TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 21.8.2016.
Sarajevo Film Festival je događaj koji donese dodatnu dozu urbanosti, glamura i stila i učini Sarajevo umjetničkim epicentrom regije. Proteklih devet dana uživali smo u festivalskoj atmosferi koja je vladala pred Narodnim pozorištem. Brojna domaća, regionalna i svjetska imena prošetala su se crvenim tepihom, a sjajan odabir filmova i projekcije začinili su i ovogodišnji program. Svečanom dodjelo
Sarajevo Film Festival je događaj koji donese dodatnu dozu urbanosti, glamura i stila i učini Sarajevo umjetničkim epicentrom regije. Proteklih devet dana uživali smo u festivalskoj atmosferi koja je vladala pred Narodnim pozorištem. Brojna domaća, regionalna i svjetska imena prošetala su se crvenim tepihom, a sjajan odabir filmova i projekcije začinili su i ovogodišnji program. Svečanom dodjelom nagrada u Narodnom pozorištu sinoć je zatvoreno 22.izdanje festivala. Producentica Amra Bakšić-Čamo je tijekom ceremonije podsjetila da su na ovom Sarajevo Film Festivalu prikazana 223 filma iz 61 zemlje, a zabilježeno je čak 100.000 posjetioca. Srce Sarajeva za najboljeg glumca dobio je Gheorghe Visu za film „Psi", a za najbolju glumicu je proglašena Irene Ivanova za ulogu u filmu „Bezbožnica".
Srce Sarajeva za najbolji film dobila je ekipa filma Album, čiju režiju potpisuje Mehmet Can Mertoğlu. „Scream for me Sarajevo" je osvojio Specijalnu nagradu žirija, Human Rights Award i nagradu publike kao najbolje ocijenjeni dokumentarni film ikada u povijesti. Ostale dobitnike donosimo u nastavku.
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI FILM
ALBUM / ALBÜM
Turska, Francuska, Rumunija
Režija: Mehmet Can Mertoğlu
Producenti: Yoel Meranda, Eytan İpeker
SPECIJALNA NAGRADA ŽIRIJA
BEZBOŽNICA / BEZBOG
Bugarska, Francuska, Danska
Režija: Ralitza Petrova
SPECIJALNO PRIZNANJE ŽIRIJA
PSI / CÂINI
Rumunija, Francuska, Bugarska, Katar
Režija: Bogdan Mirică
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJU GLUMICU
Irena Ivanova, BEZBOŽNICA / BEZBOG
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJEG GLUMCA
Gheorghe Visu, PSI / CÂINI
TAKMIČARSKI PROGRAM – KRATKI FILM
Žiri:
Fatima Djoumer, Međunarodni odnosi i događaji, Europa Cinemas (Francuska)
Dušan Kasalica, reditelj (Crna Gora)
Jure Pavlović, reditelj (Hrvatska)
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI FILM
TRANZICIJA
Srbija
Režija: Milica Tomović
SPECIJALNO PRIZNANJE ŽIRIJA
4:15 POSLIJEPODNE, SMAK SVIJETA / 4:15 P.M. SFÂRȘITUL LUMII
Rumunjska
Režija: Gabi Virginia Șarga, Cătălin Rotaru
SPECIJALNO PRIZNANJE ŽIRIJA
ZVIR
Hrvatska
Režija: Miroslav Sikavica
TAKMIČARSKI PROGRAM – DOKUMENTARNI FILM
Žiri:
Tine Ficher, Osnivačica i direktorica festivala CPH:DOX (Danska)
Fernand Melgar, reditelj i producent (Švicarska)
Alexander Nanau, producent, reditelj i filmski snimatelj (Njemačka, Rumunija)
SRCE SARAJEVA ZA NAJBOLJI DOKUMENTARNI FILM
SAMO DAŠAK / DOAR O RASUFLARE
Rumunija
Režija: Monica Lazurean-Gorgan
SPECIJALNA NAGRADA ŽIRIJA
SCREAM FOR ME SARAJEVO
Bosna i Hercegovina
Režija: Tarik Hodžić
SPECIJALNO PRIZNANJE
BAGLAR
Turska
Režija: Berke Bas, Melis Birder
HUMAN RIGHTS NAGRADA
SCREAM FOR ME SARAJEVO
Bosna i Hercegovina
Režija: Tarik Hodžić
HUMAN RIGHTS SPECIJALNO PRIZNANJE
GRANICE / BORDERS
Slovenija
Režija: Damjan Kozole
POČASNO SRCE SARAJEVA
Robert De Niro, glumac, reditelj i producent
Stephen Frears, reditelj
Wolfgang Amadeus Brülhart, bivši zamjenik ambasadora i kulturni savjetnik u Ambasadi Švicarske u Sarajevu
CINELINK NAGRADE
NAGRADE CINELINK KOPRODUKCIJSKOG MARKETA
Žiri koprodukcijskog marketa:
Behrooz Hashemian, Silkroad Production
Čedomir Kolar, ASAP Films
Georges Goldenstern, Festival Cannes
Annamaria Lodato, ARTE France
Mimi Gjorgoska-Iliеvska, Macedonian Film Agency
Doina Bostan, CNC Romania
EURIMAGES COPRODUCTION DEVELOPMENT NAGRADA
GOD EXISTS, HER NAME IS PETRUNIJA
Režija: Teona S Mitevska
Scenaristice: Elma Tataragić, Teona S Mitevska
Producentica: Labina Mitevska
Makedonija
ARTE INTERNATIONAL RELATIONS CINELINK NAGRADA
ELA AND HILMI
Režija: Ziya Demirel
Producentica: Anna Maria Aslanoglu
Turska
- 6.000 €
MACEDONIAN FILM AGENCY CINELINK NAGRADA
OTTO THE BARBARIAN
Režija: Ruxandra Maria Ghitescu
Producentica: Iuliana Tarnovetchi
Rumunija
MDM EAVE STIPENDIJA
LOOKING FOR VENERA
Belina Jano
WORK IN PROGRESS NAGRADE
Work In Progress žiri:
Jan Naszewski, New Europe Film Sales
Giona A. Nazzaro, Venice Critics' Week
Michael Reuter, The Post Republic
Serkan Yıldırım, TRT
TRT WORK IN PROGRESS NAGRADA
HOSTAGES
Režija: Rezo Gigineishili
Producentica: Tamara Tatishvili
Gruzija
POST REPUBLIC NAGRADA
TOUCH ME NOT
Režija: Adina Pintilie
Producentice: Monica Lăzurean-Gorgan, Adina Pintilie
Rumunija
ONE OF THESE DAYS
Režija: Nadim Tabet
Producent: Georges Schoucair
Libanon
RESTART NAGRADA
HOLY AIR
Režija: Shady Srour
Producent: Ilan Moskovitch
Izrael
DOCU ROUGH CUT BOUTIQUE NAGRADE
IDFA NAGRADA
CITY OF THE SUN
Režija: Rati Oneli
CAT &DOCS NAGRADA
IN THE SHADOW OF WAR
Reyan Tuvi
HBO ADRIA NAGRADA
IN THE SHADOW OF WAR
Reyan Tuvi
DOK PREVIEW NAGRADA
IN THE SHADOW OF WAR
Reyan Tuvi
Pobjednik će sudjelovati na DOK Preview programu, DOK Leipzig
WORK IN PROGRESS DIGITAL CUBE NAGRADA
ULTRA
Balazs Simonyi
Nagrada publike:
Igrani film: Neslavno slavna Florence
Dokumentarni film: Scream for me Sarajevo
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!