TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 15.8.2022.

Treća večer Sarajevo Film Festivala i sinoć je probudila prepoznatljivu festivalsku energiju i pretvorila Sarajevo u centar svih događanja.


Noć su obilježile dodjela nagrada Počasnog Srca Sarajeva poznatom glumcu Madsu Mikkelsenu, a dodijeljena su Srca Sarajeva i za najbolje TV serije.

 

Foto: sff.ba

Foto: sff.ba


Prije emotivne dodjele koja se, sigurni smo, završila uz proslavu priznanja koja su dobili, gosti su imali priliku prošetati i crvenim tepihom ispred Narodnog pozorišta. Dugo iščekivani glumac Mads Mikkelsen bio je pozdravljen i od strane brojnih fanova među gledateljima, a za crveni tepih i dodjelu nagrade birao je elegantno i klasično tamno sivo odijelo koje je izgledalo odlično uz kravatu i rupčić s uzorkom. Primijetili smo i poseban detalj na njegovom odijelu - pin sa minijaturnim Srcem Sarajeva koje je savršena oda Festivalu.
 



Glumca Madsa, kao i ostale goste, na crvenom je tepihu pozdravila Maja Čengić Miralem koja je za treću večer birala dizajn Jasne Hadžimehmedović-Bekrić. Kratka toaletna haljina dobila je svoj zaplet zahvaljujući transparentnom dijelu haljine sa točkicama. Rese na ramenima kao i vrpca oko struka dodatno su naglasili efektnost izdanja, a ova mala crna haljina izgledala je odlično uz jednostavne crne sandale, podignutu kosu i upečatljivi ruž na usnama.

 



Maji se i ovog puta na crvenom tepihu pridružio voditelj Danko Delibašić. On je birao odijelo u nijansama smeđe boje, gdje su sako u nešto svijetloj nijansi i hlače u nešto tamnijoj nijansi osigurali savršenu usklađenost sa Majinim izdanjem. Danko je uz odijelo birao i kravatu u boji breskve, crne cipele i bijelu košulju.

 



Selektorica Takmičarskog programa za igrani i kratki film Sarajevo Film Festivala, Elma Tataragić, također je dočekala goste na crvenom tepihu Festivala. Treću večer je nosila crni kombinezon koji je bio izuzetno profinjen odabir. Sa svega nekoliko detalja poput volana na ramenima dobio je posebnu prozračnost i eleganciju, a kombinezon su savršeno zaokružile sandale u žutoj boji koje su komplimentirale njeno izdanje u neutralnoj boji.

 



Dama koja uvijek ostaje zapamćena po svojim izdanjima na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala svakako je Sarah Čerkez koja je i ove godine birala Amira Pertesi kreaciju. Obučena u boju Festivala, njeno izdanje savršen je balans trendovskih proreza, ali i svevremenskih nabora i lepršavog šlepa. Haljina nas je neodoljivo podsjećala na zlatno doba Hollywooda, a profinjenost s kojom je Sarah nosila ovu kreaciju naglasila je njenu ženstvenost. Detalji na haljini, kao i zlatni nakit u potpisu brenda Ashk Jewelry savršeno su zaokružili ovo posebno izdanje.

 


 

Tijekom večeri veliku pozornost je ukrala i Martina Saira kreacijom u potpisu Armina Hodžića. Voluminozni i naglašeni rukavi na koje se nastavlja dugački šlep pružili su element iznenađenja na crvenom tepihu. Nakit ručno izrađen od bakra bio je jedinstven detalj koji je dao punk prizvuk elegantnom izdanju što je stvorilo posebnu stilsku zaigranost. Činjenica da je Martina birala puštenu kosu i jednostavan make up dodatno je naglasila upečatljivost njene duge uske bijele haljine. I da, uskoro ekskluzivno na Bonjour.ba u posebnoj reportaži možete čitati o Martininom spremanju i pripremama za crveni tepih Sarajevo Film festivala. 

 



Veselimo se i ostalim izdanjima i događajima tijekom Sarajevo Film Festivala.

***
Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!