TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 19.8.2016.

Ekipa filma Smrt u Sarajevu bh.redatelja Danisa Tanovića sinoć se prošetala crvenim tepihom Sarajevo Film Festivala. Nakon pohvalnog inozemnog uspjeha na Berlinale Film Festivalu, film je sinoć prikazan i sarajevskoj publici. Scenarij je rađen na osnovu dramskog teksta francuskog filozofa Bernarda-Henrija Levyja Hotel Evropa, a tema filma su egzistencijalni strahovi, strepnje i moralne dileme koj

Ekipa filma Smrt u Sarajevu bh.redatelja Danisa Tanovića sinoć se prošetala crvenim tepihom Sarajevo Film Festivala. Nakon pohvalnog inozemnog uspjeha na Berlinale Film Festivalu, film je sinoć prikazan i sarajevskoj publici. Scenarij je rađen na osnovu dramskog teksta francuskog filozofa Bernarda-Henrija Levyja Hotel Evropa, a tema filma su egzistencijalni strahovi, strepnje i moralne dileme koje muče moderno europsko društvo. Redatelj Danis Tanović je na crveni tepih došao u društvu glumice Vedrane Seksan, Edina Avdagića i Muhameda Hadžovića te Maelys de Rudder Tanović.
 


sff sedmavecer crvenitepih 09

Muhamed Hadžović, Edin Avdagić, Vedrana Seksan, Danis Tanović i Maelys de Rudder Tanović

sff sedmavecer crvenitepih 02

sff sedmavecer crvenitepih 04

Vedrana Seksan

sff sedmavecer crvenitepih 06

Maelys de Rudder Tanović

sff sedmavecer crvenitepih 07

Edin Avdagić i Muhamed Hadžović

U sklopu Takmičarskog programa predstavila se i ekipa filma „Bezbožnica" bugarske redateljice Ralitze Petrove. Film priča o Gani, koja živi u jednom zabačenom gradu u Bugarskoj, gdje radi kao njegovateljica starijih osoba oboljelih od demencije, dok istovremeno prodaje njihove osobne karte na ilegalnom tržištu lažnih identiteta.  

sff sedmavecer crvenitepih 23
Rossitsa Valkanova, Alexandr Triffonov, Katrin Pors, Ralitza Petrova, Irena Ivanova i Elma Tataragić

Na crvenom tepihu se prošetala i ekipa filma „Dobra žena", koji je sinoć prikazan u okviru programa Open Air.

sff sedmavecer crvenitepih 12

Damir Ibrahimović, Igor Vranjković, Jasmila Žbanić, Ermin Bravo, Mirjana Karanović, Erol Zubčević, Jasna Đuričić, Boris Isaković i Zinaida Dedakin

Ekipama na crvenom tepihu se pridružio i predstavnika Doha Film Instituta Ali Khechen te režiseri filmova koji se prikazuju u sklopu programa suradnje ova dva festivala - Mohamed Ben Attia i Amna Al Binali.

sff sedmavecer crvenitepih 15

Pozornost je na crvenom tepihu plijenila i Severina koja je na crveni tepih došla u društvu muža Igora. Severina je izgledala glamurozno u metalik zelenoj Lanvin kreaciji uz koju je kombinirala Jimmy Choo torbicu, jednostavne sandale, te decentan nakit, gdje su se posebice isticale naušnice u obliku Srca Sarajeva.

sff sedmavecer crvenitepih 21
sff sedmavecer crvenitepih 19

Severina i Igor Kojić

Na crvenom tepihu, Severini se pridružila i Iva Balent koja je izgledala elegantno u prepoznatljivom dizajnu Kaftan studija. Naime, Iva je birala elegantni crveni kaftan ukrašen sjajnim aplikacijama na području ovratnika uz koji je kombinirala malu crnu Lady Dior torbu.

sff sedmavecer crvenitepih 18

Iva Balent i Severina

sff ivabalent

Iva Balent


Modno usklađeni Maja Čengić i Dejan Kukrić su za sinoćnje izdanje crvenog tepiha birali crnu boju, koja se već pokazala kao jako popularan odabir i na svjetskim događanjima. Ova (ne) boja ostavlja jak dojam, a izgleda elegantno i sofisticirano. Maja je nosila haljinu sa izrezom sa strane, koja je ukrašena dodatkom od tila na području ramena, dok je Dejan izgledao dotjerano u crnom odijelu upotpunjenom crnim modnim dodacima.

sff sedmavecer crvenitepih 24

sff sedmavecer crvenitepih 26

sff sedmavecer crvenitepih 27

 

 

Otkrijte nam omiljeno izdanje sa crvenog tepiha 7.večeri Sarajevo Film Festivala i osvojite ženstveni Bvlgari OMNIA Crystalline parfem!

Bvlgari će nas, ljubitelje krasnog mirisa Crystalline ove jeseni obradovati intenzivnijom verzijom, koja će zasigurno biti jedan od popularnijih izdanja ove godine, uzevši u obzir euforiju koja prati lansiranje svake od Omnia. Toaletna voda Omnia crystaline lansirana je 2005. godine i bila vrlo tražena na svim tržištima - naglašava Valeria Manini, kreativni direktor Bvlgari Parfums. Ona dodaje da parfemska voda koja je spremna za lansiranje, daruje dubinu i bogatije arome Crystalline liniji.

Novo izdanje Bvlgari OMNIA Crystalline EAU DE parfum potpisuje parfimer Alberto Morillas iz kuće Firmenich, kreator kompletne kolekcije Omnia. "Cilj je bio da imate Crytaline verziju (skoro) 10 godina poslije prve EDT varijante koja može biti bogatija, luksuznija dotjerana ... zadržavajući isti potpis, privlačnost i originalnost mirisa" - izjavio je Morillas. Poznati parfimer također naglašava da je ovo najženstvenija Omnia dosad, izrazito seksi, ali ne i vulgarna. "Ovo nije samo koncentrisanija verzija prvijenca, to je zaista potpuno novi pristup ovoj kreaciji, zaita jedinstvenih i ekskluzivnih sastojaka koji se uklapaju u moderan stil Bulgarija".

Miris Omnia Crystalline EDP se otvara notama lotosa koji predstavlja simbol čistoće u Aziji i sočne mandarine koja svojim slatko-svježim kapljicama oplemenjuje graciozne latice. Srcu je darivan spoj korijena irisa (u krutoj formi - concrete) i vanilastog heliotropa, koji obavijaju finim, puderasto-senzualnim zagrljajem. Toplina i kremaste nijanse dolaze od sandalovine, benzoina iz Siama i mošusa koji zajedno kreiraju temelj kompozicije.

crystalline edp

Kako do nagrade?

Kako biste osjetili dašak glamura i festivalske atmosfere koja će sljedećih dana vladati u Sarajevu, za vas smo kreirali zanimljivu nagradnu igru. Kroz narednih tjedan dana, svaki dan ćemo vas darivati jednim luksuznim Bvlgari parfemom. Kako biste sudjelovali u nagradnoj igri, potrebno je da ispod ove fotografije parfema na našoj službenoj Facebook stranici u komentaru izdvojite vaše favorite sa sinoćnjeg crvenog tepiha Sarajevo Film Festivala te tagirate prijateljicu za koju smatrate da bi joj sjajno pristajao upravo taj glamurozni look. Nagradna igra traje do 19.8.2016.u 18:00h. Pobjednika ćemo objaviti na našoj službenoj Facebook stranici. Nagradna igra vrijedi samo za čitatelje u Bosni i Hercegovini.

Foto: Marko Jovančić, Aida Redžepagić

 

                


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!