TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 25.1.2021.
Bez obzira radi li se o kremastoj sjeni ili svjetlucavom puderu, makeup entuzijasti ove sezone su osvojili Instagram svijet sa zlatnom bojom i podarile dašak glamura svakom stilu.
Možda je to iskaz ljubavi prema stilu 70-ih ili je to možda zato što se radi o univerzalno laskavoj nijansi, ali činjenica je da nam se Instagram feed u zadnje vrijeme ne može zasititi blještavih trenutaka gdje je boja zlata glavni akter.
Velika prednost zlatnog sjenila je što odgovara svakom tonu kože, boji očiju i boji kose, te može divno naglasiti prirodnu ljepotu. Budući da bi dnevni makeup trebao biti decentan i umjeren, blago nanešena zlatna sjena za oči može biti odličan odabir. Četkicom prvo nanesite neku nude, bež nijansu pritom vodeći računa da ne prelazite preko pregiba. Polako nastavite sa zlatnom nijansom, koju ćete nanijeti samo u uglove oka ili sasvim malo preko cijelog kapka. Primijetit ćete da vam oči instant izgledaju otvorenije. Za kreiranje večernjeg looka možete pokazati veću razigranost jer zlatne sjene savršeno pristaju u skoro svakoj večernjoj kombinaciji. Probajte eksperimentisati sa smokey eyes tehnikom u smeđoj i zlatnoj boji ili ako ste spremni za odvažan look isprobajte crno-zlatnu ili plavo-zlatnu kombinaciju. Završite sa tušem za oči i crnom maskarom.
Foto: @caitlinanneduffx
Dodatnu inspiraciju za kreiranje efektnih beauty lookova sa trendy zlatnom bojom sjenila, donosimo u nastavku.
Foto: @ssequeiramakeup
Foto: @patidubroff
Foto: @joam_makeup
Foto: @natashadenona
Foto: @kaleteter
Foto: @patrickta
Foto: @allanface
Foto: @shanell.sorrells
Foto: @taniellejaimua
***
Naslovna fotografiija: @patrickta
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!