TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 29.4.2011.
Kraljevsko vjenčanje u fotografijama Milijuni turista već su nekoliko sati s nestrpljenjem iščekivali jedan od najvažnijih događaja stoljeća. Vjenčanje Kate Middleton i princa Williama. Londonske ulice su bile prepune suvenira mladog para, mnogih obožavatelja kao i kraljevske garde. Katedrala se počela puniti već oko 10 sati, a među gostima našli su se mnogi poznati dizajneri, fotografi, poz
Elton John je na vjenčanje došao s Davidom Furnishom, a nosio je crno odijelo kojem je dao notu svoga osobnog stila te ispod sakoa obukao žuti prsluk i ljubičastu kravatu.
Ubrzo je došao i Guy Ritchie s pratnjom, nakon čega su mnogi prokomentirali kako Madonni jedino nije pošlo za rukom biti na kraljevskom vjenčanju.
Nekada oko 10: 15 h, stigao je i mladoženja. Princ William izišao je iz auta sa svojim bratom, te su se čule ovijacije sa londonskog ulica. Princ je namjerno došao 45 minuta ranije kako bi sve do dolaska Kate bilo savršeno. William je nosio časničku odoru, baš kao i njegov brat koji mu je bio i kum, te opušteno razgovarao sa svim uzvanicima u katedrali.

Victoria Middleton, Kateina majka nosila je pastelne tonove te neizostavan detalj-šešir, dok je kraljica Elizabeta bila odjevena u žuto od glave do pete što je bilo i za očekivati budući da joj je to jedna od omiljenih boja. Žuti šešir sa cvjetnom aplikacijom, žuti kaput i bijele rukavice izbor su kraljice Elizabete. Camilla je također nosila veliki šešir, bisere i ljubičasti kaput, dok je princ Charles bio u odori.
Nakon što je cijela obitelj stigla u katedralu, svijet je s nestrpljenjem iščekivao dolazak mlade. Nakon što smo vidjeli da Kate ulazi u auto s ocem, odjevena u čipkastu vjenčanicu, s nestrpljenjem smo iščekivali trenutak kada će doći pred katedralu.
.jpg)
Male djeveruše su stigle prije Kate i ušle odjevene u bijele haljine, s naglašenim ramenima i mašnom na leđima, dok ih je vodila Katina sestra, Philippa, odjevena u bijelu McQueen haljinu, s blagim loknama i cvijećem u kosi.
Točno u dvanaest sati, Kate je izašla iz auta i bajka je započela. Pri izlazu , sestra joj je pridržala buket, a oči diljem svijeta bile su uprte u Kate. Vjenčanica je u potpisu Alexandera McQueena te bismo je mogli opisati kao elegantnu i tradicionalnu. Gornji dio haljine je ukrašen čipkom te nas je uvelike podsjetila na vjenčanicu Grace Kelly. Donji dio vjenčanice također je ukrašen čipkom, a šlep je dugačak 2 metra. 90% haljine Katina želja, te je do vjenčanja, to bila jedina informacija o the haljini. Kosa joj je bila raspuštena i nosila je Cartier tijaru.
.jpg)

Prstenja su izmjenjena i završen je obred kraljevskoga vjenčanja.

Tko je sve bio na listi uzvanika, pogledajte na fotografijama.



John i Sally Bercow

Tara Palmer-Tomkinso
Princ Albert i Charlene Wittstock
Zara Phillips i Mike Tindall
Naravno da ostajemo još uvijek u Londonu i da donosimo jos fotografija s vjenčanja. Ostanite s nama... dok nas livestreaming ne rastavi.
D.P.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!