TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 20.8.2022.

Jučer je održana posljednja večer Sarajevo Film Festivala koja je ujedno bila i prilika za dodjelu nagrada u nekoliko kategorija. Dobitnike otkrivamo u nastavku.

TAKMIČARSKI PROGRAM – IGRANI FILM

Predsjednik žirija:

Sebastian Meise (redielj, scenarist, Austrija)

Članovi žirija:

Lucile Hadžihalilović (rediteljica, scenaristica, producentica, Francuska )

Antoneta Alamat Kusijanović (scenaristica, rediteljica, Hrvatska, SAD)

Milan Marić (glumac, Srbija)

Katriel Schory (producent, konsultant, Izrael)  

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI FILM

SIGURNO MJESTO

Hrvatska

Režija: Juraj Lerotić

Producenti: Miljenka Čogelja, Saša Ban, Nevenka Sablić

Novčanu nagradu u iznosu od 16.000 € sufinansira Turistička zajednica Kantona Sarajevo

 



SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJU REŽIJU

Maryina Er Gorbach, KLONDIKE

Ukrajina, Turska

Novčanu nagradu u iznosu od 10.000 € obezbjeđuju Ujedinjene nacije u Bosni i Hercegovini.

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJU GLUMICU

Vicky Krieps, KORSET

Austrija, Luksemburg, Njemačka, Francuska

Novčana nagrada u iznosu od 2.500 €

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJEG GLUMCA

Juraj Lerotić, SIGURNO MJESTO

Hrvatska

Novčana nagrada u iznosu od 2.500 €

TAKMIČARSKI PROGRAM – DOKUMENTARNI FILM

Žiri:

Hilal Baydarov (reditelj, Azerbejdžan)

Salome Jashi (rediteljica, Gruzija)

Margje de Koning (umjetnička direktorica festivala Movies that Matter, Nizozemska)

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI DOKUMENTARNI FILM

MUZEJ REVOLUCIJE

Srbija, Hrvatska, Češka Republika

Režija: Srđan Keča

Novčanu nagradu u iznosu 4.000 € obezbjeđuje Vlada Švicarske

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI KRATKI DOKUMENTARNI FILM

MI,... KOMPOZICIJA

Kosovo, Njemačka

Režija: Visar Jusufi

Novčana nagrada u iznosu od 2.000 €

NAGRADA ZA LJUDSKA PRAVA

VEĆE OD TRAUME

Hrvatska

Režija: Vedrana Pribačić

Nagrada za ljudska prava dodjeljuje se za najbolji film iz Takmičarskog programa – dokumentarni film koji obrađuje tematiku ljudskih prava. Nagradu u iznosu od 3.000 € obezbjeđuje Kraljevina Nizozemska.

 



SPECIJALNA NAGRADA ŽIRIJA

KRHKO SJEĆANJE

Ukrajina, Slovačka

Režija: Igor Ivanko

Novčana nagrada u iznosu 2.500 €

SPECIJALNO PRIZNANJE ŽIRIJA (za kratki dokumentarni film)

BABAJANJA

Hrvatska

Režija: Ante Zlatko Stolica

TAKMIČARSKI PROGRAM – KRATKI FILM

Žiri:

Ido Abram (zamjenik direktora EYE Film Filmmuseum, Kraljevina Nizozemska)

Morgane Dziurla-Petit (rediteljica, Francuska)

Christos Massalas (reditelj, Grčka)

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI KRATKI FILM – kvalifikacioni film za nominaciju za nagradu Oscar®

NAOPAKO

Mađarska, Rumunija

Režija: Balázs Turai

Novčana nagrada u iznosu 2.500 €

SPECIJALNO PRIZNANJE ŽIRIJA

PET POSLIJEPODNE KRAJ MORA

Austrija, Grčka

Režija: Valentin Stejskal

TAKMIČARSKI PROGRAM – STUDENTSKI FILM

Žiri:
Ludmila Cvikova (kreativna konsultantica, kustosica I savjetnica, Slovačka, Nizozemska)

Maya Dreifuss (rediteljica, Izrael)

Nduka Mntambo (predavač na Univerzitetu umjetnosti u Amsterdamu, Kraljevina Nizozemska)

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI STUDENTSKI FILM

NIJE ZIMA ZA KOMARCE

Hrvatska

Režija: Josip Lukić, Klara Šovagović

Novčanu nagradu u iznosu 1.000 € objezbjeđuje Vijeće za regionalnu saradnju.

SPECIJALNA NAGRADA ZA PROMICANJE RODNE RAVNOPRAVNOSTI

Žiri:

Marta Popivoda (rediteljica, videoumjetnica, istraživačica, Srbija)

Selma Spahić (rediteljica, Bosna i Hercegovina)

Miguel Valverde (producent, scenarist, Portugal)

POSLIJE SUNČANJA

Ujedinjeno Kraljevstvo, SAD

Režija: Charlotte Wells

Novčanu nagradu u iznosu od 7.500 € obezbjeđuje MasterCard®

Dobitnici Srca Sarajeva za TV serije na sljedećem linku.

Partnerske nagrade na sljedećem linku.

Nagrade 20. CineLink Dana filmske industrije na sljedećem linku.

 

***
Naslovna fotografija: Sarajevo Film Festival PR


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!