TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.8.2018.

 

U sklopu ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala, uživali smo u 266 filmskih ostvarenja iz 56 zemalja svijeta.Sinoć je u prepunom Narodnom pozorištu održana i ceremonija dodjele nagrada, a Milko Lazarov je za film Ága dobio Srce Sarajeva za najbolji igrani film. Srce Sarajeva za najboljeg redatelja dobila je Ioana Uricaru za rumunjski film 'Limunada', dok je Srce Sarajeva za najboljeg glumca dobio Leon Lučev za ulogu u srpskom filmu 'Teret'. Zsofie Szilagyi je za ulogu u filmu 'Jedan dan' dobila Srce Sarajeva za najbolju glumicu. U nastavku pogledajte i ostale dobitnike iz svih takmičarskih kategorija ovogodišnjeg Festivala i ne zaboravite da danas imate priliku u sklopu SFF-a i pogledati sve pobjedničke filmove iz svih takmičarskih kategorija.

 

TAKMIČARSKI PROGRAM – IGRANI FILM

Predsjednik žirija:
Asghar Farhadi (reditelj, scenarist, Iran)

Članovi žirija:
Judita Franković Brdar (glumica, Hrvatska)
Mike Goodridge (Umjetnički direktor Međunarodnog filmskog festivala i nagrada Macao, Velika Britanija)
Brigitte Lacombe (fotografkinja, Francuska)
Ana Urushadze (Scenaristica, rediteljica, Gruzija)

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI FILM
ÁGA
Bugarska, Njemačka, Francuska
Režija: Milko Lazarov
Producenti: Veselka Kiryakova, Eike Goreczka, Christoph Kukula, Guillaume de Seille


SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJEG REDITELJA
Ioana Uricaru, LIMUNADA/ LEMONADE
Rumunija, Kanada, Njemačka, Švedska


SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJU GLUMICU
Zsófia Szamosi, JEDAN DAN/ EGY NAP


SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJEG GLUMCA
Leon Lučev, TERET


TAKMIČARSKI PROGRAM – KRATKI FILM

Žiri:
Konstantina Kotzamani (scenaristica, rediteljica, Grčka)
Antoneta Alamat Kusijanović (scenaristica, rediteljica, Hrvatska)
Ena Sendijarević (filmska autorica, Nizozemska, Bosna i Hercegovina)

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI FILM
DAH
Bosna i Hercegovina
Režija: Ermin Bravo


SPECIJALNO PRIZNANJE ŽIRIJA
LEDENI BREGOVI/ ICEBERGS
SAD, Grčka
Režija: Eirini Vianelli

TAKMIČARSKI PROGRAM – STUDENTSKI FILM

Žiri:
Richard Kwietniowski (profesor na Londonskoj školi filma, Velika Britanija)
Andrea Rudert (šefica odjela za upravljanje projektima Filmfesta München/selektorica Filmschoolfesta Munich, Njemačka)
Neven Samardžić (reditelj, BiH)

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI STUDENTSKI FILM
POSLJEDNJI POZIV/ LAST CALL
Mađarska
Režija: Hajni Kis


TAKMIČARSKI PROGRAM – DOKUMENTARNI FILM

Žiri:
LEENA PASANEN (direktorica festivala DOK Leipzig, Njemačka)
LUCIANO RIGOLINI (Umjetnički fotograf, producent, Švicarska)
Marina Gumzi (Producentica/ scenaristica Slovenija)

SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI DOKUMENTARNI FILM
SRBENKA
Režija: Nebojša Slijepčević
Hrvatska


SPECIJALNO PRIZNANJE ŽIRIJA
DEVETOMJESEČNI RAT/ KILENC HÓNAP HÁBORÚ
Režija: László Csuja
Mađarska, Katar

NAGRADA ZA LJUDSKA PRAVA
ARAF
Turska, Grčka, Bosna i Hercegovina
Režija: Didem Pekün


POČASNO SRCE SARAJEVA
Nuri Bilge Ceylan, reditelj
Nijaz Hastor, vlasnik i osnivač ASA Prevent grupacije te osnivač Fondacije Hastor

CINELINK NAGRADE

NAGRADE CINELINK KOPRODUKCIJSKOG MARKETA

Žiri koprodukcijskog marketa:
Annamaria Lodato, Behrooz Hashemian, Boban Jevtić, Čedomir Kolar, Danijel Hočevar, Georges Goldenstern i Sehad Čekić

