TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.5.2020.
S obzirom na to da je odabir savršenog poklona izazov sam po sebi, pronašli smo par ideja koje će pokazati vašu predanost i uz to na originalan način dokazati da odlično poznajete osobu koju darivate.
Istražili smo koje su to karakterne osobine često sinonim za sve dame rođene u periodu te na osnovnu toga, kreirali tri prijedloga koji će sigurni smo, izmamiti osmijeh na lice.
Budući da sve dame koje su rođene u periodu od 20.4. - 21. 5., koji se u horoskopu označava kao znak Bika, često opisuju kao tvrdoglave, uporne žene s naglašenom intuicijom koje imaju talent za umjetnost i uz to su jako posvećene, odane, nesebične, iskrene i duhovite, izdvojili smo 3 ideje za poklon koje će naglasiti ove njihove vrline.
PLANER KOJI ĆE DODATNO RAZVITI NJIHOVU UPORNOST I ODGOVORNOST
Jedna od glavnih karakternih crta dama u znaku Bika upravo je upornost. Ta vrlina pripomaže im u ostvarenju baš svih ciljeva, kako privatno, tako i poslovno.
Kako biste dodatno potaknuli sve uzbudljive stvari koje ih tek čekaju, darujte im planer uz koji će ostati organizirane i svoje snove još brže ostvariti.
LEKSIKON USPOMENA ILI ALBUM S FOTOGRAFIJAMA KOJE ĆE POKAZATI VAŠU PRISNOST I JAČINU ODNOSA
Često ćete pročitati da su dame u znaku Bika odlične prijateljice. Odane su, emotivne, prisne. Vole iskrene i otvorene odnose, nesebične su.
Kako biste proslavili njihovu srčanost i tolerantnost, darujte im knjižicu koja će sadržavati fotografije s vaših putovanja, druženja i probuditi najslađe uspomene. Bit će to emotivan poklon koji će dodatno ojačati vaš odnos.
KARTE ZA IZLET KOJI ĆE PROBUDITI AVANTURISTIČKU NOTU
S obzirom na to da su Bikovi pouzdani i može im se vjerovati, ponekad je potrebno mrvicu ih potaknuti iz zone ugode. Upravo zbog toga, darujte im poklon bon za neki od avanturističkih sportova u vašoj blizini, organizirajte planiranje s njima ili otiđite na najbliži zip-line. Nova svjećica na torti sjajan je povod da zajedno iskusite nešto novo i prevladate stare strahove.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Završena je četvrta Woman.Comm konferencija, koja je i ove jeseni okupila stručnjakinje iz komunikacijske industrije regiona.
Tokom dva dana konferencije čule su se brojne inspirativne priče žena koje su otvoreno podijelile iskustva, uspjehe, ali i izazove koje nosi rad u dinamičnoj industriji komunikacija, te se pričalo i o stanju u industriji, novitetima i napretku.
Konferencija je završena uz snažnu poruku da su izdržljivost, odvažnost i vjera u vlastite mogućnosti ono što žene svakodnevno izdiže iznad „staklenog stropa“.
„Da bismo bili iznad staklenog stropa, potrebno je da budemo izdržljive, odvažne, ali i da ne slušamo kada nam kažu da ne možemo“, poručila je Ljiljana Vasić, regionalna market export menadžerka kompanije Bambi.
Jadranka Penava, direktorica MeggleBH, dodala je da su „žene bolje jer su snalažljivije, glasne, bučne i moćne. Riječi mogu, znam i hoću guraju nas naprijed.“
Belma Hadžiomerović, doktorica ekonomskih nauka i osnivačica Bstorm Consultinga, istakla je da liderstvo počinje iznutra: „Ne čekajmo savršene okolnosti, jer one rijetko dolaze. Promjena počinje onog trenutka kada preuzmemo odgovornost i odlučimo djelovati.“
Komunikacijska industrija regije: slični izazovi, različiti pristupi
Drugi dan konferencije donio je pregled tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije i BiH, uz zaključak da region odlikuje snažna kreativnost, rast i želja za profesionalizacijom.
