TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.10.2019.
Iako to danas zvuči neobično, ideja o osnivanju vinskog festivala u Sarajevu prije nešto više od 15 godina je tada djelovala dovoljno avangardno da joj se baš i ne povjeruje u potpunosti. Iako kultura ispijanja vina nikada nije bila nepoznanica u ovom gradu, u to je vrijeme bila rezervirana samo za ekskluzivnije restorane.
Od tada pa do danas, Sarajevo Wine Weekend je prošao prilično dug i zahtjevan put. Misija o širenju kulture pijenja vina i upoznavanja s plemenitom vještinom vinogradarstva je trajala deset godina, ali onoga trenutka kada je zaživjela – povratka nije bilo.
Od malog događaja za vinske entuzijaste, petnaest godina kasnije je ovaj festival narastao do jednog od kvalitetnijih događaja te vrste u zemlji i bez dvojbe, jednog od najznačajnijih regionalnih festivala. Ozbiljna promjena svijesti o kulturi vina je najvidljivija u posljednjih pet godina, u kojima je Sarajevo Wine Weekend dostigao apsolutni vrhunac u posjećenosti jednako od strane publike, koliko i od vinara izlagača.

„Petnaesta godišnjica festivala za nas, organizatore, predstavlja veliki uspjeh, jer smo na jednom mjestu uspjeli okupiti i najprominentnije vinare, ali i prepoznati one koji su kroz godine rasli zajedno s nama i postali nezamjenjiva karika vinskog tržišta. Doprinijeli smo i da nekolicina posjetitelja festivala, inspirisani živopisnim pričama o nastanku vina, za svoj životni poziv odaberu upravo put sommelierstva i vina općenito. Gledali smo publiku koja je sazrijevala kroz oktobarska druženja, postajući sve sofisticiranija i tražeći sve više, bolje i kvalitetnije.
Rasli smo, dakle, zajedno sa svojim vinarima i publikom, a to je zbilja privilegija rijetkih. Danas, uoči petnaeste godišnjice Sarajevo Wine Weekenda možemo s pravom potvrditi da smo možda i počeli kao mali avangardni performans, ali smo dosegli kategoriju mainstreama i dotakli tačku iz koje nema povratka.“ - poručili su organizatori.
Što nas očekuje na 15. Međunarodnom Sarajevo Wine Weekendu?
18. i 19. 10. odražava se 15. Međunarodni Sarajevo Wine Weekendu u Domu Armije, od 16h do 22h.
Sve posjetitelje očekuje 20 gastro izlagača, 10 pratećih vinskih događaja i 70 vinskih izlagača, a detaljniji program možete istražiti klikom ovdje.
https://www.youtube.com/watch?v=RTJH_JYTrTc
Vidimo se 18. i 19.10. na 15. Međunarodnom Sarajevo Wine Weekendu.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!