TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 29.5.2018.

Nakon 15 godina na tržištu i 5 godina od predstavljanja koncepta Jane vode s porukom, Jana ima novu platformu i zaokret u komunikaciji.Pod sloganom „Duboko iznad svih“, u samom srcu netaknute prirode svetojanskog kraja, u petak 18. svibnja predstavljen je novi vizualni identitet i nova komunikacijska strategija prirodne mineralne vode JANA. Novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete Jani

Iva Sulentic

Iva Šuletnić

Poruke na boci u novom izdanju Jane komuniciraju brojne funkcionalne benefite: prolazeći kroz različite slojeve tla na dugom tisućljetnom putu voda dolazi do zaštićenog podzemnog izvora, na čak 800 metara dubine, čime je zaštićena od bilo kakvog onečišćenja. Dugotrajan prolaz vode kroz razne geološke strukture pokazuje savršenstvo prirodne filtracije koja rezultira besprijekornom Janinom čistoćom.

Jana

Jana 1

Kako bi dobili bolji dojam o položaju samog izvora i ljepotama svetojanskog kraja, za novinare je organiziran put u Goricu svetojansku i posjet Šumskom dvoru, gdje je u želji da doživljaj prirodnog okruženja iz kojeg potječe Jana bude potpun zasvirala i violončelistica Ana Rucner

Ana Rucner 1

Tim povodom, uzvanicima se obratio Zvonimir Seki, Direktor marketinga Jamnice: „Novim dizajnom i komunikacijskim sloganom - Duboko iznad svih - Jana podsjeća na razloge zbog kojih je jedinstvena voda na tržištu. Duboki i zaštićeni izvor jedinstven je i u svjetskim okvirima, i ključ je Janine čistoće. Prepoznali su to i potrošači na brojnim tržištima i izvan Hrvatske. Jana je danas prisutna sa svojim asortimanom u više od 20 različitih zemalja i glavni je izvozni proizvod Jamnice. Stoga su čistoća i dubina temelji naše nove kampanje. Tijekom svojih prvih 15 godina na tržištu, Jana je uvijek nametala vizualne i komunikacijske standarde u kategoriji te želimo da i ovaj put bude tako“, istaknuo je Seki.

Marinko Plestina 1

Jana  press izlet


Bonjour

Baščaršija Ljeti: 3 mirisa koja vas vraćaju u djetinstvo

TEKST: Ada Ćeremida

Baščaršija Ljeti: 3 mirisa koja vas vraćaju u djetinstvo Baščaršija Ljeti: 3 mirisa koja vas vraćaju u djetinstvo

Nakon što smo u prvim izdanjima serijala Baščaršija ljeti otkrili mjesta koja lokalci čuvaju za sebe i komade ručnog rada koji mijenjaju interijer, sada vas vodimo na jedno od onih mjesta gdje ne sjedite dugo ali vam ostane u mislima. Mjesto koje nije fancy, nema stolove s platnenim stolnjacima ni tanjire za slikanje. 

Ovdje je glavni detalj: miris. 

I to onaj koji vas vraća nazad.


bonjour_ba_imaret_a_03
 

Skrivena niz prolaz u starom dijelu Baščaršije, na adresi Mudželiti veliki 21, pekara Imaret decenijama je opsluživala lokalne stanare, radoznale posjetioce i sve one koji znaju da miris dobarh kiflica ne vara.

Ime “imaret” vuče porijeklo iz osmanskog doba i označava javnu kuhinju koja je pripremala obroke za putnike, siromašne i vjerske škole. Sarajevo je imalo više imareta, a upravo se ovdje, u blizini Sahat-kule, smjestila jedna od najstarijih pekarskih lokacija u gradu.


bonjour_ba_imaret_bw_02


Nekad je ovdje postojao samo jedan otvor jedan prozorčić iz kojeg ste, bez menija i bez staklenih vitrina, naručivali svoj somun, kiflu, hljeb. I to je bilo dovoljno. Danas, ulaskom kroz isti tunel, dočekuje vas veća ponuda, a ono što nije promijenjeno je osjećaj da ulazite u prostor koji još miriše isto kao prije 10, 20, 30 godina.



bonjour_ba_imaret_1_01

bonjour_ba_imaret_2_01


Svakako je jedna od rijetkih pekara u centru koju lokalci upisuju u rutinu: stajete po kiflu na putu kući, kupujete somun za ručak, uzimate slatku buhtlu za poslije.


bonjour_ba_imaret_bw_01

bonjour_ba_imaret_1_02
 

I zaista, svako ima svoje “go-to” narudžbe: slana kifla s krupnom soli, buhtla s čokoladom, klasik u obliku perece. Neko će reći to je samo tijesto. Ali nije. 

To je tekstura koju pamtite, slatkoća koja vas vraća na veliki odmor u osnovnoj školi, i toplina koja se osjeti odmah kroz papirnu vrećicu. I nije svaki dan isti, ali ovdje znate da će biti dobar.


bonjour_ba_imaret__01

bonjour_ba_imaret__02


Ovdje ne dolazite da ručate satima. Dolazite za trenutak. Za miris koji vas vuče natrag. Za toplinu kiflice u ruci dok stojite na drveni stočić pokraj ulaza. I dok je danas izbor širi, ono što nikad ne posustaje je miris uspomene.


anigif


Baščaršija ljeti tek se zahuktava.

Nakon kafića, ateljea i ručno rađenih predmeta, sada stižete do onih mirisa koji su dio identiteta. Naredna izdanja? Čekaju vas mjesta koja ostavljaju trag topline i dopuštaju vam da uđete u priču grada.
 

I… nešto neočekivano.

Produkcija: Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!