naučimo nešto novo i inspiriramo se. U nastavku smo zbog toga izdvojili 5 audio naslova koji su vrijedni i vaše pozornosti.
#1 The Adventures of Tom Sawyer by Mark Twain
Čak i ako ste istu čitali u osnovnoj školi, sada je pravo vrijeme da ponovno proživite avanture nestašnog dječaka koji je znao puno toga o prijateljstvu i životu.
Klik ovdje.
#2 Is Everyone Hanging Out Without Me? by Mindy Kaling
Inspirativna biografija Mindy Kaling koja na zabavan način priča o svim lekcijama koje je naučila kroz odrastanje kao kćer migranata, kao i na putu do titule jedne od uspješnijih komičarki današnjice.
Klik ovdje.

#3 Kitchen Confidential by Anthony Bourdain
Sjajni Anthony vas na 'ukusno smiješan i šokantno zadivljujući način' vodi u podzemlje kulinarskog svijeta.
Klik ovdje.

#4 Becoming by Michelle Obama
U memoarima iskreno pripovijeda o putu mlade djevojke iz Chicaga do Washingtona, ali i o ljubavi, braku, kao i o odgovornostima koje nosi uloga Prve dame Amerike.
Klik ovdje.
#5 Royal Holiday by Jasmine Guillory
Lagan, iskren i romantičan roman koja na zabavan i humorističan način govori o izazovima s kojima se susreću moderni parovi.
Klik ovdje.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!