U Hrvatskoj, članice HURA-e u 2024. ostvarile su gotovo 400 miliona eura prihoda, a očekuje se rast od 12% u 2025. godini. Kampanje s manjim budžetima sve češće osvajaju međunarodna priznanja, dok projekti poput Dana komunikacija i IAB Discovery edukacija dodatno jačaju industriju.
U Bosni i Hercegovini, komunikacijska industrija pokazuje stabilan rast uprkos izazovima poput odliva kadrova, ograničenih budžeta i nedostatka sistemskog mjerenja medija.
Među događajima koji oblikuju tržište istaknuti su: Sarajevo Film Festival, No Limit Festival, Branding konferencija, Advertissimo i Woman.Comm, uz potrebu za snažnijim udruženjem koje bi okupilo agencijski sektor.
Slovenija, kako je istakao Tine Lugarič, suosnivač kreativnog studija Trampolin, bilježi stabilan rast i prelazak na digitalno oglašavanje, koje sada čini više od 50% ukupnih budžeta.
To sve ukazije na zrelost tržišta, ali i na promjene u ponašanju oglašivača prema većoj mjerljivosti, efikasnosti, ciljanju i optimizaciji kampanja. Oni su taj trend iskoristili na najbolji način, i u kombinaciji sa njihovim receprtom za uspjeh postižu odlične rezultate.
„Naš recept je jednostavan, ne izlazimo na pičeve, ideje ne dajemo besplatno. Povjerenje i poštovanje su srce svakog odnosa, a bez njih dobre stvari se ne dešavaju“, rekao je Lugarič.
Nove teme: Krize, AI i event marketing
Paneli i predavanja donijeli su i pregled ključnih tema koje oblikuju budućnost industrije. Katja Fašink je kroz praktične primjere predstavila kako pravovremeno i strateški razmišljanje u kriznim situacijama može spasiti reputaciju brenda, uz upozorenje da su „kompanije sve izloženije hakerskim napadima i reputacijskim rizicima“.
S druge strane Krešimir Macan je objasio koliko je bitan politički PR, kako može uticati na percepciju posmatrača i kako lako negativac može postati pozitivan lik.
Amra Jusović Alihodžić, creative Project Manager u agenciji McCann Sarajevo, provela nam je kroz panel koji je govorio o značaju event marketinga, sa svojim sagovorinicima je došla do zaključka da „događaji nisu samo iluzija vrijednosti, već iskustva koja mijenjaju ljude, zajednice i tržište“.
O budućnosti komunikacija kroz prizmu umjetne inteligencije govorio je Borislav Miljanović, CEO Represent System poručivši da je „Umjetna inteligencija već sada dio našeg svakodnevnog života, i neće otići. Na nama je da naučimo kako da je koristimo da mi upravljamo njome, a ne on nama. Dokle god je tretiramo kao alat koji nam pomaže da živimo i radimo bolje, ona je naš saveznik.“
Zajedništvo i razmjena znanja – najveći kapital Woman.Comm zajednice
Tine Lugarič je dao odličan zaključak da događaji poput Woman.Comm konferencije imaju neprocjenjivu vrijednost jer povezuju ljude, stvaraju nova poznanstva i omogućavaju da se ekspertize i znanja dijele i nakon konferencije.
„To je najveći kapital koji imamo, da se upoznajemo, razmjenjujemo iskustva i ostajemo u kontaktu. Na taj način rastemo i kao pojedinci i kao industrija“, rekao je.
Ovogodišnja Woman.Comm konferencija još jednom je potvrdila da je snaga komunikacija u znanju, solidarnosti i autentičnosti i da žene u industriji ne samo da prate trendove, već ih često i postavljaju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!