TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.8.2016.
U sklopu Takmičarskog programa, sinoć se publici predstavila glumačka ekipa srpskog filma 'Vlažnost.' Riječ je o filmu koji je dobio brojne nagrade i na svjetskim festivalima, a režiser filma, Nikola Ljuca, komentirao je da je jako sretan što je ovdje, budući da je njegova filmska karijera započela upravo u Sarajevu.

Ekipa srpskog filma "Vlažnost"

Thomas Hailer, Elia Suleiman, Zeynep Atakan, Angeliki Papoulia i Nikola Đuričko
Sinoć je publika u Narodnom pozorištu imala priliku da pogleda i dijelove filma ¡QUE VIVA MÉXICO! koji je montirala Filmoteka UNAM uz glazbenu pratnju ansambla Ensamble de Cine Mudo.

Na crvenom tepihu Festivala, sinoć je bila i mlada hrvatska redateljica Irena Škorić, čiji će film Neželjena baština večeras na SFF-u imati svoju svjetsku premijeru. Film priča o spomenicima vrhunskih umjetnika srušenih od devedesetih do danas, a glazbu za film uradio je nekadašnji predsjednik Republike Hrvatske Ivo Josipović.

Ivo Josipović s Irenom Škorić

Irena Škorić
Naravno, ni sinoćnji crveni tepih nije prošao bez Maje Čengić i Dejana Kukrića, koji su unatoč kiši, sa velikim osmijehom, dočekali sve goste 6.večeri Sarajevo Film Festivala.


Otkrijte nam omiljeno izdanje sa crvenog tepiha 6.večeri Sarajevo Film Festivala i osvojite ženstveni Bvlgari OMNIA Crystalline parfem!
Bvlgari će nas, ljubitelje krasnog mirisa Crystalline ove jeseni obradovati intenzivnijom verzijom, koja će zasigurno biti jedan od popularnijih izdanja ove godine, uzevši u obzir euforiju koja prati lansiranje svake od Omnia. Toaletna voda Omnia crystaline lansirana je 2005. godine i bila vrlo tražena na svim tržištima - naglašava Valeria Manini, kreativni direktor Bvlgari Parfums. Ona dodaje da parfemska voda koja je spremna za lansiranje, daruje dubinu i bogatije arome Crystalline liniji.
Novo izdanje Bvlgari OMNIA Crystalline EAU DE parfum potpisuje parfimer Alberto Morillas iz kuće Firmenich, kreator kompletne kolekcije Omnia. "Cilj je bio da imate Crytaline verziju (skoro) 10 godina poslije prve EDT varijante koja može biti bogatija, luksuznija dotjerana ... zadržavajući isti potpis, privlačnost i originalnost mirisa" - izjavio je Morillas. Poznati parfimer također naglašava da je ovo najženstvenija Omnia dosad, izrazito seksi, ali ne i vulgarna. "Ovo nije samo koncentrisanija verzija prvijenca, to je zaista potpuno novi pristup ovoj kreaciji, zaita jedinstvenih i ekskluzivnih sastojaka koji se uklapaju u moderan stil Bulgarija".
Miris Omnia Crystalline EDP se otvara notama lotosa koji predstavlja simbol čistoće u Aziji i sočne mandarine koja svojim slatko-svježim kapljicama oplemenjuje graciozne latice. Srcu je darivan spoj korijena irisa (u krutoj formi - concrete) i vanilastog heliotropa, koji obavijaju finim, puderasto-senzualnim zagrljajem. Toplina i kremaste nijanse dolaze od sandalovine, benzoina iz Siama i mošusa koji zajedno kreiraju temelj kompozicije.

Kako do nagrade?
Kako biste osjetili dašak glamura i festivalske atmosfere koja će sljedećih dana vladati u Sarajevu, za vas smo kreirali zanimljivu nagradnu igru. Kroz narednih tjedan dana, svaki dan ćemo vas darivati jednim luksuznim Bvlgari parfemom. Kako biste sudjelovali u nagradnoj igri, potrebno je da ispod ove fotografije parfema na našoj službenoj Facebook stranici u komentaru izdvojite vaše favorite sa sinoćnjeg crvenog tepiha Sarajevo Film Festivala te tagirate prijateljicu za koju smatrate da bi joj sjajno pristajao upravo taj glamurozni look. Nagradna igra traje do 18.8.2016.u 20:00h. Pobjednika ćemo objaviti na našoj službenoj Facebook stranici. Nagradna igra vrijedi samo za čitatelje u Bosni i Hercegovini.
Foto: Marko Jovančić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!