TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 11.1.2018.
I iako nemamo potpunu kontrolu nad svime što se događa u našoj svakodnevici, ono u što možemo sigurno investirati kako bismo se osjećali zadovoljnije jeste zdravlje naše kože. Kada ste zadovoljni sobom, svaki dan je novi izazov i prilika za eksperimentiranje. A kako bismo uvijek izgledali svježe, ključna je prehrana i svakodnevna njega.
Svojoj jutarnjoj i večernjoj rutini njege kože trebate pristupiti ozbiljno i polagano, kako biste uživali u svim kremama koje nanosite, njihovim teksturama, mirisu i kako ona može smireno djelovati na vas. No, prije razgovora o preparatima, važno je nahraniti kožu iznutra i spriječiti utjecaj vanjskih radikala. To nas vodi do prve navike na kojoj će vaša koža biti zahvalna.
#PRAVILNA ISHRANA
Naša koža često je refleksija načina na koji živimo, odnosno namirnica koje konzumiramo.
Poznato je da određene namirnice koži vraćaju sjaj i elastičnost, ali i pomažu ukloniti znakove starenja ili smanjiti akne. U svoj jelovnik trebali biste dodati kvalitetne namirnice koje su bogate vitaminom D i A, omega 3 i 6 masnim kiselinama te mineralom selenom. Naravno, pazite i da svaki dan unosite dovoljno vode u organizam.
#UVIJEK UKLONITE MAKE-UP S LICA PRIJE SPAVANJA I POSVETITE SE ČIŠĆENJU KOŽE
Pronađite blago, nježno, no djelotvorno sredstvo koje će ukloniti u potpunosti make-up sa vašeg lica, kako biste se mogli posvetiti dubinskom čišćenju lica. Koristite sredstvo za čišćenje lica koje odgovara tipu vaše kože. Bez obzira koliko ste pospani, ovaj korak ne biste trebali preskočiti.
#INVESTIRAJTE U DNEVNU KREMU SA ZAŠTITNIM FAKTOROM
Bez obzira na godišnje doba, koristite kreme sa zaštitnim faktorom. Čak i zimi osjetljiva koža lica može izgubiti mladolik izgled pod utjecajem UV zraka.
#VIŠE VREMENA PROVODITE U PRIRODI
Jer je ona najbolji način kako da se riješite stresa, a stres nipošto nije dobar za vašu kožu. Ili pronađite neki drugi način meditacije koji će vam pomoći da smanjite uznemirenost, nesanicu ili posljedice koje su uzorkovane stresom.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!