TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.5.2016.
Iako vam se možda tako ne čini na prvi pogled, to do liste također moraju imati svoju konstrukciju koja pomaže da one budu precizne, ostvarive, realne i s jasnim vremenskim rokom.
One nam pomažu da pobrojimo naše obveze i iste ostvarimo u planiranom vremenskom roku, a svako novo križanje napisane obveze, u nama stvara val pozitivne energije. No, da bi naša lista bila uistinu mjerilo naše produktivnosti i alat koji nam pomaže u našoj svakodnevnici, postoji par detalja na koje trebate obratiti pozornost.
#Zapisujte samo važne obveze
Nemojte svoj dan započeti pisanjem liste na kojoj će uz pravljenje važne prezentacije za veliki projekt na kojem radite već mjesecima napisati kupovina beauty potrepština i odlazak zubaru. Važno je da vaša lista bude specifična, mjerljiva, ostvariva, realna, s jasnom vremenskom linijom. Posložite prioritete na njoj, zadajte si 3 važna i jasna cilja koja morate ostvariti danas i par čije će ostvarenje biti dodatan bonus.

#Zapisujte samo ostvarive zadatke
Nemojte si zadavati neostvarive ciljeve. Želite pokrenuti blog? Onda si za danas zapišite obvezu da saznate kako napraviti blog, što je potrebno za kvalitetnu foto opremu s kojom ćete dokumentirati postove potrebne, te koliko vremena možete posvetiti njegovom vođenju. Budite realni i istražite vaše mogućnosti.
#Ne miješajte kvalitetu s kvantitetom i ne koristite listu kao sredstvo torture
Ponekad ljudi, kako bi se osjećali uspješnim, obavljaju samo jednostavne stvari ili obveze koje nisu na listu. Važno je obratiti pozornost na kvalitetu i prioritizirati vaše obveze u danu i koncentrirati se prvenstveno na njih. Isto tako, ne možete napisati predugu listu koja će vam stvarati nervozu i trošiti energiju svaki put kad vidite koliko još obveza imate.
Foto: mydomaine.com, pinterest.com
TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!