TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 3.10.2019.

Put ka ostvarenju svih naših ciljeva, bilo privatnih ili poslovnih, nije uvijek jednostavan i lagan, no zapisivanje istih u planer, prvi je korak do njihove realizacije i uspjeha.

Zbog toga smo u nastavku kreirali bucket listu stvari ili točnije iskustava, koje biste trebali iskusiti barem jednom, budući da će obogatiti vašu svakodnevnicu, naučiti vas novim vrijednostima, pokazati da ste brižni, ali i potaknuti vas iz zone ugode, motivirati, ojačati, nasmijati i učiniti ponosnima na sebe same. 

Vrijeme je da ponovno probudite motiviranost i svoje vrijeme iskoristite na najbolji mogući način.


OVO JE 20 STVARI KOJE BISTE SE TREBALI NAPRAVITI JEDNOM U ŽIVOTU

 

  • Naučiti voziti auto. 
  • Otići na bal pod maskama.
  • Napraviti otisak krila u snijegu. 
  • Plesati ili poljubiti se na kiši. 
  • Donirati krv. 
  • Urediti svoj dom iz snova. 
  • Suprotstaviti se najvećem strahu.
  • Posjetiti poznati muzej i vidjeti izložbe slavnih slikara. 
  • Voziti se helikopterom. 
  • Otići na glazbeni festival. 
  • Volontirati. 
  • Vidjeti svih sedam svjetskih čuda. 
  • Jesti u restoranu koji ima Michellin zvjezdicu. 
  • Otrčati maraton.
  • Naučiti još jedan strani jezik. 
  • Upoznati osobu koja vam je uzor ili inspiracija na poslovnom i privatnom planu.
  • Naučiti plesati omiljeni ples. 
  • Otići na Olimpijske igre. 
  • Imati kućnog ljubimca. 
  • Naučiti svirati jedan glazbeni instrument. 

Jeste li već prekrižili neke od stavki s ove liste?


Bonjour

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026. Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.

Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.


alma_rad_industry_day5bonjour_ba

Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.

Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.


alma_rad_industry_day6bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.


alma_rad_industry_day1bonjour_ba

U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.

Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 


alma_rad_industry_day4bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti. 

Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.

Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!