3 poslovne vještine koje želimo usavršiti do kraja godine
Tekst:Bonjour.ba
POSAO & ŽIVOTOnline se često susrećemo s raznim poslovnim savjetima koji vode k poboljšanju naših radnih navika – od trikova kako urediti radni stol do preporuka kako zadržati fokusiranost kroz radni dan. Većina tih savjeta svodi se na razvoj par vještina koje smo izdvojili u nastavku.
TIME MANAGEMENT
Uz razgovor s kolegama na poslu i pregled društvenih mreža, ponekad se znamo naći u situaciji u kojoj zbunjeno razmišljamo kako nam je tako brzo (i neproduktivno) proletjelo sat vremena? Kako biste kroz dan ostali fokusirani na važne zadatke, u svoj planer zapišite sve obveze i okvirno vrijeme koje će vam trebati za njihovo izvršenje. Također, planer vam uz tjedni prikaz to-do liste pomaže da savršeno organizirate i slobodno vrijeme (druženje s prijateljima, obiteljske večere, vrijeme za sebe…).
UPRAVLJANJE FINANCIJAMA
Iznimno je važno razviti zdrave financijske navike uz koje ćete stalno biti u kontroli nad vašim mjesečnim budžetom, kao i fondom za štednju. Kako biste znali koliki su vaši troškovi, ali i primanja, koristite finacijski planer ili mobilne aplikacije za praćenje svakodnevnih prihoda i rashoda. Vi birajte. Oni će vam dati odgovore na sljedeća pitanja: koliko zarađujete, a koliko trošite, kako možete dodatno uštedjeti, ali i zaraditi?
PREZENTACIJSKE VJEŠTINE
Za efikasnu komunikaciju itekako je važno razvijati moć argumentiranog govorništva, a dobra prezentacija pomoći će vam u realizaciji vaših ideja i ostvarenju ciljeva neovisno kojim se poslom bavite.
Trebali biste znati kako pravilno organizirati i iznositi sadržaj o nekoj temi na svima razumljiv način, ali i kako odgovoriti na neugodna pitanja. Neka vam kao mentor posluže govori i prezentacije uspješnih menadžera koji su usavršili ovu vještinu, a koje možete pronaći online.