EURIMAGES COPRODUCTION DEVELOPMENT NAGRADA
SAFE PLACE
Režija: Juraj Lerotić
Producent: Boris T. Matić
Produkcijska kuća: Propeler Film
Koprodukcijska kuća: STARAGARA
Hrvatska, Slovenija

ARTE INTERNATIONAL RELATIONS CINELINK NAGRADA
MAY LABOUR DAY
Režija: Pjer Žalica
Producenti: Pjer Žalica, Aida Huseinović
Produkcijska kuća: FORUM Association for Art and Culture
Koprodukcijska kuća: Propeler Film, A.S.A.P. Films, Staragara, Bascelik, Artikulacija Film
Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Francuska, Slovenija, Srbija, Crna Gora

NAGRADA FILMSKOG CENTRA CRNE GORE
A CUP OF COFFEE AND NEW SHOES ON
Režija: Gentian Koçi
Producenti: Gentian Koçi, Blerina Hankollari
Produkcijska kuća: ARTALB FILM
Koprodukcijska kuća: Graal Films
Albanija, Grčka

EAVE STIPENDIJA
FIUME O MORTE!
Režija: Igor Bezinović
Producenti: Tibor Keser, Vanja Jambrović, Fabrizio Polpettini
Produkcijska kuća: Restart
Koprodukcijska kuća: La Bête, NOSOROGI
Hrvatska, Francuska, Slovenija

WORK IN PROGRESS NAGRADE

Work In Progress žiri:
Gabor Greiner, Kim Yutani, Marco Mueller, Serkan Yildirim i Tolke Palm

TRT NAGRADA
ZAVERA
Režija: Andrei Gruzsniczki
Producent: Alexandru Teodorescu
Produkcijska kuća: Saga Film
Rumunija

POST REPUBLIC NAGRADA
AFRICA
Režija: Oren Gerner
Producent: Itay Akirav
Produkcijska kuća: Film Harbour
Izrael

CINELINK IRIDIUM NAGRADA
IBRAHIM
Režija: Lina Alabed
Producent: Rami El Nihawi
Production company: SakaDo
Produkcijska kuća: Kirstine Barfod Film
Palestina, Libanon, Katar, Danska

CINELINK DRAMA NAGRADA

CineLink Drama žiri:
Ana Balentović, Dalibor Matanić i Paula McHarg

FILM CENTER SERBIA CINELINK DRAMA NAGRADA
GREATER THAN THE DEATH
Kreatori: Arya Su Altıoklar, Samim Türkmen
Reditelji: Erhan Yürük, Boran Güney
Spisateljica: Avni Tuna Dilligil
Producenti: Metin Alihan Yalçındağ, Mehmet Altıoklar, Yaman Birman
Produkcijska kuća: KısaKes Production
Turska
 

FOTO: ime i prezime


Bonjour

Bonjour otkriva: Šta se dogodi kada se udruže vizije arhitektice i drveno majstorstvo?

TEKST: Ada Ćeremida | FOTO: Armin Dorado

Bonjour otkriva: Šta se dogodi kada se udruže vizije arhitektice i drveno majstorstvo? Bonjour otkriva: Šta se dogodi kada se udruže vizije arhitektice i drveno majstorstvo?

Pratimo ih godinama, radujući se svakom novom projektu, ali kada se njihovi putevi spoje, rezultat je nešto posebno.

Bisera Berberkić je poznato ime kada govorimo o besprijekorno dizajniranim interijerima, a GAZZDA je sinonim za vrhunski dizajn i zanatsku preciznost. 

Ovaj stan, s toplinom drveta, suptilnom paletom i prozračnim rasporedom, odiše lakoćom i promišljenim minimalizmom koji ne gubi osjećaj ugodnosti. Svaki komad namještaja djeluje prirodno uklopljen, a opet pažljivo odabran, balansirajući preciznost i neopterećenost. 


bonjour_ba_Gazzda_Bisera2

bonjour_ba_Gazzda_Bisera1

bonjour_ba_Gazzda_Bisera12


Kako su Bisera i GAZZDA zajedno oblikovali prostor koji istovremeno djeluje promišljeno i prirodno? Razgovarali smo sa njima i saznali kako je nastao ovaj sofisticiran interijer u ovoj harmoničnoj kolaboraciji. 


bonjour_ba_Gazzda_Bisera25

bonjour_ba_Gazzda_Bisera34


Bisera, ovaj interijer nosi dozu nenametljive elegancije, prirodni materijali i topla paleta boja djeluju instinktivno skladno. No, koliko je takva jednostavnost zapravo zahtjevna za postići? Koji su ključni elementi koji prostoru daju taj osjećaj lakoće, a da ne izgleda previše minimalistički ili  
monoton?  

