TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 16.8.2017.

Sinoć je u Narodnom pozorištu održana svjetska premijera filma 'Meda ili ne tako sjajna strana stvari', film rumunjskog redatelja Emnauela Parvua, koji se natječe za nagradu 'Srce Sarajeva'.

IMG 5151

IMG 5169

Filmska ekipa filma 'Meda ili ne tako sjajna strana stvari'

 

Bilo je uistinu sjajno vidjeti i članove Dječjeg programa na crvenom tepihu SFF-a.

IMG 4969

Jedan od gostiju crvenog tepiha bio je i Michael Franco. Naime, u okviru Open Air programa održana je projekcija njegovog filma, "Avrilina kćerka“, koji je na ovogodišnjem Cannes Film Festivalu dobio i specijalnu nagradu žirija. Michael je ove godine također predsjednik žirija Takmičarskog programa.

IMG 4995

IMG 5016

Michael Franco
 

IMG 5133

Zoran Galić i Katalin Vajda, članovi žirija 23.SFF-a


Predstavnici Doha Film Institute također su bili gosti 5.večeri Sarajevo Film Festivala. Doha institut za film (DFI) je nezavisna i neprofitna kulturna institucija osnovana 2010. Institut pomaže razvoju lokalne filmske zajednice unapređenjem stručnog znanja, njegovanjem ljubavi prema filmu i doprinosom razvoju samoodrživih kreativnih industrija u Kataru.

IMG 5062

IMG 5058


Odjevena u dugu plavu haljinu sa izrezom, koja je u gornjem djelu ručno ukrašena sitnim plavim cvjetnim aplikacijama, ljupka i uvijek nasmiješena voditeljica Maja Čengić Miralem je dočekala sve goste crvenog tepiha. Jednako elegantno i uglađeno je izgledao i njen kolega, Dejan Kukrić u sivom odijelu sa suptilnim uzorkom na sebi, koje je upotpunio mašnom u identičnoj nijansi.

IMG 5186

IMG 5205

IMG 5218


Marija Hudolin, autorica popularnog bloga o majčinstvu, motherhund.com je birala nešto moderniju i drugačiju verziju vječnog ženskog odjela kojeg potpisuje brand Mateyaneira. Uz dugi crni blejzer i crne hlače kombinirala je tamni ruž te sve popularniju frizuru za crveni tepih - zalizanu kosu s mokrim efektom, što je dodatno naglasilo njeno all black izdanje.

IMG 5256

Na crvenom tepihu SFF-a, pridružila joj se i urednica BHRT televizije i autorica filmske emisije Veliki ekran, Ines Mrenica, koja je birala jednostavnu dugu crvenu haljinu ukrašenu volanom i decentan nakit.

IMG 5227

IMG 5274

 




***


MODAMO.info & Bvlgari te svaki dan za vrijeme SFF-a daruju jednim luksuznim BVLGARI parfemom!
 

U proljeće 2017.godine, Bvlgari predstavlja novu kolekciju – Splendida: putovanje u srce tri najpoznatija cvijeta u istoriji parfema. Suština umjetnosti koja spaja drago kamenje i parfeme, Splendida otkriva najdragocjenije aspekte irisa, ruže i jasmina. Tri mirisa koja predstavljaju novi Bvlgari ideal, a interpretacija su master parfumera Sophie Labbé: Iris d’Or, Rose Rose i Jasmin Noir. U potrazi za apsolutnim, za senzualnošću i spokojem, misteriozna i sofisticirana aura, blaga i nepredvidiva, žena Splendida Iris d'Or korača svijetom kraljevskim mamcem, slobodna da izrazi svoje najdublje emocije. Budi apsolutnu divu u sebi. Zavodnička krhkost i intenzivna privlačnost, ona radi sve što drugi ne rade. U neponovljivom tragu zlatne tečnosti, Splendida Iris d'or je njen sastavni dio, a njeni koraci ostavljaju dubok trag elegancije i diskrecije.

 

bvlgari-splendida-iris-d-or-eau-de-parfum-100-ml-783320977329-pack

Kako do nagrade?

Klik na ovu fotografiju na našem službenom Instagram profilu i otkrijte nam koje je godine predstavljen ovaj sjajan Bvlgari parfem!

Igramo se danas, 16.6.2017. do 18:00h, kada će Random.org slučajnim odabirom odabrati dobitnika, koji je točno odgovorio na nagradno pitanje! Sretno!

 

 

Foto: Marko Jovančić za MODAMO.info


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!