TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.11.2015.
Ukoliko je i vama na sam spomen ponedjeljka na pameti velika šalica kava, onda ste vi ciljana skupina koja bi trebala pročitati ovaj članak. Iako smo i sami veliki ljubitelj mirisnih aroma kave i kofeina, postoji par zdravijih i alternativnih rješenja koji će vam pomoći da vašu koncentraciju držite na zavidnoj razini tijekom cijelog dana.
A ako je vaša ljubav prema zrnima kave prevelika i već jako dugo traje, možda su jutarnja kava i neki od ovih prijedloga u nastavku savršena formula za vas.
#Pomno izaberite vašu budilicu
Mnoga znanstvena istraživanja su dokazala da je jako važno kakvu budilicu birate. Osim zvona budilice, važno je i svijetlo vaše budilice. Da pojasnimo. Istraživanja su pokazala da je plava svijetlost na vašoj budilici korisna za bolji san, a izloženost plavoj i crvenoj svijetlosti tijekom dana smanjuje pospanost. Također plava boja je odavno dokazano boja koja podiže vaše raspoloženje.
#Imajte žvakaće gume na radnom stolu
Gubite kreativnost i poletnost? Samo uzmite žvakaće gume. Nedavna britanska studija je pokazala da vas žvakaća guma može razbuditi, povećati vašu koncentriranost, čak utjecati i na vaše raspoloženje. Razlog tome leži u činjenici da ona povećava otkucaje srca i razinu kortizola, a oboje je povezano sa energijom.
#Fizička aktivnost
Bez brige, ne mislimo da trebate odraditi trening kakav rade Victoria's Secret anđelice. Šetnja na svježem zraku od svega 10 minuta će ponovno pokrenuti vaše moždane vijuge i kreativnost, a sigurno će biti odlična i za eliminiranje učinaka slastice koju ste pojele malo prije šetnje.
#Masaža ušiju
Masaža ušiju jedan je od trikova posuđenih iz tradicionalne kineske medicine za koji mnogi navode da je pouzdan i brz način da poboljšate razinu svoje energije. A masaža je jako jednostavna - od vrha ušiju polako i nježno trljajte palcem s jedne strane i kažiprstom s druge prema dnu ušiju.
Foto: pinterest.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!