TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.6.2010.
Posljednjih dana meta svih modnih kritičara bile su junakinje Seks i grada koje su diljem svijeta predstavljale svoj novi film.Posebnu pozornost dobivala je Sarah Jessica Parker, koja osim u privatnom životu i na platnu utjelovljuje pravu modnu ikonu.Već smo vam donijeli dijelove premijera u Londonu i New Yorku , a sada je na red došao i Tokio, kao i razne emisije gdje je Sarah kroz intervj
Čak kad je stigla na aedrom, Sarah je izgledala odlično u sivim trapericama, šeširu i plavim Nicholas Kirkwood cipelama,
kasnije je nosila plavo-bijelu kombinaciju upotpunjenu Ferragami cipelama,
a crvenim tepihom se prošetala u cvjetnoj Vivienne Westwood haljini upotpunjenoj Harlow remenom i Charlotte Olympia cipelama.

Na nezaboravnpj premijeri u Londonu na kojoj je Sarah nosila Alexander McQueen haljinu i Phillip Treacy šešir, oduševila je modni svijet,

kao i na after partyu u Halston haljini i Ferragamo cipelama.
U New Yorku, gradu junakinja Seks i grada, na crvenom tepihu Sarah je nosila žutu Valentino Haute Couture haljinu oko koje su mnogi kritičari ostali podijeljeni,

dok je na after partyu sve oduševila čipkastom Elie Saab haljinom i Nicholas Kirkwood cipelama.

Na gostovanju u emisiji Late Night with David Letterman prisutne je pozdravila u
Stella McCartney blejzeru, Blumarine haljini i Nicholas Kirkwood cipelama.

Tu je i press konfernecija u Bergdorf Goodman gdje je poznata glumica nosila Elie Saab kardigan i suknju i Christian Louboutin cipele,

a intervju za Access Hollywood ( jedan od naših najdražih outfita) prošao je u znaku plave Proenza Schouler haljine i Nicholas Kirkwood cipela.

Naposljetku, još nam preostaje očekivati nove Sarahine pohode na crvene tepihe i vidjeti s čime će nas ponovno iznenaditi.
D.P.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.
U 5. mjesecu očekuju vas tri uzbudljiva dana posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama! Novo izdanje Dana komunikacija održat će se od 7. do 10.05.2026. u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su sada i službeno otvorene.

Prepoznatljivi po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.
„Kraj godine obično je razdoblje kada sabiremo učinjeno, ali i radimo velike planove za naredno razdoblje. Teško da postoji bolji dar koji netko sebi može pokloniti od uvrštavanja Dana komunikacija u kalendar za iduću godinu. Jer dok neke novogodišnje odluke padnu u vodu već nakon prvih tjedana, planiranje dolaska na Dane komunikacija nešto je čega se ne odričemo, što konstantno veseli, prvu polovinu godine ispunjava slatkim iščekivanjem, a drugu polovinu sažimanjem dojmova i primjenom naučenog. Iako u ovoj fazi ne možemo još otkriti puno više od samog datuma, pripreme su se već zahuktale, prvi su predavači dogovoreni, teme za panele slažu se kao i obično, bit će pun pogodak i super aktualne i korisne“, poručila je Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala.

„Hej, konkurencijo! Možda bolje da preskočite Dane komunikacija 2026. Bit će previše inspiracije, kontakata i ideja koje bismo radije zadržali za sebe. Kao i nagrade. A dragi oglašivači, pogotovo vi kojima je KPI ‘kontinuirani napredak, učenje i razvoj’ – vidimo se u Rovinju od 7. do 10. svibnja 2026.”, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala.

Predavanja kreativaca, dijalog s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionice, svečane dodjele strukovnih nagrada, partyji, niz drugih sadržaja i brojna iznenađenja – sve su to Dani komunikacija, omiljeno okupljalište ključnih oglašivača, agencija, dizajnera i kreativaca, stručnjaka za odnose s javnošću, digitalaca, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije ključnih za stvaranje i pokretanje promjena.



Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija, u organizaciji HURA-e i IAB-a Croatia, bilo je najopsežnije dosad.
Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim Maistrinim hotelima očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 16.01. za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se u prvih desetak dana, zato je dobro svoja mjesta rezervisati na vrijeme.


Prva lica ovogodišnjeg festivala bit će predstavljena u prvom mjesecu, a dotad rezervišite svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2026. godine.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!