TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 15.8.2022.
Treća večer Sarajevo Film Festivala i sinoć je probudila prepoznatljivu festivalsku energiju i pretvorila Sarajevo u centar svih događanja.
Noć su obilježile dodjela nagrada Počasnog Srca Sarajeva poznatom glumcu Madsu Mikkelsenu, a dodijeljena su Srca Sarajeva i za najbolje TV serije.

Foto: sff.ba

Foto: sff.ba
Prije emotivne dodjele koja se, sigurni smo, završila uz proslavu priznanja koja su dobili, gosti su imali priliku prošetati i crvenim tepihom ispred Narodnog pozorišta. Dugo iščekivani glumac Mads Mikkelsen bio je pozdravljen i od strane brojnih fanova među gledateljima, a za crveni tepih i dodjelu nagrade birao je elegantno i klasično tamno sivo odijelo koje je izgledalo odlično uz kravatu i rupčić s uzorkom. Primijetili smo i poseban detalj na njegovom odijelu - pin sa minijaturnim Srcem Sarajeva koje je savršena oda Festivalu.


Glumca Madsa, kao i ostale goste, na crvenom je tepihu pozdravila Maja Čengić Miralem koja je za treću večer birala dizajn Jasne Hadžimehmedović-Bekrić. Kratka toaletna haljina dobila je svoj zaplet zahvaljujući transparentnom dijelu haljine sa točkicama. Rese na ramenima kao i vrpca oko struka dodatno su naglasili efektnost izdanja, a ova mala crna haljina izgledala je odlično uz jednostavne crne sandale, podignutu kosu i upečatljivi ruž na usnama.


Maji se i ovog puta na crvenom tepihu pridružio voditelj Danko Delibašić. On je birao odijelo u nijansama smeđe boje, gdje su sako u nešto svijetloj nijansi i hlače u nešto tamnijoj nijansi osigurali savršenu usklađenost sa Majinim izdanjem. Danko je uz odijelo birao i kravatu u boji breskve, crne cipele i bijelu košulju.

Selektorica Takmičarskog programa za igrani i kratki film Sarajevo Film Festivala, Elma Tataragić, također je dočekala goste na crvenom tepihu Festivala. Treću večer je nosila crni kombinezon koji je bio izuzetno profinjen odabir. Sa svega nekoliko detalja poput volana na ramenima dobio je posebnu prozračnost i eleganciju, a kombinezon su savršeno zaokružile sandale u žutoj boji koje su komplimentirale njeno izdanje u neutralnoj boji.

Dama koja uvijek ostaje zapamćena po svojim izdanjima na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala svakako je Sarah Čerkez koja je i ove godine birala Amira Pertesi kreaciju. Obučena u boju Festivala, njeno izdanje savršen je balans trendovskih proreza, ali i svevremenskih nabora i lepršavog šlepa. Haljina nas je neodoljivo podsjećala na zlatno doba Hollywooda, a profinjenost s kojom je Sarah nosila ovu kreaciju naglasila je njenu ženstvenost. Detalji na haljini, kao i zlatni nakit u potpisu brenda Ashk Jewelry savršeno su zaokružili ovo posebno izdanje.



Tijekom večeri veliku pozornost je ukrala i Martina Saira kreacijom u potpisu Armina Hodžića. Voluminozni i naglašeni rukavi na koje se nastavlja dugački šlep pružili su element iznenađenja na crvenom tepihu. Nakit ručno izrađen od bakra bio je jedinstven detalj koji je dao punk prizvuk elegantnom izdanju što je stvorilo posebnu stilsku zaigranost. Činjenica da je Martina birala puštenu kosu i jednostavan make up dodatno je naglasila upečatljivost njene duge uske bijele haljine. I da, uskoro ekskluzivno na Bonjour.ba u posebnoj reportaži možete čitati o Martininom spremanju i pripremama za crveni tepih Sarajevo Film festivala.





Veselimo se i ostalim izdanjima i događajima tijekom Sarajevo Film Festivala.
***
Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!