TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 23.8.2023.
Glamurozan trodnevni događaj, regionalno popularni učesnici, posebna scena i doživljaj na vrhu Jahorine, oduševili su sve posjetioce ovogodišnjeg izdanja “2.Fashion Weekenda Jahorina 2023“.
Saradnjom Olimpijskog centra Jahorina i 29. Sarajevo Film Festivala „2.Fashion weekend Jahorina 2023“, ove godine svoj početak imao je u Sarajevu.
Najpoznatiji modni dizajneri i glumci iz regiona prošetali su Red Carpetom najprestižnijeg filmskog festivala, prisustvovali projekciji digitalno restaurirane verzije filma „Ljubav i moda“ Ljubomira Radičevića, a onda i nazdravili na Jahorina Fashion Weekend Welcome Party-u koji je OC Jahorina pripremio na festivalskom trgu u Sarajevu, za sve svoje poslovne partnere, prijatelje i goste.

Učesnici 2. Fashion Weekend Jahorina na crvenom tepihu 29. Sarajevo Film festivala:
Dejan Ljevnaić - direktor Olimpijskog centra Jahorina, Iva Ivkić - izvršna direktorica Olimpijskog centra Jahorina, Milutin Mima Karadžić - glumac, uz pratnju mlade glumice Nataše Stanišić, Branko Đurić Đuro glumac i Tanja Ribič - glumica, Zala Đurić - glumica i Gregor, Jelena Gavrilović - glumica, Bata Spasojević - modni dizajner, Tamara Paunović - modna dizajnerica, Amina Hasanbegović - modna dizajnerica i Rasim Hasanbegović - umjetnik, Jovana Petković - modna dizajnerica, Nevena Ivanović - modni tim Neo Design, Aleksandra Džaković - modna dizajnerica i Rasim Memagić - direktor modnog brenda Alma Ras.
Zadovoljstvo povezanošću i saradnjom dva najsnažnija brenda Olimpijskog centra Jahorina i Sarajevo Film Festivala, izrazio je direktor Olimpijskog centra Jahorina Dejan Ljevnaić, te kao domaćin zvanično otvorio „Fashion Weekend Jahorina 2023“.








Drugi dan je ovaj zanimljivi događaj prebačen na veličanstveno mjesto, na sam vrh Jahorine – Olimp bar, na visinu od 1918m - pokraj jezera, gdje je prikazan jedinstveni regionalni festival mode u prirodi - “2. Fashion Weekend Jahorina 2023”.

U dva festivalska dana na Jahorini, svoje originalne kreacije koje su publiku očarale jedinstvenim dizajnom, vrhunskom izradom, materijalima i iznenađujućim detaljima, predstavilo je na desetine najuspješnijih modnih imena iz BiH; Srbije, Hrvatske, Slovenije i Crne Gore među kojima i Verica Rakočević, Bata Spasojevića, Jovana Petković, Amina Hasanbegović, Nevena Ivanović – Neodesign, Aleksandra Džaković Akka, Impakt tim, a Jahorina i Olimp bar postali su magična pozornica na kojoj se karakter prirode prirode spojio sa različitim izrazima mode, dok je svaki korak na pisti i sceni bio prava umjetnost.
Kreativnost i autentičnost domaćih talenata, kroz svoje kolekcije prikazali su najpoznatiji domaći modni brendovi - Sana Linea i Alma Ras, koji su publiku oduševili svojim prefinjenim dizajnom i elegancijom.
„Neka tvoj brend postane trend“, naziv je zajedničke modne revije na kojoj su svoje kreacije i talente predstavili mladi modni dizajneri: Tihana Todić, brend Treehana (Banjaluka), Nina Vasiljević - La Grande Jewerly (Novi Sad), Anja Andrić (Pale), Ana Ivković - Anu Handmade (Beograd), Melisa Hujić - brend Etiquete (Sarajevo), Snježana Dupljanin - Snežana Design (Srbija), Sofija Cvijetić (Pale), a kao dobri domaćini na ulazu u Olimp bar dočekale su nas članice Kola Srpskih sestara Pale sa tradicionalnim domaćim namirnicama i rukotvorinama.





Zahvaljujući saradnji sa Narodnim pozorištem RS i Akademijom umjetnosti RS, publici je premijerno prikazana i revija kostima koji su oblikovali modu kroz različite epohe, potsjetivši nas na značajno kulturno naslijeđe.


I tu nije bio kraj iznenađenjima. Duh umjetnosti, kulture, romantike i šika - na sceni su dočarala i najznačajnija glumačka imena iz regije - Branko Đurić Đuro, Jelena Gavrilović, Zala Đurić i Milutin Mima Karadžić, koji su na radost publike zapjevali evergrin muzičke numere iz filma „Ljubav i moda“ poput „Devojko mala“, „Sonja“, „Ljubav ili šala“, „Ljubav i moda“. Na sceni su ih pratili najbolji muzičari Quintet orkestra srpskog kompozitora Veljka Kuzmančevića.
Ukupan program obogaćen je sa dva panela na teme „Moda na filmu i u serijama kao kreativnost koja oblikuje priče“ i „Moda i biznis: Od umjetničke vizije do poslovnog sjaja“, gdje su iskreno o svojim iskustvima i poslovnim izazovima govorili: Dejan Ljevnaić - direktor OC Jahorina, Verica Rakočević - modna dizajnerka, Jelena Gavrilović - glumica, Zala Đurić - glumica, Nataša Stanišić - glumica, Bata Spasojević - modni dizajner, Rasim Memagić - generalni direktor kompanije Alma Ras, Marko Feher - modni dizajner.



Fashion Weekend na Jahorini došao je do svog uspješnog završetka. Proslavilo se uz zajedničku press konferenciju svih učesnika i organizatora kao i koncert Senide, sjajne umjetnice, čiji ritmovi i pjesma su odzvanjali vrhovima Jahorine, dok je svojim glasom i energijom, dodavala poslednji pečat ovom umjetničko-modnom spektaklu.













„Hvala svim prijateljima i sponzorima koji su nam i ovaj put pružili bezuslovnu podršku i pomogli da naše ideje zažive: OC Jahorina, Partner: Sarajevo Film Festival, Supported by Signature. Host: Olimp bar, Aparthotel Vučko, GALERIA LUXURY SKI APARTMENTS AND RESTAURANT, hotel Board, hotel Termag, Alpin hotel, Hotel Winter. Prijatelji: Sana Linea, Alma Ras. Sponzori: Bajadera, Laptop centar, Stam Petrović. Medijski sponzori: Led Media, Ljepota i zdravlje, Lepota i zdravlje, Ubavina i zdravje, Ski Yu, Avaz, Azra, Bonjur, Buro, Media Gallery.“
„Hvala Senidi na nevjerovatnom nastupu koji će dugo ostati u našim srcima. Hvala svim umjetnicima, dizajnerima, modelima i posjetiocima koji su činili 2. Jahorina Fashion Weekend 2023. Hvala vam što ste dio naše prirode i društva, što zajedno stvaramo suštinske vrijednosti, kreiramo nove uspomene i dijelimo jedinstveno iskustvo“ dodao je Dejan Ljevnaić, direktor Olimpijskog centra Jahorina
* * *
Foto: Nidal Šaljić i Luka Tomić
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.

Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.



Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.
Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.

Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu
Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.
Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.
U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo.


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama.


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda.

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.




Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.






Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.










Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat.


Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.



Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.



















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!