TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.1.2020.
Iako vam se čini kako vaši dani nekada nemaju dovoljno sati kako biste uspjeli obaviti sve stvari koje ste zamislili, sjajne vijesti stižu iz CHICovnik tima.
Za uspješno isplaniran tjedan prepun ispunjenih ciljeva, dobrih prezentacija, sjajnih sastanaka i vremena kvalitetno provedenog uz stvari koje najviše volite potreban je plan, produktivnost i jedan CHIC planer.
Zašto planer? Zato što vaš dan ima previše malenih i velikih zadataka koji se nužno ne vežu samo za vaš posao, nego i za obveze doma, s prijateljima, za hobije i brojne druge sfere u vašem životu.
Foto: Džejna Radmilović
Pa će tako jedan CHICovnik planer umjesto post it papirića i hrpu bilježnica imati mjesto za organizaciju obveza, kao i za vaš plan obroka, raspored treninga vašeg djeteta, spa poslijepodne, rad na velikom projektu na poslu i vikend čišćenje doma.
Pored toga, planer je svojevrsni motivator koji će vas sa svakom prekriženom obvezom i citatom dodatno potaknuti da uistinu pomjerate granice produktivnosti i još više pokažete karakter superžene koja stvarno stiže sve.
Za savjete kako uz pomoć četiri rubrike u CHICovniku isplanirati odličan tjedan, još bolji mjesec i nezaboravnu godinu, prelistajte dalje.
DNEVNI PLANER
CHICovnik 2020. i ove godine krije dnevni planer za svaki dan u godini gdje je svaki dan raspoređen po satnicama od 8:00 ujutro do 20:00 navečer što ostavlja prostor za planiranje svih vaših događaja i aktivnosti kroz dan poput odlaska po vašeg sina u vrtić, sastanaka, dogovora s vašim najdražima ili posjeta festivalima, govornicama i prezentacijama.
Foto: Džejna Radmilović
Za svaki tjedan u mjesecu u Dnevnom planeru imate izdvojen Notes i Top 3 sekciju koji su idealni za široko vizualiziranje svih vaših tjednih planova. Ako naredni tjedan znači užurban ritam na vašem poslu, u sekciji Top 3 možete rasporediti tri stvari koje će vam pomoći da se u potpunosti fokusirate na poslovne obveze, a ako vaš tjedan planira biti rezerviran više za neke privatne obveze kao što su putovanje, blagdani ili pak selidba, vaše 3 glavne obveze mogu biti posvećene upravo tom planu. Notes je tu kako bi vas podsjetio na glavne stvari koje trebate završiti, početi ili odraditi za vrijeme tjedna koji je pred vama.
Foto: Džejna Radmilović
Ispod svakog dana u CHICovnik Dnevnom planeru imate maleni rozi kvadratić koji će biti glavni saveznik svih koji su si u Novoj godini obećali neke nove navike i rezolucije koje će im uljepšati svakodnevicu. Jer upravo u ovoj mini rubrici možete zapisivati i pratiti svoj napredak s novom navikom koju želite uvesti. Pa tako, ako ste se odlučili naučiti novi jezik, u rozoj rubrici možete pisati: 'Učenje jezika – 2h', i vjerujte nam, ovakvo bilježenje vašeg progresa imat će ogroman utjecaj na vašu motivaciju i želju za učenjem.
TO DO (and NOT TO-DO) list
Za sve vaše obveze u mjesecu CHICovnik je kreirao i rubriku TO DO (and NOT TO-DO) listu koja će na jednom mjestu svakog dana u tjednu čuvati sve vaše poslovne i privatne obveze. Preglednim rasporedom, krugovima koji sistematski odjeljuju vaše obveze u redovima i simpatičnim dizajnom, ovu TO-DO listu ćete ispunjavati s osmijehom na licu. Još više kada te iste obveze odradite i precrtate. Zar to nije idealan boost da uspješno odradite sve svoje zadatke?
BILJEŠKE
Osim što će vas osvojiti neodoljivim inspirativnim citatima, rubrika Bilješke u CHICovniku bit će vaš glavni asistent na svim sastancima, predavanjima, putovanjima i dugim vožnjama kada niste sigurni što raditi. S nešto više od 100 stranica, ova rubrika idealan je prostor za bilježenje bitnih stvari na koje ćete se kasnije htjeti podsjetiti, a mogu ujedno biti mjesto i za vaše recepte, dnevnik ili pak notes za vježbe na fakultetu.
FINANCIJSKI PLANER
Pregled financija također je jedna od rubrika koje ćete pronaći u CHICovniku. Ona će vam dati jasan pismeni uvid u sve načine na koje trošite vaš novac i pomoći vam da upravljate svojim budžetom. Osim toga, možete planirati vašu ušteđevinu, uplate i isplate i sve to na mjesečnoj razini.
Još kad znamo da planer dolazi uz ovako neodoljive stickere koji unose zabavu u ispunjavanje CHICovnika, planiranje dobiva sasvim novu razinu.
Foto: Džejna Radmilović
CHICovnik potražite u odabranim Bingo trgovinama čije adrese donosimo OVDJE.
***
Naslovna fotografija: @boksic_marija
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!