TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.9.2016.
Visoke potpetice su nosive na posao, vikendom i u vremenu između. Naravno, to ne znači da ne biste trebali još neko vrijeme uživati u čarima papuča i vaših omiljenih tenisica. No, uz visoke potpetice koje nas tjeraju da uspravnije hodamo i daju nam dozu samopouzdanja vizualno izdužuju cijelu siluetu i čine naš poslovni look nosiv i na koktel druženje s dragim damama, teško nam je odoljeti ovom mo
#Natikače
Model koji ćemo rado transformirati iz ljetnog u jesenski. Sjajno će se slagati s vašim trapericama i hlačama.
#Statement salonke
Začinite svoju svakodnevnicu modelima koji dolaze uz zanimljive trake (poput ulta-popularnog Miu Miu modela) koje se vežu uz nogu, modele ukrašene kristalima ili one s detaljima na potpeticama i plijenite pozornost dodatkom koji pretvaraju svaku kombinaciju u snažnu stilsku priču.
#Statement čizme
Kako biste ove sezone ostavili jak utisak, birajte modele koji će se istaknuti remenjima na sebi, uzorkom, detaljima ili šarenilom boja.
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Luksuzna modna marka BOSS otvorila je svoju prvu prodavnicu u Bosni i Hercegovini, na adresi poznatoj svim zaljubljenicima u modu – u shopping centru Delta Planet u Banjaluci.
Ova odabrana lokacija predstavlja primjer posvećenosti brenda izvrsnosti i inovacijama u maloprodaji.
BOSS prodavnica u Banjaluci se prostire na prodajnom prostoru od 240 kvadratnih metara i predstavlja najnovije kolekcije BOSS muške i BOSS ženske odjeće odražavajući sofisticirani stil i besprijekornu izradu po kojima je brend poznat.
Pored odjeće, predstavljeni su i licencirani proizvodi kao što su dječja odjeća, satovi, naočale, nakit i mirisi.
Foto: @turquoiselove9
Foto: @turquoiselove9
U ovom jedinstvenom maloprodajnom prostoru, kupci mogu da očekuju istu vrhunsku uslugu i iskustvo kupovine koji su sinonim za sve BOSS prodavnice širom svijeta.
Otvaranje prodavnice obilježeno je ekskluzivnim događajem u četvrtak, 10. oktobra, gdje je brend dočekao regionalne poznate ličnosti, uključujući glumce Milana Marića i Milenu Radulović - odjevene od glave do pete u BOSS artikle, kao i brojne prijatelje brenda. Prisutni su uživali u koktelu i učestvovali u kvizu dok je DJ puštao najpoznatije vrhunske hitove, a nakon toga su imali priliku da se slikaju u foto kabini.
Dizajn prodavnice naglašava smjelost i savremeni vizuelni pristup, pozivajući kupce da iskuse svet BOSSa. Posjetioce dočekuje digitalni ekran visokih performansi, koji prikazuje fotografije i video materijale sa najnovijih BOSS kampanja i modnih revija. Upotpunjen vizuelni identitet je neprimjetno utkan u arhitekturu prodavnice, uz upotrebu toplih materijala u vidu drvenih podova, kao i metalik srebrne boje u kombinaciji sa crnim mramorom. Paleta boja savršeno kreira osjećaj topline, stvarajući sofisticirano okruženje.
BOSS prodavnica je otvorena za javnost, pozivajući sve da istraže najnovije kolekcije i iskuse prefinjenu atmosferu tokom kupovine.
* * *
Naslovna fotografija: @turquoiselove9
Foto: Promo
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!