TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 9.6.2020.

Knjige su jedan od najboljih vodiča kroz kontrolu nad financijama. Vodeći se lekcijama i principima svjetskih gurua financija poput Bill Gatesa koji čita 50 knjiga godišnje, ne vidimo niti jedan razlog zašto ne oponašati tako jednostavan korak i u svom životu.

Istražili smo i pronašli mnogo knjiga o tome kako zaraditi, uštedjeti ili potrošiti novac, no nije bilo jednostavno pronaći knjige primjenjive na svakodnevne ciljeve. No, u pregrštu ponuda pronašli smo one koje nam mogu pomoći da preuzmemo kontrolu nad svojim financijama i preraspodjeli mjesečnih prihoda.

Foto: rawpixel.com

„NOVAC ILI ŽIVOT“ VICKI ROBIN I JOE DOMINGUEZ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mie Skjodt (@mieskjodt) on

Ova knjiga ima jedinstven pristup interakcije s vama kao da je vaš novac integriran u vaš cijeli život. Vođena brojnim pitanjima koja potiču na razmišljanje, omogućava vam da nacrtate jasnu liniju između svojih financija i vrijednosti.
Takvo usklađivanje može dovesti do nekih snažnih i produktivnih promjena u ponašanju kada je u pitanju način na koji upravljamo našim novcem. Knjiga je prepuna jednostavnih objašnjenja konkretnih načina promatranja vlastite povezanosti sa materijalnim svijetom i iskustava ljudi koji su slijedili program u devet koraka do financijske nezavisnosti.
Autori vas vode u vlastito preispitivanje unaprijed zamišljenih predodžbi o novcu, koliko je dovoljno i da li zaista želite raditi posao na kojem ste trenutno. 
Osnovna ideja je da svaki dan kad idete na posao odlučite se da li želite trgovati svojom dragocjenom, ali ograničenom životnom energijom za novac. Dakle, ako nesvjesno trošite na nešto u čemu ne uživate u potpunosti onda zapravo trgujete satima svog života.
Ako sanjate da u životu radite druge stvari osim da osam sati provodite posmatrajući monitor na poslu ili čak ako volite svoj posao, ali biste htjeli uvesti promjenu, ova knjiga je za vas.
Može se reći da je ova knjiga vrlo izazovna u smislu da aktivno izaziva čitatelja da u osnovi promijeni cijeli svoj život.
 

„WORTH IT: YOUR LIFE, YOUR MONEY, YOUR TERMS“ AMANDA STEINBERG

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Allie & Dayna (@thatswhat_sheread) on

CEO i izvršna direktorica DailyWorth.com, financijske stranice za žene sa više od milijun pretplatnika, u ovoj knjizi redefinira odnos žene, samopoštovanja i novca.
Pokazuje ženama kako novac mogu vidjeti kao izvor osobne moći, slobode i da žive život pod svojim uvjetima.
Steinberg tematizira zašto su žene pod stresom i anksioznosti kada su u pitanju njihove financije i uči ih da se drže podalje od strogih proračuna i drugih zacrtanih praksi štednje. Autorica kroz pisanje njeguje doista blizak stil, poput razgovora sa čitateljicom i otvoreno joj dijeli sve svoje zablude i pogreške koje su ujedno simpatične i #wakeupcall.
Tijekom čitanja vrlo brzo će vas zainteresovati ideja o korijenju i krilima. Korijeni su realna imovina kao nekretnine, a krila o kojima govori je dohodak koji koristite za razvijanje korijena i za način života koji vodite. Veliki ciljevi su slika sadnje i njegovanje korijena koji će osigurati vas i vašu obitelj do kraja života. Zvuči zanimljivo, zar ne?

„THE YEAR OF LESS“ CAIT FLANDERS 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Carmen - Tiny Adventures ? (@tinyadventuresjourney) on

U svojim kasnim dvadesetima Cait Flanders našla se izgubljena u ciklusu konzumerizma: zaradi više, kupuj više, želi više, nula na računu, ponovi.
Čak i nakon što se izborila za otplatu gotovo 30.000 dolara potrošačkog duga, stare su se navike ponovno pojavile.
Kad je shvatila da je ništa što radi ili kupuje ne čini sretnom, odlučila je sebi postaviti novi izazov: nema kupovine čitavu narednu godinu.
Kroz dvanaest mjeseci tijekom kojih je kupovala samo potrošni materijal: namirnice, toaletne potrepštine, benzin za svoj automobil, riješila se sedamdeset posto stvari koje joj ne trebaju, naučila je kako popraviti stvari, a ne bacati ih.
U svakoj fazi, naučila je da što manje konzumira i ima otpada, to je više ispunjena. Uvjerljiva priču sa nadahnjujućim uvidom i praktičnim smjernicama će vam pomoći preispitati se o vrijednostima u životu i vrlo vjerojatno odvest vas prema vlastitom putu promjene i doživljaja financija.
 

 ***
Naslovna fotografija: styledavenue.com
Tekst: Ilda Lihić-Isović


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!