TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 28.6.2016.

U 10. jubilarnom izdanju programa Talents Sarajevo učestvovat će ukupno 71 perspektivni glumac, režiser, direktor fotografije, filmski kritičar, producent i scenarista iz Jugoistočne Evrope i Južnog Kavkaza. Osnovan u suradnji sa Internacionalnim filmskim festivalom u Berlinu i programom Berlinale Talents, u proteklih devet godina Talents Sarajevo se isprofilirao u regionalni centar za upoznavan

U 10. jubilarnom izdanju programa Talents Sarajevo učestvovat će ukupno 71 perspektivni glumac, režiser, direktor fotografije, filmski kritičar, producent i scenarista iz Jugoistočne Evrope i Južnog Kavkaza. Osnovan u suradnji sa Internacionalnim filmskim festivalom u Berlinu i programom Berlinale Talents, u proteklih devet godina Talents Sarajevo se isprofilirao u regionalni centar za upoznavanje i trening nadolazećih filmskih profesionalaca.

Osim što povezuje mlade filmaše međusobno, ova platforma ima za cilj predstaviti im rad etabliranih profesionalca, informirati ih o suvremenim tokovima u filmskoj industriji i umjetnosti te ih približiti regionalnoj i međunarodnoj filmskoj sceni. Talents Sarajevo 2016. nudi bogat Summit program, koji se sastoji od master-časova, moderiranih razgovora i interaktivnih panel-diskusija, upotpunjen laboratorijima za razvoj projekata PACK&PITCH i SCRIPT STATION, te studio programima i radionicama, namijenjenim pojedinačnim profesijama, kao što su ACTING STUDIO, CAMERA STUDIO, FILM STAGE STUDIO i TALENT PRESS.

Program, posebno osmišljen i namijenjen regionalnim filmskim nadama, kao i prisustvo renomiranih filmskih stručnjaka u svojstvu mentora i predavača Talents Sarajeva, razlog su evidentnog porasta interesiranja aplikanata. O tome najbolje svjedoči rekordan broj od 374 pristigle prijave na konkurs. Od zastupljenih polja djelovanja, u najbrojnije aplikante spadaju režiseri sa 168 pristiglih prijava.

talents sarajevo sff2

Očigledan je trend rasta zanimanja i za učešće u programskom segmentu Pack&Pitch sa 19 prijava u 2014, 59 u 2015, na 78 u 2016. Ova programska cjelina namijenjena je režiserima i producentima, koji imaju priliku da, pod stručnim mentorstvom, nauče kako analizirati i pripremiti svoje projekte za pisane i usmene prezentacije pred žirijem, kolegama i profesionalacima iz filmske industrije. Pored Pack&Pitch-a, novonastala interdisciplinarna radionica pod nazivom Film Stage Studio, izazvala je interes scenarista i režisera da prijave dijaloške scene za potrebe treninga, baziranog na iskustvu procesa, u kojem će sudjelovati odabrani broj učesnika svih polja djelovanja zastupljenih programom Talents Sarajevo.  U posljednje tri godine zemlje sa najvećim brojem aplikacija jesu Turska, Grčka i Rumunija. Shodno prijavama, ove 3 zemlje donose najveći broj učesnika. Reputacija koju nosi novi rumunski val, grčka kinematografija apsurda te probuđen interes za filmsko djelovanje i inovativnost u filmskom izrazu nove generacije autora iz Turske, nalazi odjeka u pojačanom interesu mladih filmskih predstavnika ovih zemalja za učešće u programu Talents Sarajevo. Prosječna dob učesnika Talents Sarajeva u posljednje tri godine je 28-29 godina, dok broj žena učesnica ove godine nadmašuje broj muškaraca odnosom 41/30. Kompletnu listu možete pogledati ovdje.


Foto: sff.ba


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!