TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 23.8.2023.

Glamurozan trodnevni događaj, regionalno popularni učesnici, posebna scena i doživljaj na vrhu Jahorine, oduševili su sve posjetioce ovogodišnjeg izdanja “2.Fashion Weekenda Jahorina 2023“.

Saradnjom Olimpijskog centra Jahorina i 29. Sarajevo Film Festivala „2.Fashion weekend Jahorina 2023“, ove godine svoj početak imao je u Sarajevu.

Najpoznatiji modni dizajneri i glumci iz regiona prošetali su Red Carpetom najprestižnijeg filmskog festivala, prisustvovali projekciji digitalno restaurirane verzije filma „Ljubav i moda“ Ljubomira Radičevića, a onda i nazdravili na Jahorina Fashion Weekend Welcome Party-u koji je OC Jahorina pripremio na festivalskom trgu u Sarajevu, za sve svoje poslovne partnere, prijatelje i goste.





Učesnici 2. Fashion Weekend Jahorina na crvenom tepihu 29. Sarajevo Film festivala:

Dejan Ljevnaić - direktor Olimpijskog centra Jahorina, Iva Ivkić - izvršna direktorica Olimpijskog centra Jahorina, Milutin Mima Karadžić - glumac, uz pratnju mlade glumice Nataše Stanišić, Branko Đurić Đuro glumac i Tanja Ribič - glumica, Zala Đurić - glumica i Gregor, Jelena Gavrilović - glumica, Bata Spasojević - modni dizajner, Tamara Paunović - modna dizajnerica, Amina Hasanbegović - modna dizajnerica i Rasim Hasanbegović - umjetnik, Jovana Petković - modna dizajnerica, Nevena Ivanović - modni tim Neo Design, Aleksandra Džaković - modna dizajnerica i Rasim Memagić - direktor modnog brenda Alma Ras.

Zadovoljstvo povezanošću i saradnjom dva najsnažnija brenda Olimpijskog centra Jahorina i Sarajevo Film Festivala, izrazio je direktor Olimpijskog centra Jahorina Dejan Ljevnaić, te kao domaćin zvanično otvorio „Fashion Weekend Jahorina 2023“.




Drugi dan je ovaj zanimljivi događaj prebačen na veličanstveno mjesto, na sam vrh JahorineOlimp bar, na visinu od 1918m - pokraj jezera, gdje je prikazan jedinstveni regionalni festival mode u prirodi - “2. Fashion Weekend Jahorina 2023”.





U dva festivalska dana na Jahorini, svoje originalne kreacije koje su publiku očarale jedinstvenim dizajnom, vrhunskom izradom, materijalima i iznenađujućim detaljima, predstavilo je na desetine najuspješnijih modnih imena iz BiH; Srbije, Hrvatske, Slovenije i Crne Gore među kojima i Verica Rakočević, Bata Spasojevića, Jovana Petković, Amina Hasanbegović, Nevena Ivanović – Neodesign, Aleksandra Džaković Akka, Impakt tim, a Jahorina i Olimp bar postali su magična pozornica na kojoj se karakter prirode prirode spojio sa različitim izrazima mode, dok je svaki korak na pisti i sceni bio prava umjetnost.

Kreativnost i autentičnost domaćih talenata, kroz svoje kolekcije prikazali su najpoznatiji domaći modni brendovi - Sana Linea i Alma Ras, koji su publiku oduševili svojim prefinjenim dizajnom i elegancijom.

„Neka tvoj brend postane trend“, naziv je zajedničke modne revije na kojoj su svoje kreacije i talente predstavili mladi modni dizajneri: Tihana Todić, brend Treehana (Banjaluka), Nina Vasiljević - La Grande Jewerly (Novi Sad),  Anja Andrić (Pale),  Ana Ivković - Anu Handmade (Beograd), Melisa Hujić - brend Etiquete (Sarajevo), Snježana Dupljanin - Snežana Design (Srbija), Sofija Cvijetić (Pale), a kao dobri domaćini na ulazu u Olimp bar dočekale su nas članice Kola Srpskih sestara Pale sa tradicionalnim domaćim namirnicama i rukotvorinama.





Zahvaljujući saradnji sa Narodnim pozorištem RS i Akademijom umjetnosti RS, publici je premijerno prikazana i revija kostima koji su oblikovali modu kroz različite epohe, potsjetivši nas na značajno kulturno naslijeđe.





I tu nije bio kraj iznenađenjima. Duh umjetnosti, kulture, romantike i šika - na sceni su dočarala i najznačajnija glumačka imena iz regije - Branko Đurić Đuro, Jelena Gavrilović, Zala Đurić i Milutin Mima Karadžić, koji su na radost publike zapjevali evergrin muzičke numere iz filma „Ljubav i moda“ poput  „Devojko mala“, „Sonja“, „Ljubav ili šala“, „Ljubav i moda“. Na sceni su ih pratili najbolji muzičari Quintet orkestra srpskog kompozitora Veljka Kuzmančevića.

Ukupan program obogaćen je sa dva panela na teme „Moda na filmu i u serijama kao  kreativnost koja oblikuje priče“ i „Moda i biznis: Od umjetničke vizije do poslovnog sjaja“, gdje su iskreno o svojim iskustvima i poslovnim izazovima govorili: Dejan Ljevnaić - direktor OC Jahorina, Verica Rakočević - modna dizajnerka, Jelena Gavrilović - glumica,  Zala Đurić - glumica, Nataša Stanišić - glumica, Bata Spasojević - modni dizajner, Rasim Memagić - generalni direktor kompanije Alma Ras, Marko Feher - modni dizajner.





Fashion Weekend na Jahorini došao je do svog uspješnog završetka. Proslavilo se uz zajedničku press konferenciju svih učesnika i organizatora kao i koncert Senide, sjajne umjetnice, čiji ritmovi i pjesma su odzvanjali vrhovima Jahorine, dok je svojim glasom i energijom, dodavala poslednji pečat ovom umjetničko-modnom spektaklu. 





„Hvala svim prijateljima i sponzorima koji su nam i ovaj put pružili bezuslovnu podršku i pomogli da naše ideje zažive: OC Jahorina, Partner: Sarajevo Film Festival, Supported by Signature. Host: Olimp bar, Aparthotel Vučko, GALERIA LUXURY SKI APARTMENTS AND RESTAURANT, hotel Board, hotel Termag, Alpin hotel, Hotel Winter. Prijatelji: Sana Linea, Alma Ras. Sponzori: Bajadera, Laptop centar, Stam Petrović. Medijski sponzori: Led Media, Ljepota i zdravlje, Lepota i zdravlje, Ubavina i zdravje, Ski Yu, Avaz, Azra, Bonjur, Buro, Media Gallery.“

„Hvala Senidi na nevjerovatnom nastupu koji će dugo ostati u našim srcima. Hvala svim umjetnicima, dizajnerima, modelima i posjetiocima koji su činili 2. Jahorina Fashion Weekend 2023. Hvala vam što ste dio naše prirode i društva, što zajedno stvaramo suštinske vrijednosti, kreiramo nove uspomene i dijelimo jedinstveno iskustvo“ dodao je Dejan Ljevnaić, direktor Olimpijskog centra Jahorina

 

* * *
Foto: Nidal Šaljić i Luka Tomić


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!