TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 7.9.2023.
Kao da ovaj grad sam po sebi već nije dovoljno romantičan svake godine je preplavljen kreacijama koje možemo svrstati u istu kategoriju.
Ovogodišnji crveni tepih na Film Festivalu u Veneciji obilježile su kombinacije edgy stila, metallic detalja, ali i romantičnih, lepršavih haljina koje su ovom događaju dale pružile određenu dozu nježnosti. Prevladavale su crno-bijele kombinacije i haljine s otkrivenim ramenima, koja su naglašena elegantnim ogrlicama uz vrat. Armani, Valentino, Zuhair Murad samo su neka od imena koja su se našla u spoju glamura, luksuza i ljepote.
Carla Bruni je za crveni tepih odabrala Valentino dizajn.
Metallic haljine su iziskivale minimalan ili edgy makeup.
Bijeli modeli Zuhair Murad haljina su na crveni tepih unijeli eleganciju koja nas podsjeća na bajke, ali i posebnu notu luksuza koji se izdvojio i privukao dodatnu pažnju svojim dizajnom.
Cailee Spaeny je svoj izgled princeze postigla u bijeloj Miu Miu haljini.
Crveni tepih ne možemo zamisliti i bez crvenih haljina, iako je dugogodišnji izazov koliko dobro će njihov dizajn doći do izražaja u svom okruženju. Sviđa nam se način na koji je Leona Lewis nosila crvenu boju.
Osim ogrlica, autentičnost u dizajn haljina s otkrivenim ramenima unijele su predimenzionirane ruže i skladan odabir frizura i makeupa. Džejla Ramović je oduševila region svojim stilskim izborom.
Posebnu pažnju je privukla glumica Kasia Smutniak u Valentino odijelu. Duga crna suknja, sako i kravata u kombinaciji s razbarušenom frizurom i minimalnom šminkom su na crveni tepih unijeli šarm kakav nismo ni znali da nam nedostaje. Ostavila je snažan dojam na publiku kada je riječ o samopouzdanju i individualnosti.
U sličnom stilu joj se pridružila Caterina Murino u crnom odijelu. Crveni ruž i detalji na gornjem dijelu su ovaj look učinili glamuroznim i jednim od onih koje želimo rekreirati.
Eleonora Carisi se odlučila za elegantnu Rami Kadi haljinu u pastelno plavoj boji s detaljima koji su se savršeno uklopili s njenom energijom i uvezali u priču s tetovažama koje su izvirivale na ramenima, ispod haljine te se tako izdvojila kao jedan od favorita.
* * *
Naslovna fotografija: @paolaturani
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!