TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 19.8.2016.

Ekipa filma Smrt u Sarajevu bh.redatelja Danisa Tanovića sinoć se prošetala crvenim tepihom Sarajevo Film Festivala. Nakon pohvalnog inozemnog uspjeha na Berlinale Film Festivalu, film je sinoć prikazan i sarajevskoj publici. Scenarij je rađen na osnovu dramskog teksta francuskog filozofa Bernarda-Henrija Levyja Hotel Evropa, a tema filma su egzistencijalni strahovi, strepnje i moralne dileme koj

Ekipa filma Smrt u Sarajevu bh.redatelja Danisa Tanovića sinoć se prošetala crvenim tepihom Sarajevo Film Festivala. Nakon pohvalnog inozemnog uspjeha na Berlinale Film Festivalu, film je sinoć prikazan i sarajevskoj publici. Scenarij je rađen na osnovu dramskog teksta francuskog filozofa Bernarda-Henrija Levyja Hotel Evropa, a tema filma su egzistencijalni strahovi, strepnje i moralne dileme koje muče moderno europsko društvo. Redatelj Danis Tanović je na crveni tepih došao u društvu glumice Vedrane Seksan, Edina Avdagića i Muhameda Hadžovića te Maelys de Rudder Tanović.
 


sff sedmavecer crvenitepih 09

Muhamed Hadžović, Edin Avdagić, Vedrana Seksan, Danis Tanović i Maelys de Rudder Tanović

sff sedmavecer crvenitepih 02

sff sedmavecer crvenitepih 04

Vedrana Seksan

sff sedmavecer crvenitepih 06

Maelys de Rudder Tanović

sff sedmavecer crvenitepih 07

Edin Avdagić i Muhamed Hadžović

U sklopu Takmičarskog programa predstavila se i ekipa filma „Bezbožnica" bugarske redateljice Ralitze Petrove. Film priča o Gani, koja živi u jednom zabačenom gradu u Bugarskoj, gdje radi kao njegovateljica starijih osoba oboljelih od demencije, dok istovremeno prodaje njihove osobne karte na ilegalnom tržištu lažnih identiteta.  

sff sedmavecer crvenitepih 23
Rossitsa Valkanova, Alexandr Triffonov, Katrin Pors, Ralitza Petrova, Irena Ivanova i Elma Tataragić

Na crvenom tepihu se prošetala i ekipa filma „Dobra žena", koji je sinoć prikazan u okviru programa Open Air.

sff sedmavecer crvenitepih 12

Damir Ibrahimović, Igor Vranjković, Jasmila Žbanić, Ermin Bravo, Mirjana Karanović, Erol Zubčević, Jasna Đuričić, Boris Isaković i Zinaida Dedakin

Ekipama na crvenom tepihu se pridružio i predstavnika Doha Film Instituta Ali Khechen te režiseri filmova koji se prikazuju u sklopu programa suradnje ova dva festivala - Mohamed Ben Attia i Amna Al Binali.

sff sedmavecer crvenitepih 15

Pozornost je na crvenom tepihu plijenila i Severina koja je na crveni tepih došla u društvu muža Igora. Severina je izgledala glamurozno u metalik zelenoj Lanvin kreaciji uz koju je kombinirala Jimmy Choo torbicu, jednostavne sandale, te decentan nakit, gdje su se posebice isticale naušnice u obliku Srca Sarajeva.

sff sedmavecer crvenitepih 21
sff sedmavecer crvenitepih 19

Severina i Igor Kojić

Na crvenom tepihu, Severini se pridružila i Iva Balent koja je izgledala elegantno u prepoznatljivom dizajnu Kaftan studija. Naime, Iva je birala elegantni crveni kaftan ukrašen sjajnim aplikacijama na području ovratnika uz koji je kombinirala malu crnu Lady Dior torbu.

sff sedmavecer crvenitepih 18

Iva Balent i Severina

sff ivabalent

Iva Balent


Modno usklađeni Maja Čengić i Dejan Kukrić su za sinoćnje izdanje crvenog tepiha birali crnu boju, koja se već pokazala kao jako popularan odabir i na svjetskim događanjima. Ova (ne) boja ostavlja jak dojam, a izgleda elegantno i sofisticirano. Maja je nosila haljinu sa izrezom sa strane, koja je ukrašena dodatkom od tila na području ramena, dok je Dejan izgledao dotjerano u crnom odijelu upotpunjenom crnim modnim dodacima.

sff sedmavecer crvenitepih 24

sff sedmavecer crvenitepih 26

sff sedmavecer crvenitepih 27

 

 

Otkrijte nam omiljeno izdanje sa crvenog tepiha 7.večeri Sarajevo Film Festivala i osvojite ženstveni Bvlgari OMNIA Crystalline parfem!

Bvlgari će nas, ljubitelje krasnog mirisa Crystalline ove jeseni obradovati intenzivnijom verzijom, koja će zasigurno biti jedan od popularnijih izdanja ove godine, uzevši u obzir euforiju koja prati lansiranje svake od Omnia. Toaletna voda Omnia crystaline lansirana je 2005. godine i bila vrlo tražena na svim tržištima - naglašava Valeria Manini, kreativni direktor Bvlgari Parfums. Ona dodaje da parfemska voda koja je spremna za lansiranje, daruje dubinu i bogatije arome Crystalline liniji.

Novo izdanje Bvlgari OMNIA Crystalline EAU DE parfum potpisuje parfimer Alberto Morillas iz kuće Firmenich, kreator kompletne kolekcije Omnia. "Cilj je bio da imate Crytaline verziju (skoro) 10 godina poslije prve EDT varijante koja može biti bogatija, luksuznija dotjerana ... zadržavajući isti potpis, privlačnost i originalnost mirisa" - izjavio je Morillas. Poznati parfimer također naglašava da je ovo najženstvenija Omnia dosad, izrazito seksi, ali ne i vulgarna. "Ovo nije samo koncentrisanija verzija prvijenca, to je zaista potpuno novi pristup ovoj kreaciji, zaita jedinstvenih i ekskluzivnih sastojaka koji se uklapaju u moderan stil Bulgarija".

Miris Omnia Crystalline EDP se otvara notama lotosa koji predstavlja simbol čistoće u Aziji i sočne mandarine koja svojim slatko-svježim kapljicama oplemenjuje graciozne latice. Srcu je darivan spoj korijena irisa (u krutoj formi - concrete) i vanilastog heliotropa, koji obavijaju finim, puderasto-senzualnim zagrljajem. Toplina i kremaste nijanse dolaze od sandalovine, benzoina iz Siama i mošusa koji zajedno kreiraju temelj kompozicije.

crystalline edp

Kako do nagrade?

Kako biste osjetili dašak glamura i festivalske atmosfere koja će sljedećih dana vladati u Sarajevu, za vas smo kreirali zanimljivu nagradnu igru. Kroz narednih tjedan dana, svaki dan ćemo vas darivati jednim luksuznim Bvlgari parfemom. Kako biste sudjelovali u nagradnoj igri, potrebno je da ispod ove fotografije parfema na našoj službenoj Facebook stranici u komentaru izdvojite vaše favorite sa sinoćnjeg crvenog tepiha Sarajevo Film Festivala te tagirate prijateljicu za koju smatrate da bi joj sjajno pristajao upravo taj glamurozni look. Nagradna igra traje do 19.8.2016.u 18:00h. Pobjednika ćemo objaviti na našoj službenoj Facebook stranici. Nagradna igra vrijedi samo za čitatelje u Bosni i Hercegovini.

Foto: Marko Jovančić, Aida Redžepagić

 

                


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!