TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.5.2019.
Online se često susrećemo s raznim poslovnim savjetima koji vode k poboljšanju naših radnih navika – od trikova kako urediti radni stol do preporuka kako zadržati fokusiranost kroz radni dan. Većina tih savjeta svodi se na razvoj par vještina koje smo izdvojili u nastavku.
TIME MANAGEMENT
Uz razgovor s kolegama na poslu i pregled društvenih mreža, ponekad se znamo naći u situaciji u kojoj zbunjeno razmišljamo kako nam je tako brzo (i neproduktivno) proletjelo sat vremena? Kako biste kroz dan ostali fokusirani na važne zadatke, u svoj planer zapišite sve obveze i okvirno vrijeme koje će vam trebati za njihovo izvršenje. Također, planer vam uz tjedni prikaz to-do liste pomaže da savršeno organizirate i slobodno vrijeme (druženje s prijateljima, obiteljske večere, vrijeme za sebe…).
UPRAVLJANJE FINANCIJAMA
Iznimno je važno razviti zdrave financijske navike uz koje ćete stalno biti u kontroli nad vašim mjesečnim budžetom, kao i fondom za štednju. Kako biste znali koliki su vaši troškovi, ali i primanja, koristite finacijski planer ili mobilne aplikacije za praćenje svakodnevnih prihoda i rashoda. Vi birajte. Oni će vam dati odgovore na sljedeća pitanja: koliko zarađujete, a koliko trošite, kako možete dodatno uštedjeti, ali i zaraditi?
PREZENTACIJSKE VJEŠTINE
Za efikasnu komunikaciju itekako je važno razvijati moć argumentiranog govorništva, a dobra prezentacija pomoći će vam u realizaciji vaših ideja i ostvarenju ciljeva neovisno kojim se poslom bavite.
Trebali biste znati kako pravilno organizirati i iznositi sadržaj o nekoj temi na svima razumljiv način, ali i kako odgovoriti na neugodna pitanja. Neka vam kao mentor posluže govori i prezentacije uspješnih menadžera koji su usavršili ovu vještinu, a koje možete pronaći online.
TEKST: Bonjour.ba
Ponekad promjena ne dolazi u velikim koracima, već u jednom danu koji te pokrene. Sutra je upravo takav dan!
akademija by dm drogerie markt & Bonjour.ba sutra otvara svoja vrata u Europskoj kući kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, okupljajući 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine, onih koje žele učiti, dijeliti iskustva i otkriti koliko mogu kada imaju podršku jedne druge.
Tokom cijelog dana, učesnice će imati priliku čuti predavanja i sudjelovati u razgovorima s izuzetnim govornicama, ženama koje su svoj profesionalni put gradile na znanju, istrajnosti i autentičnosti.
Emina Mušinović, članica Poslovodstva i voditeljica resora Ljudski resursi i Infomatika dmBiH

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u Nabavi dmBiH
Od razvoja karijere i ličnog brendinga, preko pregovaranja i vođenja timova, pa sve do storytellinga i kreiranja sadržaja koji povezuje, teme ovogodišnje akademije dotiču se svega što čini osnovu savremenog ženskog liderstva.
Između predavanja i radionica, coffee break by dm drogerie markt biće prilika za razgovor, upoznavanje i razmjenu ideja.
Upravo u tim kratkim trenucima često nastanu poznanstva i inspiracije koje se pamte, jer akademija nije samo dan učenja, to je iskustvo, energija i podsjetnik koliko zajedništvo može značiti.
Dan ćemo završiti inspirativnim pričama bivših polaznica, koje će podijeliti svoja iskustva o tome kako su od ideje došle do uspjeha, uz iskrenost, motivaciju i ono poznato ‘možeš i ti’…
Maja Topčagić, Studio Maja Topčagić

Dragana Rauš, Marketing agencija Raush

Martina Đorđevska, Tegla
Sutra nas čeka dan koji će nas podsjetiti zašto vjerujemo u učenje, dijeljenje i podršku. Dan koji nećemo pamtiti samo po programu, nego po ljudima koje ćemo upoznati.
U nastavku vam donosimo agendu. Vidimo se na akademiji!
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!