TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 13.2.2018.

  Ukoliko vam se čini da sa svakim novim otvaranjem emaila, na vašu adresu odmah stiže bezbroj novih upita i ponuda koje čekaju vaš odgovor, jasno je da vam ovo sredstvo komunikacije itekako važno u vašom poslu te da oduzima dosta vašeg vremena. S druge strane, u današnje doba, dopisivanje putem mailova zna potrajati mjesecima, a uz sve obveze na to do listi, pisanje i odgovaranje na email u

Ukoliko vam se čini da sa svakim novim otvaranjem emaila, na vašu adresu odmah stiže bezbroj novih upita i ponuda koje čekaju vaš odgovor, jasno je da vam ovo sredstvo komunikacije itekako važno u vašom poslu te da oduzima dosta vašeg vremena. S druge strane, u današnje doba, dopisivanje putem mailova zna potrajati mjesecima, a uz sve obveze na to do listi, pisanje i odgovaranje na email upite kao da upije svo radno vrijeme. Uz to, ako nemamo dovoljno fokusiranosti i produktivnosti, jedan odgovor zna ukrasti više vremena od predviđenog. I krug postaje začaran.

Zbog toga je prvi savjet uspješnih managera da svoj radni dan organizirate tako što jutro rezervirate za najteže obveze, podne za one lakše, a poslijepodne izdvojite pola sata za odgovaranje na email. Time ćete prekinuti stalno otvaranje ikone za pristup elektronskoj pošti i iskoristiti vrijeme na najbolji mogući način. Naravno, ujutro pregledajte postoji li slučajno email koji zahtjeva vaš hitan odgovor, a sve ostale upite ostavite za kasnije. Prilikom pisanja emaila postoji par nepisanih pravila koja će pomoći da se vaš upit istakne, pokaže vašu profesionalnost te pomogne vam u ostvarenju jakih veza. Ovo su trikovi koje koriste uspješne dame.

#EMAIL UVIJEK ZAPOČNITE SIMPATIČNO I PRISTUPAČNO
Ukoliko želite stupiti u kontakt s novim klijentom, itekako je važno da kroz pismenu formu ostavite simpatičan utisak, ne preformalan, ali opet ne preopušten. Iako biste možda da je sastanak uživo, brzo ostavili dobar utisak na vašeg sugovornika, sada jedino imate alat emaila, zato pazite da u uvodu emaila imate prijateljski pristup. Ukoliko niste sigurni, uvijek možete birati nešto formalniji pristup, a onda dozvoliti da vaš sugovornik postavi ton vašeg dopisivanja. Vaš email mora biti i osoban ako želite ukrasti nečiju pozornost. Uvijek dodajte ime osobe kojoj se obraćate u početku emaila. A onda mini razgovor o uspješnosti početka novog radnog tjedna na početku emaila ili vremenu (rečenica ili dvije) mogu biti simpa početak vaše poslovne suradnje. Uradite domaću zadaću i saznajte sve o osobi i kompaniji koju kontaktirate. Na osnovu toga znat ćete kako vaša komunikacija točno treba započeti.

email1

#BUDITE JASNI, KONKRETNI I PAZITE NA GRAMATIKU
Dakle, bez pjesničkih slika, prevelikih opisivanja i rečenica koje smo dodavali u zadaćnicu kakve smo radili u osnovnoj školi.
Uvijek pazite da vaš email ima mini uvod, početak radnje i zaplet, te zaključak. Svaka od ovih točki treba biti odvojena s barem jednim praznim redom kako bi bila preglednija, a unutar svake točke trebate biti konkretni i jasni. Koristite se alatima za uređenje emaila – numeriranje uz pomoć sitnih točkica je odlično ukoliko imate pobrojati više obveza, prijedloga ili uvjeta. I uvijek dva puta pregledajte gramatiku. Ne želite da ona bude razlog zašto vas netko smatra neprofesionalnim.

