TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 15.8.2022.
Treća večer Sarajevo Film Festivala i sinoć je probudila prepoznatljivu festivalsku energiju i pretvorila Sarajevo u centar svih događanja.
Noć su obilježile dodjela nagrada Počasnog Srca Sarajeva poznatom glumcu Madsu Mikkelsenu, a dodijeljena su Srca Sarajeva i za najbolje TV serije.

Foto: sff.ba

Foto: sff.ba
Prije emotivne dodjele koja se, sigurni smo, završila uz proslavu priznanja koja su dobili, gosti su imali priliku prošetati i crvenim tepihom ispred Narodnog pozorišta. Dugo iščekivani glumac Mads Mikkelsen bio je pozdravljen i od strane brojnih fanova među gledateljima, a za crveni tepih i dodjelu nagrade birao je elegantno i klasično tamno sivo odijelo koje je izgledalo odlično uz kravatu i rupčić s uzorkom. Primijetili smo i poseban detalj na njegovom odijelu - pin sa minijaturnim Srcem Sarajeva koje je savršena oda Festivalu.


Glumca Madsa, kao i ostale goste, na crvenom je tepihu pozdravila Maja Čengić Miralem koja je za treću večer birala dizajn Jasne Hadžimehmedović-Bekrić. Kratka toaletna haljina dobila je svoj zaplet zahvaljujući transparentnom dijelu haljine sa točkicama. Rese na ramenima kao i vrpca oko struka dodatno su naglasili efektnost izdanja, a ova mala crna haljina izgledala je odlično uz jednostavne crne sandale, podignutu kosu i upečatljivi ruž na usnama.


Maji se i ovog puta na crvenom tepihu pridružio voditelj Danko Delibašić. On je birao odijelo u nijansama smeđe boje, gdje su sako u nešto svijetloj nijansi i hlače u nešto tamnijoj nijansi osigurali savršenu usklađenost sa Majinim izdanjem. Danko je uz odijelo birao i kravatu u boji breskve, crne cipele i bijelu košulju.

Selektorica Takmičarskog programa za igrani i kratki film Sarajevo Film Festivala, Elma Tataragić, također je dočekala goste na crvenom tepihu Festivala. Treću večer je nosila crni kombinezon koji je bio izuzetno profinjen odabir. Sa svega nekoliko detalja poput volana na ramenima dobio je posebnu prozračnost i eleganciju, a kombinezon su savršeno zaokružile sandale u žutoj boji koje su komplimentirale njeno izdanje u neutralnoj boji.

Dama koja uvijek ostaje zapamćena po svojim izdanjima na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala svakako je Sarah Čerkez koja je i ove godine birala Amira Pertesi kreaciju. Obučena u boju Festivala, njeno izdanje savršen je balans trendovskih proreza, ali i svevremenskih nabora i lepršavog šlepa. Haljina nas je neodoljivo podsjećala na zlatno doba Hollywooda, a profinjenost s kojom je Sarah nosila ovu kreaciju naglasila je njenu ženstvenost. Detalji na haljini, kao i zlatni nakit u potpisu brenda Ashk Jewelry savršeno su zaokružili ovo posebno izdanje.



Tijekom večeri veliku pozornost je ukrala i Martina Saira kreacijom u potpisu Armina Hodžića. Voluminozni i naglašeni rukavi na koje se nastavlja dugački šlep pružili su element iznenađenja na crvenom tepihu. Nakit ručno izrađen od bakra bio je jedinstven detalj koji je dao punk prizvuk elegantnom izdanju što je stvorilo posebnu stilsku zaigranost. Činjenica da je Martina birala puštenu kosu i jednostavan make up dodatno je naglasila upečatljivost njene duge uske bijele haljine. I da, uskoro ekskluzivno na Bonjour.ba u posebnoj reportaži možete čitati o Martininom spremanju i pripremama za crveni tepih Sarajevo Film festivala.





Veselimo se i ostalim izdanjima i događajima tijekom Sarajevo Film Festivala.
***
Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!