TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.8.2015.
Jedan od prepoznatljivijih logotipa na svijetu sigurno je onaj koji krasi sve torbe koji izađu iz Louis Vuitton radionice. Istina, ujedno je i jedan od kopiranijih. No, ova francuska modna kuća, osim luksuznih torbi i modnih dodataka od kože, simbol je luksuza i jedna od cjenjenijih i poznatijih modnih kuća na svijetu. Brand ove godine slavi 194 godine postojanja, što je rezultat kreativnosti i
Marc Jacobs je tijekom svoje vladavine u Louis Vuittonu učinio brand alatom koji je predstavljao umjetnost na nešto drugačiji način. Njegova revija bila je mjesto na kojem su svi željeli biti. A jednako je i danas.
U nastavku vam donosimo 16 zanimljivih činjenica o ovom brandu s dugom poviješću, koji je postao kulturni i modni fenomen te simbol luksuza kojeg žene, ali i muškarci obožavaju.
#1Louis Vuitton modna kuća je osnovana 1854. godine.
#2 Louisov sin George, je redizajnirao Louis Vuitton kovčege, dajući im sofisticiraniji izgled uz pomoć okretne brave.
#3 Poznati Louis Vuitton monogram predstavljen je 1986.godine, kao mjera opreza i zaštite branda od kopija.
#4 1914. Louis Vuitton je otvorio dućan koji je ujedno bio i najveći dućan u kojem su se prodavala prtljaga. Smješten je, naravno,u ulici Champs-Élysées u Parizu.
#5 Louis Vuitton ima A-listu celebritya kao svoje kupce. Od Angeline Jolie preko Paris Hilton do Mihaila Gorbačova, posljednjeg predsjednika SSSR-a, svi vole Louis Vuitton dizajn.
#6 Louis Vuitton monogram je poslužio kao inspiracija mnogim umjetnicima, među kojima je i poznati predstavnik nadrealizma, Salvador Dalí. Kao rezultat cijele priče nastalo je djelo Dalígram.
#7 Seks i grad je imao velik utjecaj i na popularnost ovog branda.
#8 Louis Vuitton je dio grupacije LVMH, koja okuplja oko 70 različitih modnih kuća, uključujući Christian Dior, Donna Karan i Givenchy.
#9 Jedan od poznatijih modela torbi u Louis Vuitton potpisu jeste model Speedy. Putna torba brzo je pokupila simpatije mnogih dama, a omiljena retro ikona stila, Audrey Hepburn, zamolila je modnu kuću da joj napravi mini Speedy torbu. Torba je danas dostupna u raznim veličinama.
#10 Svi modni dodaci prije odlaska u prodaju prolaze mnoge testove – među njima su test izdržljivosti, provjere kvalitete zipera, materijal prolazi kroz razne mehanizme kako bi se osiguralo da ne dođe do njegovog blijeđenja, a sav nakit se uz pomoć raznih alata prvo snažno protrese, kako bi se onemogućilo otpadanje dijelova nakita kasnije ili sl.
#11 Njihove torbe i dalje se izrađuju isključivo ručno, u Parizu.
#12 Louis Vuitton je često surađivao i s brojim kreativcima iz raznih branši, koji su predstavili svoje interpretacije slavne Louis Vuitton torbe.
#13 Prema Forbesu, Louis Vuitton je na zavidnom 14.mjestu najvrijednijih brandova na svijetu.
#14 Od 2013.godine, Louis Vuitton je spomenut 19 puta u pjesmama Kanyea Westa.
#15 Marc Jacobs je bio kreativni direktor Louisa Vuittona 16 godina, od 1997.godine do 2013.godine, a njegovo mjesto je od 2013. zauzeo Nicolas Ghesquière.
#16 Louis Vuitton je svoju karijeru započeo sa šesnaest godina kao radnik u tvornici koja je proizvodila kovčege , što ga je i inspiriralo za kreiranje poznatih Louis Vuitton kovčega. U to doba, radio je za Monsieura Maréchala u Parizu, koji se brinuo da u kovčezima putnicima tijekom prijevoza brodovima, vlakovima i kolima stvari budu zaštićene.
Foto: vogue.com, pinterest.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji komad odjeće koji može preživjeti jutarnje sastanke, kafe s kolegama i večernje obaveze, onda je to fluidna bluza s volanima. Kad još kažemo da dolazi u tri boje i izgleda kao da ste je ulovila na nekom fancy modnom showroomu znate da je vrijeme da otvorite aplikaciju.
Ili još bolje, odmah odete do najbliže ZARA prodavnice.
Ovaj model kombinuje sve što volimo: mekan, lepršav materijal, volani koji podižu svaki outfit i kroj koji stoji kao saliven. Idealna je za dane kad želimo izgledati sređeno, a da se nismo ni potrudile (ili barem da tako izgleda).
Tri nijanse, tri modne igre
Maslinasto zelena: Ozbiljna, ali s karakterom. Dovoljno neutralna da ide na sve, a opet dovoljno posebna da vas izdvoji iz mase.
Prljavo bijela: Sofisticirana i suptilna. Ide uz svaki komad iz ormara i daje dojam čistoće, ali bez one klasične monotone bjeline.
Svijetlosiva: Idealna za one dane kad želite minimalizam s dozom mekoće. Savršena za slojevite kombinacije i monohromatske igre.
Mi ozbiljno razmišljamo da ih uzmemo sve tri.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!