TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.5.2019.
Vjerujemo da i vi u vašoj blizini imate prijatelja, člana obitelji ili radnu kolegicu, koji, neovisno o prilici, dobu, vremenu, zrače negativnošću.
Razgovor s njima u vama stvara osjećaj nelagode, stresa i krivnje, čak i u situacijama u kojima apsolutno ništa niste skrivili. Toksični ljudi emotivno iscrpljuju, zbog čega je iznimno važno, zbog vašeg osobnog rasta, na vrijeme prepoznati takve osobe i umanjiti ili u potpunosti prekinuti vezu s njima. Vaše vrijeme, koje je dragocjeno, trebali biste usmjeriti samo na osobe koje vas nasmijavaju, inspiriraju i čine boljim osobama. Što je zajedničko toksičnim osobama i kako prepoznati ovaj obrazac ponašanja, otkrivamo u nastavku.
UMANJUJU SVAKI VAŠ USPJEH
Bez obzira je li krivac za to osjećaj nesigurnosti ili ljubomora, iskren prijatelj bi se trebao veseliti svim vašim uspjesima – bez obzira je li riječ o povišici, uspješnom drugom spoju, novom detalju za vaš interijer ili zanimljivom gadgetu koji ste kupili. Kada vam prijatelj na vaš osjećaj ponosa jer ste napokon skuhali domaći kruh odgovara s info da je on to znao već prošle godine i svi su ga pohvalili, onda znate da se ta osoba ne zna radovati vašim uspjesima. I ne samo to, u njima vidi konkurenciju, a ne motivaciju ili osjećaj sreće.
ČINE DA SE OSJEĆATE LOŠE U GOTOVO SVAKOJ SITUACIJI
Pozvali ste prijatelje na druženje kod sebe doma, kako biste proslavili vaš rođendan, no, jedan od uzvanika neprestano nezadovoljno komentira baš svaki element proslave – od stolica, uređenja, menija… i ne samo to, odmah ističe kako ste loše kreirali kompletan koncept zbog čega se osjećate loše. Toliko loše da poželite napraviti nešto posebno za tu osobu. A onda, na svakom vašem narednom druženju ističe kako je bila na toj proslavi, iako joj nije bilo zabavno. Fokus stavlja na sebe, u potpunosti ignorirajući trud koji ste uložili u proslavu.
VI I VAŠA SVAKODNEVNICA NIKADA NISTE TEMA RAZGOVORA
Svaki odnos, zasniva se na međusobnom razgovoru, dijeljenju i slušanju. Toksični ljudi na svaku vašu anegdotu koju pokušate ispričati, odgovaraju s prekidom vaše priče i započinju novu, u potpunosti usmjerenu na njih.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!