TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.8.2016.
Festivalska magija polako se približava svom kraju. Osma večer Sarajevo Film Festivala bila je rezervirana za premijere par rumunjskih filmova. Film „Srce sa ožiljkom“ redatelja Radua Jude predstavljen je u sklopu Takmičarskog programa u Narodnom pozorištu.
Ekipa filma „Srce sa ožiljkom“ - Lucian Teodor Rus, Ilinca Harnut i Elma Tataragić
Jure Pavlović, Fatima Djoumer i Dušan Kasalica
Lejla Hodžić i Sanja Ravić
Crvenim tepihom prošetala se i ekipa filma "Sieranevada".
Crvenim tepihom prošetao se i Hans Petter Moland, režiser trilera „Zavjera vjere" koji se prikazuje u programu Otvoreno kino.
Na crvenom tepihu Festivala, pozornost je privukao i uvijek dotjerani i omiljen televizijski par. Maja je izgledala elegantnoj u dugoj asimetričnoj haljini sa cvjetnim aplikacijama u potpisu Belme Tvico Stambol, dok je Dejan za predzadnju večer Festivala birao tamnoplavo odijelo koje je osvježio kravatom sa uzorkom.
Foto: Marko Jovančić
TEKST: Bonjour.ba - PR
Pravo ostvarenje sna za dobitnike specijalnih nagrada međunarodne HELL ENERGY nagradne igre: sretni dobitnici iz devet zemalja stigli su u Italiju kako bi učestvovali u ekskluzivnom iskustvu koje je uključivalo gala večeru u društvu poznatog italijanskog glumca i pjevača Michelea Morronea, a među njima su bili i dobitnici iz Bosne i Hercegovine.
Poseban događaj je održan na obali jezera Maggiore. Kao dio programa, gosti su istražili ostrvo Isola Bella, jednu od najromantičnijih i najznačajnijih znamenitosti Italije. Nakon putovanja, uslijedio je najiščekivaniji trenutak večeri u elegantnom okruženju: gala večera na kojoj su gosti imali priliku lično upoznati zaštitno lice HELL kampanje, Michelea Morronea.
Italijanska zvijezda toplo je pozdravio goste iz svih zemalja učesnica, izražavajući zahvalnost na srdačnoj dobrodošlici i radost što je dio tako zajedničkog iskustva uz brend HELL. Atmosferu je dodatno učinio posebnom fantastični bend uživo koji je spajao šarm italijanskog načina života s modernim elementima.
Do kraja večeri atmosfera je postala istinski intimna i posebna. Gosti su večerali sa zvijezdom, te su imali priliku i da se fotografišu s njim, pretvarajući ovo iskustvo u nešto više od pukog sjećanja, u vječnu uspomenu.
„Kada smo osmišljavali ovu nagradnu igru, naš cilj nije bio samo ponuditi materijalne nagrade, već pružiti prave, inspirativne trenutke. Zaista posebno veče o kojem će učesnici rado pričati čak i godinama kasnije. Ovaj događaj savršeno odražava koliko nam naši potrošači znače. Željeli smo svakom pobjedniku pružiti vrhunsko iskustvo brenda, ono koje znači stil, zahvalnost i istinski osjećaj povezanosti“, rekla je Adrienn Popovics, direktorica marketinga kompanije HELL ENERGY.
HELL nagradna igra bila je veća nego ikad prije, privukavši milione učesnika iz devet zemalja. Dok je glavna nagrada potpuno novi Mercedes-AMG A35 bila impresivna sama po sebi, veče provedeno s Micheleom Morroneom nesumnjivo je postalo jedan od najupečatljivijih trenutaka kampanje.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!