TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 6.5.2019.

Vjerujemo da i vi u vašoj blizini imate prijatelja, člana obitelji ili radnu kolegicu, koji, neovisno o prilici, dobu, vremenu, zrače negativnošću. 


Razgovor s njima u vama stvara osjećaj nelagode, stresa i krivnje, čak i u situacijama u kojima apsolutno ništa niste skrivili. Toksični ljudi emotivno iscrpljuju, zbog čega je iznimno važno, zbog vašeg osobnog rasta, na vrijeme prepoznati takve osobe i umanjiti ili u potpunosti prekinuti vezu s njima. Vaše vrijeme, koje je dragocjeno, trebali biste usmjeriti samo na osobe koje vas nasmijavaju, inspiriraju i čine boljim osobama. Što je zajedničko toksičnim osobama i kako prepoznati ovaj obrazac ponašanja, otkrivamo u nastavku. 

UMANJUJU SVAKI VAŠ USPJEH

Bez obzira je li krivac za to osjećaj nesigurnosti ili ljubomora, iskren prijatelj bi se trebao veseliti svim vašim uspjesima – bez obzira je li riječ o povišici, uspješnom drugom spoju, novom detalju za vaš interijer ili zanimljivom gadgetu koji ste kupili. Kada vam prijatelj na vaš osjećaj ponosa jer ste napokon skuhali domaći kruh odgovara s info da je on to znao već prošle godine i svi su ga pohvalili, onda znate da se ta osoba ne zna radovati vašim uspjesima. I ne samo to, u njima vidi konkurenciju, a ne motivaciju ili osjećaj sreće.

ČINE DA SE OSJEĆATE LOŠE U GOTOVO SVAKOJ SITUACIJI

Pozvali ste prijatelje na druženje kod sebe doma, kako biste proslavili vaš rođendan, no, jedan od uzvanika neprestano nezadovoljno komentira baš svaki element proslave – od stolica, uređenja, menija… i ne samo to, odmah ističe kako ste loše kreirali kompletan koncept zbog čega se osjećate loše. Toliko loše da poželite napraviti nešto posebno za tu osobu. A onda, na svakom vašem narednom druženju ističe kako je bila na toj proslavi, iako joj nije bilo zabavno. Fokus stavlja na sebe, u potpunosti ignorirajući trud koji ste uložili u proslavu. 

VI I VAŠA SVAKODNEVNICA NIKADA NISTE TEMA RAZGOVORA

Svaki odnos, zasniva se na međusobnom razgovoru, dijeljenju i slušanju. Toksični ljudi na svaku vašu anegdotu koju pokušate ispričati, odgovaraju s prekidom vaše priče i započinju novu, u potpunosti usmjerenu na njih. 


Bonjour

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

TEKST: Bonjour.ba - PR

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.

Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.


bonjour_ba01violeta_mystic

Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.


bonjour_ba04violeta_mystic

Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.


bonjour_ba21violeta_mystic

U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa. 


bonjour_ba20violeta_mystic

Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.


bonjour_ba11violeta_mystic

Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu. 


bonjour_ba15violeta_mystic

bonjour_ba18violeta_mystic

Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.


bonjour_ba05violeta_mystic

bonjour_ba06violeta_mystic

„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.


bonjour_ba10violeta_mystic

Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.


bonjour_ba19violeta_mystic

bonjour_ba09violeta_mystic

bonjour_ba12violeta_mystic
 

Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem


bonjour_ba03violeta_mystic

Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.


bonjour_ba13violeta_mystic

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!