TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 5.8.2015.

Jedan od prepoznatljivijih logotipa na svijetu sigurno je onaj koji krasi sve torbe koji izađu iz Louis Vuitton radionice. Istina, ujedno je i jedan od kopiranijih. No, ova francuska modna kuća, osim luksuznih torbi i modnih dodataka od kože, simbol je luksuza i jedna od cjenjenijih i poznatijih modnih kuća na svijetu. Brand ove godine slavi 194 godine postojanja, što je rezultat kreativnosti i

Marc Jacobs je tijekom svoje vladavine u Louis Vuittonu učinio brand alatom koji je predstavljao umjetnost na nešto drugačiji način. Njegova revija bila je mjesto na kojem su svi željeli biti. A jednako je i danas. 
U nastavku vam donosimo 16 zanimljivih činjenica o ovom brandu s dugom poviješću, koji je postao kulturni i modni fenomen te simbol luksuza kojeg žene, ali i muškarci obožavaju. 


#1Louis Vuitton modna kuća je osnovana 1854. godine.

#2 Louisov sin George, je redizajnirao Louis Vuitton kovčege, dajući im sofisticiraniji izgled uz pomoć okretne brave.

01

#3 Poznati Louis Vuitton monogram predstavljen je 1986.godine, kao mjera opreza i zaštite branda od kopija.

#4 1914. Louis Vuitton je otvorio dućan koji je ujedno bio i najveći dućan u kojem su se prodavala prtljaga. Smješten je, naravno,u ulici Champs-Élysées u Parizu.

#5 Louis Vuitton ima A-listu celebritya kao svoje kupce. Od Angeline Jolie preko Paris Hilton do Mihaila Gorbačova, posljednjeg predsjednika SSSR-a, svi vole Louis Vuitton dizajn.

02

#6 Louis Vuitton monogram je poslužio kao inspiracija mnogim umjetnicima, među kojima je i poznati predstavnik nadrealizma, Salvador Dalí. Kao rezultat cijele priče nastalo je djelo Dalígram.

#7 Seks i grad je imao velik utjecaj i na popularnost ovog branda.

03

#8 Louis Vuitton je dio grupacije LVMH, koja okuplja oko 70 različitih modnih kuća, uključujući Christian Dior, Donna Karan i Givenchy.

#9 Jedan od poznatijih modela torbi u Louis Vuitton potpisu jeste model Speedy. Putna torba brzo je pokupila simpatije mnogih dama, a omiljena retro ikona stila, Audrey Hepburn, zamolila je modnu kuću da joj napravi mini Speedy torbu. Torba je danas dostupna u raznim veličinama.

04
#10 Svi modni dodaci prije odlaska u prodaju prolaze mnoge testove – među njima su test izdržljivosti, provjere kvalitete zipera, materijal prolazi kroz razne mehanizme kako bi se osiguralo da ne dođe do njegovog blijeđenja, a sav nakit se uz pomoć raznih alata prvo snažno protrese, kako bi se onemogućilo otpadanje dijelova nakita kasnije ili sl.

#11 Njihove torbe i dalje se izrađuju isključivo ručno, u Parizu.

#12 Louis Vuitton je često surađivao i s brojim kreativcima iz raznih branši, koji su predstavili svoje interpretacije slavne Louis Vuitton torbe.

05


#13 Prema Forbesu, Louis Vuitton je na zavidnom 14.mjestu najvrijednijih brandova na svijetu.

#14 Od 2013.godine, Louis Vuitton je spomenut 19 puta u pjesmama Kanyea Westa.

#15 Marc Jacobs je bio kreativni direktor Louisa Vuittona 16 godina, od 1997.godine do 2013.godine, a njegovo mjesto je od 2013. zauzeo Nicolas Ghesquière.


louis vuitton bags3

#16 Louis Vuitton je svoju karijeru započeo sa šesnaest godina kao radnik u tvornici koja je proizvodila kovčege , što ga je i inspiriralo za kreiranje poznatih Louis Vuitton kovčega. U to doba, radio je za Monsieura Maréchala u Parizu, koji se brinuo da u kovčezima putnicima tijekom prijevoza brodovima, vlakovima i kolima stvari budu zaštićene. 

Foto: vogue.com, pinterest.com


Bonjour

Kako je jedna radionica u KAWA-i oživjela talijansku estetiku i vašu kreativnost?

TEKST: Bonjour.ba

Kako je jedna radionica u KAWA-i oživjela talijansku estetiku i vašu kreativnost? Kako je jedna radionica u KAWA-i oživjela talijansku estetiku i vašu kreativnost?

Sarajevo je posljednjih dana pulsiralo bojama i kreativnom energijom, dok je u toplom ambijentu KAWA-e cvjetala prava umjetnička magija. 

