TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 20.8.2022.
Jučer je održana posljednja večer Sarajevo Film Festivala koja je ujedno bila i prilika za dodjelu nagrada u nekoliko kategorija. Dobitnike otkrivamo u nastavku.
TAKMIČARSKI PROGRAM – IGRANI FILM
Predsjednik žirija:
Sebastian Meise (redielj, scenarist, Austrija)
Članovi žirija:
Lucile Hadžihalilović (rediteljica, scenaristica, producentica, Francuska )
Antoneta Alamat Kusijanović (scenaristica, rediteljica, Hrvatska, SAD)
Milan Marić (glumac, Srbija)
Katriel Schory (producent, konsultant, Izrael)
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI FILM
SIGURNO MJESTO
Hrvatska
Režija: Juraj Lerotić
Producenti: Miljenka Čogelja, Saša Ban, Nevenka Sablić
Novčanu nagradu u iznosu od 16.000 € sufinansira Turistička zajednica Kantona Sarajevo


SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJU REŽIJU
Maryina Er Gorbach, KLONDIKE
Ukrajina, Turska
Novčanu nagradu u iznosu od 10.000 € obezbjeđuju Ujedinjene nacije u Bosni i Hercegovini.
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJU GLUMICU
Vicky Krieps, KORSET
Austrija, Luksemburg, Njemačka, Francuska
Novčana nagrada u iznosu od 2.500 €
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJEG GLUMCA
Juraj Lerotić, SIGURNO MJESTO
Hrvatska
Novčana nagrada u iznosu od 2.500 €
TAKMIČARSKI PROGRAM – DOKUMENTARNI FILM
Žiri:
Hilal Baydarov (reditelj, Azerbejdžan)
Salome Jashi (rediteljica, Gruzija)
Margje de Koning (umjetnička direktorica festivala Movies that Matter, Nizozemska)
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI DOKUMENTARNI FILM
MUZEJ REVOLUCIJE
Srbija, Hrvatska, Češka Republika
Režija: Srđan Keča
Novčanu nagradu u iznosu 4.000 € obezbjeđuje Vlada Švicarske
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI KRATKI DOKUMENTARNI FILM
MI,... KOMPOZICIJA
Kosovo, Njemačka
Režija: Visar Jusufi
Novčana nagrada u iznosu od 2.000 €
NAGRADA ZA LJUDSKA PRAVA
VEĆE OD TRAUME
Hrvatska
Režija: Vedrana Pribačić
Nagrada za ljudska prava dodjeljuje se za najbolji film iz Takmičarskog programa – dokumentarni film koji obrađuje tematiku ljudskih prava. Nagradu u iznosu od 3.000 € obezbjeđuje Kraljevina Nizozemska.


SPECIJALNA NAGRADA ŽIRIJA
KRHKO SJEĆANJE
Ukrajina, Slovačka
Režija: Igor Ivanko
Novčana nagrada u iznosu 2.500 €
SPECIJALNO PRIZNANJE ŽIRIJA (za kratki dokumentarni film)
BABAJANJA
Hrvatska
Režija: Ante Zlatko Stolica
TAKMIČARSKI PROGRAM – KRATKI FILM
Žiri:
Ido Abram (zamjenik direktora EYE Film Filmmuseum, Kraljevina Nizozemska)
Morgane Dziurla-Petit (rediteljica, Francuska)
Christos Massalas (reditelj, Grčka)
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI KRATKI FILM – kvalifikacioni film za nominaciju za nagradu Oscar®
NAOPAKO
Mađarska, Rumunija
Režija: Balázs Turai
Novčana nagrada u iznosu 2.500 €
SPECIJALNO PRIZNANJE ŽIRIJA
PET POSLIJEPODNE KRAJ MORA
Austrija, Grčka
Režija: Valentin Stejskal
TAKMIČARSKI PROGRAM – STUDENTSKI FILM
Žiri:
Ludmila Cvikova (kreativna konsultantica, kustosica I savjetnica, Slovačka, Nizozemska)
Maya Dreifuss (rediteljica, Izrael)
Nduka Mntambo (predavač na Univerzitetu umjetnosti u Amsterdamu, Kraljevina Nizozemska)
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI STUDENTSKI FILM
NIJE ZIMA ZA KOMARCE
Hrvatska
Režija: Josip Lukić, Klara Šovagović
Novčanu nagradu u iznosu 1.000 € objezbjeđuje Vijeće za regionalnu saradnju.
SPECIJALNA NAGRADA ZA PROMICANJE RODNE RAVNOPRAVNOSTI
Žiri:
Marta Popivoda (rediteljica, videoumjetnica, istraživačica, Srbija)
Selma Spahić (rediteljica, Bosna i Hercegovina)
Miguel Valverde (producent, scenarist, Portugal)
POSLIJE SUNČANJA
Ujedinjeno Kraljevstvo, SAD
Režija: Charlotte Wells
Novčanu nagradu u iznosu od 7.500 € obezbjeđuje MasterCard®
Dobitnici Srca Sarajeva za TV serije na sljedećem linku.
Partnerske nagrade na sljedećem linku.
Nagrade 20. CineLink Dana filmske industrije na sljedećem linku.

***
Naslovna fotografija: Sarajevo Film Festival PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!