Postići jednostavnost koja nije monotona, niti previše minimalistička, zahtijeva precizno balansiranje materijala, boja i tekstura. Ključ je prirodnim materijalima poput drveta, kamena i tkanina organskog porijekla, koji prostoru daju toplinu i taktilnu ugodnost. 

Također, kombinacija toplih neutralnih tonova sa suptilnim kontrastima stvara vizualni ritam koji prostoru daje dinamiku bez narušavanja harmonije.

U ovakvom pristupu, suštinska razlika između jednostavnosti i praznine leži u slojevitosti. Kada se pažljivo dodaju detalji poput rasvjete, umjetničkih predmeta ili personalizovanih elemenata, prostor dobija dušu i postaje nenametljivo sofisticiran.


bonjour_ba_Gazzda_Bisera26

bonjour_ba_Gazzda_Bisera30

bonjour_ba_Gazzda_Bisera32

bonjour_ba_Gazzda_Bisera33


Postoji nešto umirujuće u ovom prostoru, svaki komad namještaja ima svoje mjesto, ali bez ukočene perfekcije. Kako ste balansirali između planske preciznosti i one neopipljive ugodnosti koja čini da se prostor osjeća kao dom?  

Balans između preciznosti i ugodnosti postiže se pažljivim odabirom materijala, boja i proporcija, ali i načinom na koji se elementi međusobno povezuju. Umjesto stroge simetrije, prostor oblikujem tako da djeluje skladno, ali ne predvidljivo. Važno mi je da svaki komad namještaja ima svoju funkciju i svrhu, ali da cjelina ostavlja dojam lakoće i prirodnosti.

Posebno pažljivo biram komade koji nisu oštri i strogo geometrijski, već imaju meke linije i organsku formu, jer upravo takvi elementi dodaju osjećaj topline i umirujuće atmosfere.

Topli tonovi, taktilni materijali i promišljena rasvjeta dodatno pojačavaju taj efekat, dok fluidnost rasporeda omogućava da prostor izgleda živo i prilagodljivo, umjesto statično i rigidno.

Na taj način prostor odiše karakterom i postaje mjesto u kojem se zaista može uživati.


bonjour_ba_Gazzda_Bisera4

bonjour_ba_Gazzda_Bisera5

bonjour_ba_Gazzda_Bisera7


Koliko je za vas kao dizajnera važno imati priliku raditi s domaćim brendom poput GAZZDA? Da li osjećate da su ovakve saradnje način da se razvija lokalna scena dizajna enterijera? Postoji li neki komad namještaja iz GAZZDA kolekcije koji vam je bio posebno inspirativan u ovom projektu?  

GAZZDA je vrhunski primjer kako domaći brend može dostići svjetski nivo, a istovremeno zadržati autentičnost i prepoznatljiv dizajnerski potpis. Njihov spoj sofisticirane estetike, vrhunske izrade i pažnje prema detaljima čini ih pravim ponosom naše industrije.

Uvijek cijenim priliku da radim s njihovim komadima i posebno se radujem kada i moji klijenti prepoznaju tu izuzetnu kombinaciju ljepote i kvaliteta.

Njihov namještaj nije samo funkcionalan, već unosi poseban karakter u prostor, što ga čini idealnim izborom za projekte koji teže nenametljivoj eleganciji. Posebno volim Muna stolice, koje smo koristili i u ovom projektu. One su istovremeno udobne i estetski besprijekorne, s prefinjenim linijama koje se lako uklapaju u različite stilove enterijera.

