TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 27.1.2019.
Samopouzdanje je kategorija koju mnogi smatraju ključnom za rast, kako na poslovnom, tako i na privatnom planu, dok strah često navode kao glavnu prepreku u razvijanju karijere i ostvarenju ciljeva.
Dodajte tome i samokritiku koja ponekad budi negativne emocije te imate formulu koja će postati barijera ka uspjehu. Oni postaju i glavni krivci zašto vaše projektne ideje nikada ne budu izložene na sastancima u kompaniji, ali i glavni motiv zašto je vaša kreativnost nedovoljno izražena na sastanku vašeg odijela. Kako biste to promijenili i napokon si dali potrebnu injekciju u razvoju karijere, izdvojili smo tri savjeta koja će dodatno potaknuti vaše samopouzdanje.
#Nosite prikladnu odjeću koja dodatno potiče vaše samopouzdanje
Još uvijek pamtite onaj snažan osjećaj koji se javio kada ste na važan event odjenuli haljinu u kojoj ste se osjećali elegantno i dotjerano? Pronađite komade uz koje ćete se tako osjećati i dok se spremate za posao. Dajte si injekciju samopouzdanja kroz odjeću koju nosite i pokažite svima da držite sve konce u rukama.

#Razgovarajte često sa svojim mentorima
Bez obzira da li riječ o vašoj mami, mužu, prijateljici ili radnom kolegi – razgovor s osobom kojoj vjerujte i njeni savjeti mogu učiniti čuda za vaš performans na radnom mjestu.
#Uvijek ulažite u osobni rast
„Najvažnija i najuzbudljivija veza je ona koju imamo sami sa sobom.“ – jedna je od kultnih izjava Carrie Bradshaw.
I uistinu ako uzmemo u obzir da dnevno procesuiramo više od 60 000 različitih misli, itekako je važno što govorimo sami sebi. Pokušajte prepoznati negativne obrasce ponašanja i polako ih mijenjajte u pozitivne. Velika je razlika između razmišljanja 'nisam dovoljno dobar' i 'postoji još dosta prostora za napredak'. I iako su brojni uspješni ljudi također kritični sami prema sebi, oni kritiku koriste kao obrazac za rast i unaprjeđenje, ne za korak unazad u ostvarenju cilja.
Foto: josefindahlberg.se, sincerellyjules.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!