TEKST: Maria Krezić
DATUM OBJAVE: 21.2.2022.
Ako pratite svijet mode i interijera, vjerojatno već posvuda uočavate trend "instagramičnih" ogledala nepravilnog i valovitog ruba, nerijetko i s bijelim okvirom ili ramom razigranog kolorita.
Popularno Ultrafragola ogledalo
Najupečatljiviji model je bez sumnje Ultrafragola ogledalo koji je dizajnirao talijanski arhitekt Ettore Sottsass 70ih godina prošlog stoljeća u čast ženama i ženstvenosti. Ovo unikatno vijugavo zrcalo bijele boje obogaćeno je i pink neonskim svjetlom, a još uvijek se proizvodi u Firenci u svom izvornom obliku. Ipak, punu slavu donio mu je dizajnerski pokret u Memphisu iz 80ih, čijim je ovo funkcionalno umjetničko djelo postalo i simbolom.
Ultrafragola kultni i omiljeni komad dostupan je po pozamašnoj svoti od 10 tisuća američkih dolara i krasio je domove Karla Lagerfelda i Belle Hadid, a i popularnih trendseterica i modela poput Leonie Hanne, Nine Sandbech i Lene Perminove. Dostupan je u tek nekoliko maloprodaja u svijetu, ali primjetno je da uvelike dominira u sferi dizajna interijera.
Replika dizajna Gustafa Westmana dostupna i kod nas
Još jedan model sa skandi predznakom koji je oduševio ljubitelje po malo ekscentričnog dizajna, ogledalo je s potpisom mladog švedskog arhitekta i dizajnera Gustafa Westmana. Inačica ovog predimenzionalnog ogledala dostupna je čak i kod nas u high street dućanu Stradivarius, s okvirom u vibrantno zelenoj i plavoj boji.
Ferm Living model
Danski minimalistički dizajn @fermliving se također uvukao u domove zaljubljenika u interijere istančanog ukusa.
Dostupni modeli u regiji
Zanimljivi Insta trend krivudavih ogledala nije zaobišao i maloprodaje u našoj regiji poput Casa Mia salona ekskluzivnog namještaja u Sarajevu, te Zara Home i Emmezeta vodećih dućana za opremanje doma iz susjedne Hrvatske i Srbije.
Foto: Zara Home
Foto: Casa Mia
Foto: Emmezeta
* * *
Naslovna fotografija: @leoniehanne
TEKST: Ada Ćeremida
Zamislite da svaki put kada postavite sto, umjesto obične keramike, koristite tanjire i šoljice iz H&M Home koje izgledaju kao ručno rađene i izdrže svakodnevnu upotrebu. Zvuči predobro da bude istina?
Kad biramo posuđe, često se nađemo u dilemi – želimo nešto što je lijepo, ali i praktično, nešto što traje, a ne samo za fotku. H&M Home u svojim kolekcijama stoneware keramike (100 % stoneware) obećava upravo tu ravnotežu: estetiku koja se uklapa u savršen rustičan ili savremeni stil, plus čvrst materijal koji može izdržati svakodnevne izazove. Ako si se ikada pitao/la da li postoji posuđe koje izgleda kao ručno rađeno, a ne kuca se pri pranju možda si upravo na pravom mjestu.
Jedan od glavnih problema s kojim se mnogi susreću jeste da kuhinjsko posuđe izgubi ljepotu nakon nekoliko pranja, da se glazura oguli ili da tanjiri izgledaju jeftino i masno. H&M Home stoneware rješenja rješavaju ovaj problem zahvaljujući čvrstom materijalu i kvalitetnoj završnoj obradi reactive glazes i ručni rad čine da komadi zadrže karakter, unikatnost i da se ogrebotine te ogrebotine manje vide zbog šarenih tekstura.
Drugi izazov je da nađeš posuđe koje kombinuje lijep dizajn i svakodnevnu funkcionalnost da tanjir bude dubok koliko treba da ne prska, da šolja bude udobna za držanje, da zdjela može primiti salatu ili supu, a da se čak uklopi u dekor stola. Stoneware iz H&M-a često ima “težu” strukturu, solidan osjećaj u ruci, pa ne „pleše“ na stolu, te je otporan na pranje u mašini i na promjene temperature. To omogućava da komadi budu i lijepi i korisni.
Treća stvar koja često zabrinjava jeste cijena u odnosu na dugotrajnost i estetiku da li dobiješ vrijednost za novac?
Ovdje H&M Home opet naoštrava igru: s obzirom da su mnogi komadi veoma pristupačni, ali izrađeni s detaljima kao što su ručni obrubi, prirodne boje, tradicija porcelana/stoneware-keramike, investicija u takav komad znači da nećeš morati stalno kupovati novo kada nešto pukne ili izgubi sjaj.
Uz to, raznovrsnost dizajna znači da možeš birati između neutralnih i upečatljivih komada, što daje slobodu da posuđe služi i kao dekor, ne samo kao alat.
Foto: @ldnloft
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!