Velika prednost je i široka mogućnost obrade materijala, od tkanina do kože, što omogućava potpunu prilagodbu svakom prostoru. GAZZDA nas uvijek iznova oduševljava i s nestrpljenjem pratim šta će sljedeće donijeti.


bonjour_ba_Gazzda_Bisera9

bonjour_ba_Gazzda_Bisera8

bonjour_ba_Gazzda_Bisera11

bonjour_ba_Gazzda_Bisera10


Namještaj GAZZDA često nosi onaj prepoznatljiv pečat, spoj zanatske preciznosti i suptilne, nenametljive estetike. Kako osiguravate da svaki komad ostane bezvremenski, a opet dovoljno prilagodljiv za različite tipove prostora?  

Mi kao GAZZDA vjerujemo da dom nije samo zbir predmeta na jednom mjestu, nego stvarno prostor u kojem duša odmara. Zato svaki komad prolazi kroz strogo definisan proces razvoja, od prvog skiciranja do finalnog detalja u radionici.

Naši dizajneri ne pristupaju namještaju samo kao estetskom i funkcionalnom objektu, već kao zanatskom zadatku – stalno dorađujući prototipe, balansirajući proporcije, eksperimentirajući s materijalima.

U toj tišini radionice, gdje se svaki spoj završava rukom, nastaje ono što mi zovemo GAZZDA kvalitet. Komadi koje stvaramo su suptilno oblikovani da traju – estetski, funkcionalno i emotivno – ali i dovoljno fleksibilni da se uklope u prostore različitih karaktera i senzibiliteta.


bonjour_ba_Gazzda_Bisera16

bonjour_ba_Gazzda_Bisera22

bonjour_ba_Gazzda_Bisera19

bonjour_ba_Gazzda_Bisera20

bonjour_ba_Gazzda_Bisera17

bonjour_ba_Gazzda_Bisera23


GAZZDA komadi djeluju gotovo kao produžetak prirode unutar interijera. Kako postižete tu lakoću dizajna koja spaja savremenu estetiku s osjećajem topline i prirodnosti? I koja je priča iza komada namještaja odabranih za ovaj stan?  

Naša filozofija i pristup dizajnu su jednostavni – stvarati prostor koji ne vrišti, već šapuće. Komadi poput Fawn kreveta ili Dedo lounge fotelje nisu tu da dominiraju, već da udahnu tišinu i mir prostoru, oblikujući ga linijama koje teku prirodno, organski.

Vjerujemo u moć jednostavnosti, u materijale koji pozivaju na dodir i oblike koji dopuštaju da prostor diše. U ovom interijeru, svaki GAZZDA komad tiho doprinosi cjelini. Trpezijskim dijelom dominiraju Muna stolice i Fawn sto – blagi rubovi, taktilno drvo i topli tonovi koji pozivaju na prisutnost i zajedništvo.

Dedo fotelja, Fawn lowboard, krevet i noćni ormarić, te Mu stolić u dnevnom boravku, unose onu smirenost i prirodnu lakoću koja je srž GAZZDA dizajna – prisutan, ali nenametljiv.



bonjour_ba_Gazzda_Bisera36

bonjour_ba_Gazzda_Bisera37

bonjour_ba_Gazzda_Bisera39

bonjour_ba_Gazzda_Bisera38


Koliko je za brend GAZZDA važno raditi s dizajnerima interijera poput Bisere? Kako ste kroz ovu saradnju uskladili njenu viziju s prepoznatljivim GAZZDA dizajnerskim potpisom?  

Uživamo raditi s ljudima koji imaju jasnu viziju – i još važnije, koji znaju za koga je ta vizija. Bisera je već u fazi narudžbe imala precizan osjećaj za svaki komad, znala je koji materijali će najbolje odgovarati ambijentu i kako sve povezati u skladnu cjelinu. Nama je bilo zadovoljstvo to ispratiti i podržati.

Naš fokus je stvaranje – osmišljavanje i dorađivanje komada koji imaju vlastiti karakter. Ali kad dođe trenutak da ti komadi pronađu svoj dom, tu svoju konačnu formu često dobivaju upravo kroz ruke arhitekata i dizajnera interijera.


bonjour_ba_Gazzda_Bisera40

bonjour_ba_Gazzda_Bisera41

bonjour_ba_Gazzda_Bisera42

bonjour_ba_Gazzda_Bisera43

bonjour_ba_Gazzda_Bisera44

bonjour_ba_Gazzda_Bisera45

bonjour_ba_Gazzda_Bisera46

FOTO: Armin Dorado


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!