TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 27.2.2017.

Od baršuna do šljokica, crvene do crne nijanse, sinoćnja dodjela Oscara donijela je dosta različitosti na crveni tepih. Haljina Emme Stone nas je vratila u doba Velikog Gatsbya, Brie Larson u Oscar de la Renta haljini je izgledala jako elegantno i moderno, Alicia Vikander i Dakota Johnson su ostale vjerne Louis Vuitton i Gucci brandu u čijim smo ih toaletama i naviknuli gledati, dok je pravo osv

Tko je ukrao našu pozornost na sinoćnjoj dodjeli ove prestižne filmske nagrade i tko zaslužuje modnog kipića za svoj odabir, saznajte u nastavku.

#Emma Stone u Givenchy Haute Couture haljini
Emma je donijela dašak zlatnog doba Hollywooda na crveni tepih. Raskošna i upotpunjena resama, ova kreacija se odlično složila s glumičinim beauty odabirom.

01

#Nicole Kidman u Armani Prive haljini
Uz ubojiti crveni ruž, Nicole je birala nude toaletu jednostavnog kroja s zanimljivim ukrasima na sebi.

02

#Alicia Vikander u Louis Vuitton haljini
Ljubav između LV branda i Alicie traje već jako dugo, a sjajnoj joj pristaje i ova romantična čipkasta haljina.

03

#Dakota Johnson u Gucci haljini
Haljina dugih rukava u 50 nijansi zlata odlično je pristajala glumici. Mašna na području struka i vintage Tiffany ogrlica dali su joj dodatni glamurozni prizvuk.

04

#Ruth Negga u Valentino haljini
Duga romantična crvena haljina sa ovratnikom od čipke započela je sinoćnji crveni tepih sa stilom. Neodoljivo romantičnu i lijepu toaletu, Ruth je upotpunila i plavom ACLU mašnom.

05

#Taraji P.Henson u Alberta Fereeti haljini
U haljini od baršuna s visokim izrezom, podsjetila nas je na Angelinu Jolie i njenu crnu Atelier Versace haljinu.

06

#Sofia Boutella u Chanel haljini
Šljokice i perje – naravno da će ova haljina instant privući pozornost na crvenom tepihu.

7

#Kristen Dunst u Dior haljini
Kako crnoj toaleti dati moderan prizvuk? Uz asimetričnu svilenu suknju dodajte top otvorenih ramena i sve upotpunite s dugim šlepom.

08

#Naomi Harris u Calvin Klein haljini
Bijela šljokičasta haljina sa šlepom zbog koje jedva čekamo vidjeti još par kreacija Rafa Simonsa na crvenom tepihu.

10
#Brie Larson u Oscar de la Renta haljini
Haljina koja pokazuje kako izgleda dizajn u kojem se spajaju tradicija ( baršun i srcoliki izrez) i moderan dizajn (volani + visoki izrez).

09

#Viola Davis u Armani Prive haljini
Haljina koja otkriva ramena, prati liniju tijela,a onda se pretvara u mali šlep, sjajno je pristajala sinoćnjoj dobitnici Oscara.

11
#Janelle Monae
Kroj haljine dostojan princeze + raskošni ukrasi učinili su haljinom vrijednom škljocanja aparata.

12

#Michelle Williams u Louis Vuitton haljini
Simple & chic.

13

#Jessica Biel u Kaufman Franco haljini
Jessica je na crvenom tepihu utjelovila modernu princezu.

14


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!