TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 20.8.2022.
Jučer je održana posljednja večer Sarajevo Film Festivala koja je ujedno bila i prilika za dodjelu nagrada u nekoliko kategorija. Dobitnike otkrivamo u nastavku.
TAKMIČARSKI PROGRAM – IGRANI FILM
Predsjednik žirija:
Sebastian Meise (redielj, scenarist, Austrija)
Članovi žirija:
Lucile Hadžihalilović (rediteljica, scenaristica, producentica, Francuska )
Antoneta Alamat Kusijanović (scenaristica, rediteljica, Hrvatska, SAD)
Milan Marić (glumac, Srbija)
Katriel Schory (producent, konsultant, Izrael)
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI FILM
SIGURNO MJESTO
Hrvatska
Režija: Juraj Lerotić
Producenti: Miljenka Čogelja, Saša Ban, Nevenka Sablić
Novčanu nagradu u iznosu od 16.000 € sufinansira Turistička zajednica Kantona Sarajevo


SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJU REŽIJU
Maryina Er Gorbach, KLONDIKE
Ukrajina, Turska
Novčanu nagradu u iznosu od 10.000 € obezbjeđuju Ujedinjene nacije u Bosni i Hercegovini.
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJU GLUMICU
Vicky Krieps, KORSET
Austrija, Luksemburg, Njemačka, Francuska
Novčana nagrada u iznosu od 2.500 €
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJEG GLUMCA
Juraj Lerotić, SIGURNO MJESTO
Hrvatska
Novčana nagrada u iznosu od 2.500 €
TAKMIČARSKI PROGRAM – DOKUMENTARNI FILM
Žiri:
Hilal Baydarov (reditelj, Azerbejdžan)
Salome Jashi (rediteljica, Gruzija)
Margje de Koning (umjetnička direktorica festivala Movies that Matter, Nizozemska)
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI DOKUMENTARNI FILM
MUZEJ REVOLUCIJE
Srbija, Hrvatska, Češka Republika
Režija: Srđan Keča
Novčanu nagradu u iznosu 4.000 € obezbjeđuje Vlada Švicarske
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI KRATKI DOKUMENTARNI FILM
MI,... KOMPOZICIJA
Kosovo, Njemačka
Režija: Visar Jusufi
Novčana nagrada u iznosu od 2.000 €
NAGRADA ZA LJUDSKA PRAVA
VEĆE OD TRAUME
Hrvatska
Režija: Vedrana Pribačić
Nagrada za ljudska prava dodjeljuje se za najbolji film iz Takmičarskog programa – dokumentarni film koji obrađuje tematiku ljudskih prava. Nagradu u iznosu od 3.000 € obezbjeđuje Kraljevina Nizozemska.


SPECIJALNA NAGRADA ŽIRIJA
KRHKO SJEĆANJE
Ukrajina, Slovačka
Režija: Igor Ivanko
Novčana nagrada u iznosu 2.500 €
SPECIJALNO PRIZNANJE ŽIRIJA (za kratki dokumentarni film)
BABAJANJA
Hrvatska
Režija: Ante Zlatko Stolica
TAKMIČARSKI PROGRAM – KRATKI FILM
Žiri:
Ido Abram (zamjenik direktora EYE Film Filmmuseum, Kraljevina Nizozemska)
Morgane Dziurla-Petit (rediteljica, Francuska)
Christos Massalas (reditelj, Grčka)
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI KRATKI FILM – kvalifikacioni film za nominaciju za nagradu Oscar®
NAOPAKO
Mađarska, Rumunija
Režija: Balázs Turai
Novčana nagrada u iznosu 2.500 €
SPECIJALNO PRIZNANJE ŽIRIJA
PET POSLIJEPODNE KRAJ MORA
Austrija, Grčka
Režija: Valentin Stejskal
TAKMIČARSKI PROGRAM – STUDENTSKI FILM
Žiri:
Ludmila Cvikova (kreativna konsultantica, kustosica I savjetnica, Slovačka, Nizozemska)
Maya Dreifuss (rediteljica, Izrael)
Nduka Mntambo (predavač na Univerzitetu umjetnosti u Amsterdamu, Kraljevina Nizozemska)
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI STUDENTSKI FILM
NIJE ZIMA ZA KOMARCE
Hrvatska
Režija: Josip Lukić, Klara Šovagović
Novčanu nagradu u iznosu 1.000 € objezbjeđuje Vijeće za regionalnu saradnju.
SPECIJALNA NAGRADA ZA PROMICANJE RODNE RAVNOPRAVNOSTI
Žiri:
Marta Popivoda (rediteljica, videoumjetnica, istraživačica, Srbija)
Selma Spahić (rediteljica, Bosna i Hercegovina)
Miguel Valverde (producent, scenarist, Portugal)
POSLIJE SUNČANJA
Ujedinjeno Kraljevstvo, SAD
Režija: Charlotte Wells
Novčanu nagradu u iznosu od 7.500 € obezbjeđuje MasterCard®
Dobitnici Srca Sarajeva za TV serije na sljedećem linku.
Partnerske nagrade na sljedećem linku.
Nagrade 20. CineLink Dana filmske industrije na sljedećem linku.

***
Naslovna fotografija: Sarajevo Film Festival PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!