TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 27.1.2019.
Samopouzdanje je kategorija koju mnogi smatraju ključnom za rast, kako na poslovnom, tako i na privatnom planu, dok strah često navode kao glavnu prepreku u razvijanju karijere i ostvarenju ciljeva.
Dodajte tome i samokritiku koja ponekad budi negativne emocije te imate formulu koja će postati barijera ka uspjehu. Oni postaju i glavni krivci zašto vaše projektne ideje nikada ne budu izložene na sastancima u kompaniji, ali i glavni motiv zašto je vaša kreativnost nedovoljno izražena na sastanku vašeg odijela. Kako biste to promijenili i napokon si dali potrebnu injekciju u razvoju karijere, izdvojili smo tri savjeta koja će dodatno potaknuti vaše samopouzdanje.
#Nosite prikladnu odjeću koja dodatno potiče vaše samopouzdanje
Još uvijek pamtite onaj snažan osjećaj koji se javio kada ste na važan event odjenuli haljinu u kojoj ste se osjećali elegantno i dotjerano? Pronađite komade uz koje ćete se tako osjećati i dok se spremate za posao. Dajte si injekciju samopouzdanja kroz odjeću koju nosite i pokažite svima da držite sve konce u rukama.
#Razgovarajte često sa svojim mentorima
Bez obzira da li riječ o vašoj mami, mužu, prijateljici ili radnom kolegi – razgovor s osobom kojoj vjerujte i njeni savjeti mogu učiniti čuda za vaš performans na radnom mjestu.
#Uvijek ulažite u osobni rast
„Najvažnija i najuzbudljivija veza je ona koju imamo sami sa sobom.“ – jedna je od kultnih izjava Carrie Bradshaw.
I uistinu ako uzmemo u obzir da dnevno procesuiramo više od 60 000 različitih misli, itekako je važno što govorimo sami sebi. Pokušajte prepoznati negativne obrasce ponašanja i polako ih mijenjajte u pozitivne. Velika je razlika između razmišljanja 'nisam dovoljno dobar' i 'postoji još dosta prostora za napredak'. I iako su brojni uspješni ljudi također kritični sami prema sebi, oni kritiku koriste kao obrazac za rast i unaprjeđenje, ne za korak unazad u ostvarenju cilja.
Foto: josefindahlberg.se, sincerellyjules.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!