#POMNO BIRAJTE KLJUČNE RIJEČI
U samom predmetu emaila, ali i u tekstu emaila. Riječi poput novo, relevantno, zagarantirano, odmah, dokazano, personalizirano – odmah kradu pozornost osobe koja čita email i pomažu da osoba izdvoji više vremena za komunikaciju s vama. Ovisno o predmetu vašeg emaila, pazite da kroz srž emaila koristite izraze koji imaju snažnu poruku, pokazuju vaše vrijednosti i izdvajaju vas od ostalih.

#IZBJEGAVAJTE RIJEČI U NASLOVU EMAILA KOJI ČINE DA VAŠA PORUKA IZGLEDA POPUT SPAMA
Bez senzacionalnih naslova i nipošto nemojte da vaš naslov emaila sadrži riječi FW, čime pokazujete da ste važan email novom klijentu proslijedili bez imalo truda da vašu poruku personalizirate samo za njega. Budite što koncizniji i precizniji u kreiranju naslova emaila.



Foto: Pinterest


Bonjour

Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom

TEKST: Bonjour.ba - PR

Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom Više od 4.000 razloga za slavlje: Evo kako Argeta dijeli uspjeh s potrošačima i zajednicom

Argeta i ove godine potvrđuje zašto je jedan od najprepoznatljivijih brendova na našem tržištu. Uz rekordnu prodaju, uspjeh ne mjeri samo brojkama, već ga dijeli s potrošačima kroz zabavnu turneju i sa zajednicom kroz vrijednu donaciju onima kojima je najpotrebnija.

Već više od dvije decenije, Argeta ostaje simbol ‘Dobre strane hljeba’ i prvi izbor potrošača. 

 



Uz jasno definisanu strategiju i angažman svih svojih uposlenih, Argeta neumorno nastavlja stvarati kvalitetne proizvode i graditi partnerske odnose u poslovnoj zajednici, jer je to jedini način da se osigura održiv budući rast. 


argeta3bonjour_ba

U poslovnom lancu najvažnije mjesto ipak zauzimaju potrošači, koji iz godine u godinu svoje povjerenje poklanjaju Argeti, stoga je Argeta u četiri velika bosanskohercegovačka grada, odlučila s njima zajednički proslaviti novi prodajni rekord, više od 4.000 tona proizvoda. 

 

argeta8bonjour_ba

Sa više od 4.000 razloga za slavlje, tokom decembra traje Argeta turneja kojoj su domaćini Sarajevo, Mostar, Zenica i Banja Luka, a tokom koje posjetioci imaju priliku da se dobro zabave uz DJ-a i prigodne sadržaje na otvorenom, te naravno i da degustiraju omiljene Argeta proizvode. 


argeta6bonjour_ba

Sarajevo i Mostar su već bili domaćini ovom fantastičnom događaju sa sjajnom atmosferom, a preostaju još Zenica i Banja Luka. Tokom posjeta bh. gradovima Argeta planira svojim potrošačima podijeliti ukupno 40.000 pašteta.

Značajan poslovni uspjeh nadahnuo je Argetu da kao društveno odgovorna kompanija da svoj doprinos i onima kojima je pomoć prijeko potrebna. 


argeta2bonjour_ba

argeta7bonjour_ba

Ovom prilikom,  Argeta će donirati proizvode u vrijednosti od 49 hiljada KM Udruženju Pomozi.ba za potrebe projekta ‘Obrok za sve’, u okviru kojeg Udruženje ljudima u potrebi širom BiH isporuči više od 1.000 obroka dnevno. 

Rad ovog Udruženja motiviše širu društvenu zajednicu i često nas ujedinjuje kada je građanima pomoć neophodna. Kroz ovu donaciju i Argeta se nada da će pomoć mnogima donijeti osmijeh na lice, a drugima biti snažna motivacija da učestvuju u projektu ‘Obrok za sve’. 


argeta1bonjour_ba

Svi ovi uspjesi potvrđuju da je Argeta više od paštete, brend koji godinama gradi kvalitet i povjerenje, ostajući dosljedan onome što ga čini prepoznatljivim.

Foto: PR  
Naslovna fotografija: @argeta_official


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!