TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.2.2018.
Ukoliko vam se čini da sa svakim novim otvaranjem emaila, na vašu adresu odmah stiže bezbroj novih upita i ponuda koje čekaju vaš odgovor, jasno je da vam ovo sredstvo komunikacije itekako važno u vašom poslu te da oduzima dosta vašeg vremena. S druge strane, u današnje doba, dopisivanje putem mailova zna potrajati mjesecima, a uz sve obveze na to do listi, pisanje i odgovaranje na email u
Ukoliko vam se čini da sa svakim novim otvaranjem emaila, na vašu adresu odmah stiže bezbroj novih upita i ponuda koje čekaju vaš odgovor, jasno je da vam ovo sredstvo komunikacije itekako važno u vašom poslu te da oduzima dosta vašeg vremena. S druge strane, u današnje doba, dopisivanje putem mailova zna potrajati mjesecima, a uz sve obveze na to do listi, pisanje i odgovaranje na email upite kao da upije svo radno vrijeme. Uz to, ako nemamo dovoljno fokusiranosti i produktivnosti, jedan odgovor zna ukrasti više vremena od predviđenog. I krug postaje začaran.
Zbog toga je prvi savjet uspješnih managera da svoj radni dan organizirate tako što jutro rezervirate za najteže obveze, podne za one lakše, a poslijepodne izdvojite pola sata za odgovaranje na email. Time ćete prekinuti stalno otvaranje ikone za pristup elektronskoj pošti i iskoristiti vrijeme na najbolji mogući način. Naravno, ujutro pregledajte postoji li slučajno email koji zahtjeva vaš hitan odgovor, a sve ostale upite ostavite za kasnije. Prilikom pisanja emaila postoji par nepisanih pravila koja će pomoći da se vaš upit istakne, pokaže vašu profesionalnost te pomogne vam u ostvarenju jakih veza. Ovo su trikovi koje koriste uspješne dame.
#EMAIL UVIJEK ZAPOČNITE SIMPATIČNO I PRISTUPAČNO
Ukoliko želite stupiti u kontakt s novim klijentom, itekako je važno da kroz pismenu formu ostavite simpatičan utisak, ne preformalan, ali opet ne preopušten. Iako biste možda da je sastanak uživo, brzo ostavili dobar utisak na vašeg sugovornika, sada jedino imate alat emaila, zato pazite da u uvodu emaila imate prijateljski pristup. Ukoliko niste sigurni, uvijek možete birati nešto formalniji pristup, a onda dozvoliti da vaš sugovornik postavi ton vašeg dopisivanja. Vaš email mora biti i osoban ako želite ukrasti nečiju pozornost. Uvijek dodajte ime osobe kojoj se obraćate u početku emaila. A onda mini razgovor o uspješnosti početka novog radnog tjedna na početku emaila ili vremenu (rečenica ili dvije) mogu biti simpa početak vaše poslovne suradnje. Uradite domaću zadaću i saznajte sve o osobi i kompaniji koju kontaktirate. Na osnovu toga znat ćete kako vaša komunikacija točno treba započeti.

#BUDITE JASNI, KONKRETNI I PAZITE NA GRAMATIKU
Dakle, bez pjesničkih slika, prevelikih opisivanja i rečenica koje smo dodavali u zadaćnicu kakve smo radili u osnovnoj školi.
Uvijek pazite da vaš email ima mini uvod, početak radnje i zaplet, te zaključak. Svaka od ovih točki treba biti odvojena s barem jednim praznim redom kako bi bila preglednija, a unutar svake točke trebate biti konkretni i jasni. Koristite se alatima za uređenje emaila – numeriranje uz pomoć sitnih točkica je odlično ukoliko imate pobrojati više obveza, prijedloga ili uvjeta. I uvijek dva puta pregledajte gramatiku. Ne želite da ona bude razlog zašto vas netko smatra neprofesionalnim.
#POMNO BIRAJTE KLJUČNE RIJEČI
U samom predmetu emaila, ali i u tekstu emaila. Riječi poput novo, relevantno, zagarantirano, odmah, dokazano, personalizirano – odmah kradu pozornost osobe koja čita email i pomažu da osoba izdvoji više vremena za komunikaciju s vama. Ovisno o predmetu vašeg emaila, pazite da kroz srž emaila koristite izraze koji imaju snažnu poruku, pokazuju vaše vrijednosti i izdvajaju vas od ostalih.
#IZBJEGAVAJTE RIJEČI U NASLOVU EMAILA KOJI ČINE DA VAŠA PORUKA IZGLEDA POPUT SPAMA
Bez senzacionalnih naslova i nipošto nemojte da vaš naslov emaila sadrži riječi FW, čime pokazujete da ste važan email novom klijentu proslijedili bez imalo truda da vašu poruku personalizirate samo za njega. Budite što koncizniji i precizniji u kreiranju naslova emaila.
Foto: Pinterest
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!