TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 20.8.2022.

Jučer je održana posljednja večer Sarajevo Film Festivala koja je ujedno bila i prilika za dodjelu nagrada u nekoliko kategorija. Dobitnike otkrivamo u nastavku.

TAKMIČARSKI PROGRAM – IGRANI FILM

Predsjednik žirija:

Sebastian Meise (redielj, scenarist, Austrija)

Članovi žirija:

Lucile Hadžihalilović (rediteljica, scenaristica, producentica, Francuska )

Antoneta Alamat Kusijanović (scenaristica, rediteljica, Hrvatska, SAD)

Milan Marić (glumac, Srbija)

Katriel Schory (producent, konsultant, Izrael)  

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI FILM

SIGURNO MJESTO

Hrvatska

Režija: Juraj Lerotić

Producenti: Miljenka Čogelja, Saša Ban, Nevenka Sablić

Novčanu nagradu u iznosu od 16.000 € sufinansira Turistička zajednica Kantona Sarajevo

 



SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJU REŽIJU

Maryina Er Gorbach, KLONDIKE

Ukrajina, Turska

Novčanu nagradu u iznosu od 10.000 € obezbjeđuju Ujedinjene nacije u Bosni i Hercegovini.

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJU GLUMICU

Vicky Krieps, KORSET

Austrija, Luksemburg, Njemačka, Francuska

Novčana nagrada u iznosu od 2.500 €

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJEG GLUMCA

Juraj Lerotić, SIGURNO MJESTO

Hrvatska

Novčana nagrada u iznosu od 2.500 €

TAKMIČARSKI PROGRAM – DOKUMENTARNI FILM

Žiri:

Hilal Baydarov (reditelj, Azerbejdžan)

Salome Jashi (rediteljica, Gruzija)

Margje de Koning (umjetnička direktorica festivala Movies that Matter, Nizozemska)

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI DOKUMENTARNI FILM

MUZEJ REVOLUCIJE

Srbija, Hrvatska, Češka Republika

Režija: Srđan Keča

Novčanu nagradu u iznosu 4.000 € obezbjeđuje Vlada Švicarske

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI KRATKI DOKUMENTARNI FILM

MI,... KOMPOZICIJA

Kosovo, Njemačka

Režija: Visar Jusufi

Novčana nagrada u iznosu od 2.000 €

NAGRADA ZA LJUDSKA PRAVA

VEĆE OD TRAUME

Hrvatska

Režija: Vedrana Pribačić

Nagrada za ljudska prava dodjeljuje se za najbolji film iz Takmičarskog programa – dokumentarni film koji obrađuje tematiku ljudskih prava. Nagradu u iznosu od 3.000 € obezbjeđuje Kraljevina Nizozemska.

 



SPECIJALNA NAGRADA ŽIRIJA

KRHKO SJEĆANJE

Ukrajina, Slovačka

Režija: Igor Ivanko

Novčana nagrada u iznosu 2.500 €

SPECIJALNO PRIZNANJE ŽIRIJA (za kratki dokumentarni film)

BABAJANJA

Hrvatska

Režija: Ante Zlatko Stolica

TAKMIČARSKI PROGRAM – KRATKI FILM

Žiri:

Ido Abram (zamjenik direktora EYE Film Filmmuseum, Kraljevina Nizozemska)

Morgane Dziurla-Petit (rediteljica, Francuska)

Christos Massalas (reditelj, Grčka)

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI KRATKI FILM – kvalifikacioni film za nominaciju za nagradu Oscar®

NAOPAKO

Mađarska, Rumunija

Režija: Balázs Turai

Novčana nagrada u iznosu 2.500 €

SPECIJALNO PRIZNANJE ŽIRIJA

PET POSLIJEPODNE KRAJ MORA

Austrija, Grčka

Režija: Valentin Stejskal

TAKMIČARSKI PROGRAM – STUDENTSKI FILM

Žiri:
Ludmila Cvikova (kreativna konsultantica, kustosica I savjetnica, Slovačka, Nizozemska)

Maya Dreifuss (rediteljica, Izrael)

Nduka Mntambo (predavač na Univerzitetu umjetnosti u Amsterdamu, Kraljevina Nizozemska)

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI STUDENTSKI FILM

NIJE ZIMA ZA KOMARCE

Hrvatska

Režija: Josip Lukić, Klara Šovagović

Novčanu nagradu u iznosu 1.000 € objezbjeđuje Vijeće za regionalnu saradnju.

SPECIJALNA NAGRADA ZA PROMICANJE RODNE RAVNOPRAVNOSTI

Žiri:

Marta Popivoda (rediteljica, videoumjetnica, istraživačica, Srbija)

Selma Spahić (rediteljica, Bosna i Hercegovina)

Miguel Valverde (producent, scenarist, Portugal)

POSLIJE SUNČANJA

Ujedinjeno Kraljevstvo, SAD

Režija: Charlotte Wells

Novčanu nagradu u iznosu od 7.500 € obezbjeđuje MasterCard®

Dobitnici Srca Sarajeva za TV serije na sljedećem linku.

Partnerske nagrade na sljedećem linku.

Nagrade 20. CineLink Dana filmske industrije na sljedećem linku.

 

***
Naslovna fotografija: Sarajevo Film Festival PR


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!