TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.8.2016.
Ekipa filma 'Livada' čiji je film sinoć prikazan u Narodnom pozorištu u okviru Takmičarskog programa, sinoć se prošetala crvenim tepihom. Producentica filma Sezgi Üstün je otkrila da na ekipu filma gleda kao na svoju obitelj, a sam film priča o jednoj turskoj obitelji, točnije njihovom sinu koji se nakon što zapada u dugove, vraća svojim roditeljima na selo i moli ih da mu poklone obiteljsku livadu.

Producentica filma Livada Sezgi Üstün

Sezgi Ustun, Serkan Ercan, Cemil Ağacıklıoğlu, Fatma Arzu Agacikoglu, Ilgaz Kocatürk i Elma Tataragić
Gost crvenog tepiha bio je Wolfgang Amadeus Brülhart, nekadašnji kulturni savjetnik u Ambasadi Švicarske u BiH, kojemu će biti uručenu Srce Sarajeva u znak priznanja za doprinos i podršku Obala Art Centru te inicijativu za izgradnju Meeting Pointa, koji je danas kulturni centar i jedno od službenih kina Sarajevo Film Festivala.


Glumačka ekipa filma 'U istom vrtu'

Jasna Ornela Bery, poznata filmska, kazališna i televizijska glumica također je bila jedna od gošći sinoćnjeg crvenog tepiha

Adrian Titieni i Elma Tataragić

Rialda Lokvančić
Voditeljica Maja Čengić je uz kolegu Dejana Kukrića i sinoć bila svojevrsni domaćin na crvenom tepihu, gdje su uzvanike pitali sve one stvari koje bismo voljeli znati o njima, njihovom radu i predstavljanju na Sarajevo Film Festivalu. Da su Maja i Dejan sjajan modni duo pokazale su i svojim sinoćnjim kombinacijama. Maja je izgledala glamurozno u dugoj šljokičastoj toaleti s remenom na području struka, uz koju je birala sandale u sličnoj nijansi te decentan nakit. Dejan je birao elegantno crno odijelo uz koje je birao kravatu koja je dodatno naglašavala boju Majine haljine.


Otkrijte nam s kojom biste prijateljicom voljeli ići na crveni tepih Sarajevo Film Festivala i osvojite ženstveni Bvlgari OMNIA Crystalline parfem!
Bvlgari će nas, ljubitelje krasnog mirisa Crystalline ove jeseni obradovati intenzivnijom verziju, koja će zasigurno biti jedan od popularnijih izdanja ove godine, uzevši u obzir euforiju koja prati lansiranje svake od Omnia. Toaletna voda Omnia crystaline lansirana je 2005. godine i bila vrlo tražena na svim tržištima - naglašava Valeria Manini, kreativni direktor Bvlgari Parfums. Ona dodaje da parfemska voda koja je spremna za lansiranje, daruje dubinu i bogatije arome Crystalline liniji.
Novo izdanje Bvlgari OMNIA Crystalline EAU DE parfum potpisuje parfimer Alberto Morillas iz kuće Firmenich, kreator kompletne kolekcije Omnia. "Cilj je bio da imate Crytaline verziju (skoro) 10 godina poslije prve EDT varijante koja može biti bogatija, luksuznija dotjerana... zadržavajući isti potpis, privlačnost i originalnost mirisa" - izjavio je Morillas. Poznati parfimer također naglašava da je ovo najženstvenije Omnia dosad, izrazito seksi, ali ne i vulgarna. "Ovo nije samo koncentrisanija verzija prvijenca, to je zaista potpuno novi pristup ovoj kreaciji, zaita jedinstvenih i ekskluzivnih sastojaka koji se uklapaju u moderan stil Bulgarija". Miris Omnia Crystalline EDP se otvara notama lotosa koji predstavlja simbol čistoće u Aziji i sočne mandarine koja svojim slatko-svježim kapljicama oplemenjuje graciozne latice. Srcu je darivan spoj korijena irisa (u krutoj formi - concrete) i vanilastog heliotropa, koji obavijaju finim, puderasto-senzualnim zagrljajem. Toplina i kremaste nijanse dolaze od sandalovine, benzoina iz Siama i mošusa koji zajedno kreiraju temelju kompozicije.

Kako do nagrade?
Kako biste osjetili dašak glamura i festivalske atmosfere koja će sljedećih dana vladati u Sarajevu, za vas smo kreirali zanimljivu nagradnu igru. Kroz narednih tjedan dana, svaki dan ćemo vas darivati jednim luksuznim Bvlgari parfemom. Kako biste sudjelovali u današnjoj nagradnoj igri, potrebno je da ispod fotografije ovog parfema na našoj službenoj Facebook stranici u komentaru napišete s kojom biste prijateljicom rado posjetile crveni tepih Sarajevo Film Festivala. Nagradna igra traje do 16.8.2016. u 18:00h. Pobjednika ćemo objaviti na našoj službenoj Facebook stranici.
Nagradna igra vrijedi samo za čitatelje u Bosni i Hercegovini.
Foto: Marko Jovančić
TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!