Na radionici La Moda Curiosa, svaki potez kista pretvarao se u osobnu kreativnu izjavu na komadu svile, a sudionici su na svojim maramama stvarali priče prožete stilom, emocijom i znatiželjom.
 
 



Ova jedinstvena radionica,  pod vodstvom umjetnice Nikoline Prosan, spojila je inspiraciju talijanske estetike i urbanu kreativnost Sarajeva, stvarajući iskustvo koje nadilazi sam trenutak. 

U nastavku zavirujemo u atmosferu i otkrivamo kako je svaki detalj ove radionice bio ulaznica u vizualnu priču koja vodi do Italije.


bonjour_ba_iqos_la_moda_curiosa_kawa_G
 

Atmosferu smo zabilježili srcem i okom

Sinoć, u prostoru KAWA galerije, svaki zid i svaki kutak odzvanjao je pričama kroz boje i teksture. Svježina boja i tišina, tek povremeno prekinuta smijehom i uzdasima koncentracije, stvarali su atmosferu u kojoj se umjetnost pretapala sa osjećajem zajedništva. 


bonjour_ba_iqos_la_moda_curiosa_kawa_022

bonjour_ba_iqos_la_moda_curiosa_kawa_013


Svaki sudionik je bio i umjetnik i pripovjedač ispisujući svoju jedinstvenu priču na platnu svilene marame. Oslikavanje na svili postalo je prostor kreativnosti i stila, gdje su zajedno stvarali unikatne modne dodatke.

Sudionici su ne samo stvarali, već su i postali dio jedinstvenog vizualnog putovanja, bilježeći svaki detalj koji će možda biti njihov ulaz u globalnu završnicu u Italiji.


bonjour_ba_iqos_la_moda_curiosa_kawa_G_1 


Italijanski chic s vašim ličnim potpisom

Ambijent KAWA-e ispunjen je smijehom, koncentracijom i neiscrpnom energijom stvaranja. Svaki potez kista na svili bio je svojevrsni ples s bojama, a prostor je odzvanjao šaptom ideja, razmjenom iskustava i tišinom koja nastaje kad se kreira nešto posebno.


bonjour_ba_iqos_la_moda_curiosa_kawa_07

bonjour_ba_iqos_la_moda_curiosa_kawa_04

bonjour_ba_iqos_la_moda_curiosa_kawa_03


Radionica La Moda Curiosa je zajedničko iskustvo, gdje su se susreli različiti talenti i stilovi, a svi ste postali dijelom iste priče. Pod stručnim vođstvom Nikoline Prosan, svaki je sudionik imao priliku izraziti svoju osobnost kroz umjetnost na svili, dok su IQOS korisnici osiguravali da se svi osjećaju posebno i ugodno.

Posebne Curious kartice, pokloni za osvježenje i atmosfera dodatno su obogatili ovaj dan pun kreativnosti i inspiracije.


bonjour_ba_iqos_la_moda_curiosa_kawa_014
 


Rezultati i vibracije: kad umjetnost diše i kamera treperi

Svaki potez kista, svaki detalj boje i svaka smiješna anegdota uhvaćeni su kamerom, bilo kroz snimke, bilo kroz fotografije koje su strujale Instagram storyjima i feedovima. 

U prostoru su se miješale tišina i vesela buka, a svaki kadar nosio je neponovljivu energiju i znatiželju koja je donosila nadu za nešto veće.





bonjour_ba_iqos_la_moda_curiosa_kawa_025

bonjour_ba_iqos_la_moda_curiosa_kawa_011

 bonjour_ba_iqos_la_moda_curiosa_kawa_010
 


Kraj jedne večeri i početak puta

Radionica na KAWI završila je sinoć, ali to nije bio kraj, avantura se nastavila. Učesnici koji su te večeri slikali i snimali, upravo su zaokružili svoje video priče ali ako mislite da baš vaš kadar nosi tu priču, pošaljite i vi svoj video u Instagram inbox @iqos_fbih do 21.08. u 12:00h i budite u trci za put u Italiju.


bonjour_ba_iqos_la_moda_curiosa_kawa_021


bonjour_ba_iqos_la_moda_curiosa_kawa_027
 

Uz radionicu, sudionici su, zajedno sa svim onima koji su putem IQOS CLUB-a osigurali svoje mjesto, imali priliku posjetiti IQOS friendly lokacije poput Delikatesne radnje i Siena restorana, te preuzeti ulaznicu za VR instalaciju XANTEA 2502 u IQOS butiku, upotpunjujući svoje vizualno putovanje kroz Sarajevo.
 

Dok čekamo rezultate i naslućujemo ko će svojom znatiželjom i kreativnošću osvojiti putovanje života u Italiju, podsjećamo: znatiželja je vaš vodič, kamera vaš saputnik, a ova radionica samo je jedan od koraka na tom uzbudljivom putu.

*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.  

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa IQOS Curious X  

Produkcija : Bonjour.ba  
Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!