TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 13.2.2018.

  Ukoliko vam se čini da sa svakim novim otvaranjem emaila, na vašu adresu odmah stiže bezbroj novih upita i ponuda koje čekaju vaš odgovor, jasno je da vam ovo sredstvo komunikacije itekako važno u vašom poslu te da oduzima dosta vašeg vremena. S druge strane, u današnje doba, dopisivanje putem mailova zna potrajati mjesecima, a uz sve obveze na to do listi, pisanje i odgovaranje na email u

Ukoliko vam se čini da sa svakim novim otvaranjem emaila, na vašu adresu odmah stiže bezbroj novih upita i ponuda koje čekaju vaš odgovor, jasno je da vam ovo sredstvo komunikacije itekako važno u vašom poslu te da oduzima dosta vašeg vremena. S druge strane, u današnje doba, dopisivanje putem mailova zna potrajati mjesecima, a uz sve obveze na to do listi, pisanje i odgovaranje na email upite kao da upije svo radno vrijeme. Uz to, ako nemamo dovoljno fokusiranosti i produktivnosti, jedan odgovor zna ukrasti više vremena od predviđenog. I krug postaje začaran.

Zbog toga je prvi savjet uspješnih managera da svoj radni dan organizirate tako što jutro rezervirate za najteže obveze, podne za one lakše, a poslijepodne izdvojite pola sata za odgovaranje na email. Time ćete prekinuti stalno otvaranje ikone za pristup elektronskoj pošti i iskoristiti vrijeme na najbolji mogući način. Naravno, ujutro pregledajte postoji li slučajno email koji zahtjeva vaš hitan odgovor, a sve ostale upite ostavite za kasnije. Prilikom pisanja emaila postoji par nepisanih pravila koja će pomoći da se vaš upit istakne, pokaže vašu profesionalnost te pomogne vam u ostvarenju jakih veza. Ovo su trikovi koje koriste uspješne dame.

#EMAIL UVIJEK ZAPOČNITE SIMPATIČNO I PRISTUPAČNO
Ukoliko želite stupiti u kontakt s novim klijentom, itekako je važno da kroz pismenu formu ostavite simpatičan utisak, ne preformalan, ali opet ne preopušten. Iako biste možda da je sastanak uživo, brzo ostavili dobar utisak na vašeg sugovornika, sada jedino imate alat emaila, zato pazite da u uvodu emaila imate prijateljski pristup. Ukoliko niste sigurni, uvijek možete birati nešto formalniji pristup, a onda dozvoliti da vaš sugovornik postavi ton vašeg dopisivanja. Vaš email mora biti i osoban ako želite ukrasti nečiju pozornost. Uvijek dodajte ime osobe kojoj se obraćate u početku emaila. A onda mini razgovor o uspješnosti početka novog radnog tjedna na početku emaila ili vremenu (rečenica ili dvije) mogu biti simpa početak vaše poslovne suradnje. Uradite domaću zadaću i saznajte sve o osobi i kompaniji koju kontaktirate. Na osnovu toga znat ćete kako vaša komunikacija točno treba započeti.

email1

#BUDITE JASNI, KONKRETNI I PAZITE NA GRAMATIKU
Dakle, bez pjesničkih slika, prevelikih opisivanja i rečenica koje smo dodavali u zadaćnicu kakve smo radili u osnovnoj školi.
Uvijek pazite da vaš email ima mini uvod, početak radnje i zaplet, te zaključak. Svaka od ovih točki treba biti odvojena s barem jednim praznim redom kako bi bila preglednija, a unutar svake točke trebate biti konkretni i jasni. Koristite se alatima za uređenje emaila – numeriranje uz pomoć sitnih točkica je odlično ukoliko imate pobrojati više obveza, prijedloga ili uvjeta. I uvijek dva puta pregledajte gramatiku. Ne želite da ona bude razlog zašto vas netko smatra neprofesionalnim.

#POMNO BIRAJTE KLJUČNE RIJEČI
U samom predmetu emaila, ali i u tekstu emaila. Riječi poput novo, relevantno, zagarantirano, odmah, dokazano, personalizirano – odmah kradu pozornost osobe koja čita email i pomažu da osoba izdvoji više vremena za komunikaciju s vama. Ovisno o predmetu vašeg emaila, pazite da kroz srž emaila koristite izraze koji imaju snažnu poruku, pokazuju vaše vrijednosti i izdvajaju vas od ostalih.

#IZBJEGAVAJTE RIJEČI U NASLOVU EMAILA KOJI ČINE DA VAŠA PORUKA IZGLEDA POPUT SPAMA
Bez senzacionalnih naslova i nipošto nemojte da vaš naslov emaila sadrži riječi FW, čime pokazujete da ste važan email novom klijentu proslijedili bez imalo truda da vašu poruku personalizirate samo za njega. Budite što koncizniji i precizniji u kreiranju naslova emaila.



Foto: Pinterest


Bonjour

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026. Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.

Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.


alma_rad_industry_day5bonjour_ba

Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.

Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.


alma_rad_industry_day6bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.


alma_rad_industry_day1bonjour_ba

U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.

Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 


alma_rad_industry_day4bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti. 

Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.

Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!