TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 27.1.2019.
Samopouzdanje je kategorija koju mnogi smatraju ključnom za rast, kako na poslovnom, tako i na privatnom planu, dok strah često navode kao glavnu prepreku u razvijanju karijere i ostvarenju ciljeva.
Dodajte tome i samokritiku koja ponekad budi negativne emocije te imate formulu koja će postati barijera ka uspjehu. Oni postaju i glavni krivci zašto vaše projektne ideje nikada ne budu izložene na sastancima u kompaniji, ali i glavni motiv zašto je vaša kreativnost nedovoljno izražena na sastanku vašeg odijela. Kako biste to promijenili i napokon si dali potrebnu injekciju u razvoju karijere, izdvojili smo tri savjeta koja će dodatno potaknuti vaše samopouzdanje.
#Nosite prikladnu odjeću koja dodatno potiče vaše samopouzdanje
Još uvijek pamtite onaj snažan osjećaj koji se javio kada ste na važan event odjenuli haljinu u kojoj ste se osjećali elegantno i dotjerano? Pronađite komade uz koje ćete se tako osjećati i dok se spremate za posao. Dajte si injekciju samopouzdanja kroz odjeću koju nosite i pokažite svima da držite sve konce u rukama.

#Razgovarajte često sa svojim mentorima
Bez obzira da li riječ o vašoj mami, mužu, prijateljici ili radnom kolegi – razgovor s osobom kojoj vjerujte i njeni savjeti mogu učiniti čuda za vaš performans na radnom mjestu.
#Uvijek ulažite u osobni rast
„Najvažnija i najuzbudljivija veza je ona koju imamo sami sa sobom.“ – jedna je od kultnih izjava Carrie Bradshaw.
I uistinu ako uzmemo u obzir da dnevno procesuiramo više od 60 000 različitih misli, itekako je važno što govorimo sami sebi. Pokušajte prepoznati negativne obrasce ponašanja i polako ih mijenjajte u pozitivne. Velika je razlika između razmišljanja 'nisam dovoljno dobar' i 'postoji još dosta prostora za napredak'. I iako su brojni uspješni ljudi također kritični sami prema sebi, oni kritiku koriste kao obrazac za rast i unaprjeđenje, ne za korak unazad u ostvarenju cilja.
Foto: josefindahlberg.se, sincerellyjules.com
TEKST: Bonjour.ba
Ovo je poziv svim dizajnerima koji vjeruju da održivost i estetika mogu ići ruku pod ruku. Treće izdanje projekta Alma Ras Industry Day otvara svoja vrata novim idejama, inovacijama i kreativcima spremnim da oblikuju industrijsku budućnost na zelenijim temeljima.
U prostoru Tershouse Sarajevo, 29. oktobra 2025. godine, održana je press konferencija povodom trećeg , jubilarnog, izdanja projekta Alma Ras Industry Day, pod motom Green Deal , regionalne platforme koja povezuje industriju, dizajnerski i kreativni sektor kroz vrijednosti održivog dizajna i cirkularne ekonomije. 
Prijave su otvorene do 7. decembra, a treće izdanje biće održano 26. marta 2026. u Visokom, gdje će se okupiti dizajneri i stručnjaci koji kroz inovacije povezuju estetiku, funkcionalnost i odgovornost u stvaranju održive industrijske budućnosti.
Na press konferenciji obratili su se Sedina Memagić, direktorica inovacija i razvoja kompanije Alma Ras, Amina Avdić, direktorica kreativnog studija The Content, Elmira Lalić, direktorica marketinga i komunikacija Sparkasse bank d.d. BiH, te prof.emeritus Stjepan Roš, arhitekt i edukator. 


Mentorski tim čine Sedina Memagić, direktorica inovacija i razvoja kompanije Alma Ras, Emir Ramović, arhitekta sa profesionalnim sjedištem u Beču, i Amina Avdić, product dizajnerica i direktorica kreativnog studija The Content d.o.o.
Tokom konferencije predstavljena su i dva nova člana stručnog žirija, profesor Stjepan Roš, arhitekta, dizajner i edukator koji je kroz decenijski rad oblikovao regionalnu dizajnersku scenu svojim pristupom koji povezuje prostor, materijal i identitet, te Slavimir Futro, vizualni komunikolog i dizajner čiji je autorski izraz prepoznatljiv po spoju humora, simbolike i društvene angažovanosti, što ga svrstava među najznačajnije dizajnerske autore u regionu. 

Ovom prilikom najavljeno je višegodišnje partnerstvo između Red Bull BiH i Alma Ras Industry Day projekta.
U aprilu, 2026. počinje zajednički Design Challenge, Red Bull x Alma Ras Industry Day, čiji je cilj kroz koncept “Re:Can: Design with Energy” transformisati aluminijsku limenku u funkcionalni, estetski i održivi proizvod. 

Treće izdanje Alma Ras Industry Day Green Deal označava novu fazu razvoja projekta koji prerasta u dugoročnu platformu industrijsko kreativne saradnje s ciljem da dizajnom i održivošću pokrene stvarne promjene u domaćem privrednom ekosistemu.
Detaljnije informacije možete potražiti na zvaničnoj web stranici.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!