TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 7.9.2023.

Kao da ovaj grad sam po sebi već nije dovoljno romantičan svake godine je preplavljen kreacijama koje možemo svrstati u istu kategoriju.


Ovogodišnji crveni tepih na Film Festivalu u Veneciji obilježile su kombinacije edgy stila, metallic detalja, ali i romantičnih, lepršavih haljina koje su ovom događaju dale pružile određenu dozu nježnosti. Prevladavale su crno-bijele kombinacije i haljine s otkrivenim ramenima, koja su naglašena elegantnim ogrlicama uz vrat. Armani, Valentino, Zuhair Murad samo su neka od imena koja su se našla u spoju glamura, luksuza i ljepote.

Carla Bruni je za crveni tepih odabrala Valentino dizajn. 

 



Metallic haljine su iziskivale minimalan ili edgy makeup.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TONI GARRN (@tonigarrn)



Bijeli modeli Zuhair Murad haljina su na crveni tepih unijeli eleganciju koja nas podsjeća na bajke, ali i posebnu notu luksuza koji se izdvojio i privukao dodatnu pažnju svojim dizajnom.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nima Benati (@nimabenati)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Pronovias (@pronovias)



Cailee Spaeny je svoj izgled princeze postigla u bijeloj Miu Miu haljini.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Céline (@thecelinista)

 

Crveni tepih ne možemo zamisliti i bez crvenih haljina, iako je dugogodišnji izazov koliko dobro će njihov dizajn doći do izražaja u svom okruženju. Sviđa nam se način na koji je Leona Lewis nosila crvenu boju

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ????? ????? ? (@leonalewis)



Osim ogrlica, autentičnost u dizajn haljina s otkrivenim ramenima unijele su predimenzionirane ruže i skladan odabir frizura i makeupa. Džejla Ramović je oduševila region svojim stilskim izborom.

 



Posebnu pažnju je privukla glumica Kasia Smutniak u Valentino odijelu. Duga crna suknja, sako i kravata u kombinaciji s razbarušenom frizurom i minimalnom šminkom su na crveni tepih unijeli šarm kakav nismo ni znali da nam nedostaje. Ostavila je snažan dojam na publiku kada je riječ o samopouzdanju i individualnosti.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kasia Smutniak (@lasmutniak)



U sličnom stilu joj se pridružila Caterina Murino u crnom odijelu. Crveni ruž i detalji na gornjem dijelu su ovaj look učinili glamuroznim i jednim od onih koje želimo rekreirati.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kiton (@kiton)



Eleonora Carisi se odlučila za elegantnu Rami Kadi haljinu u pastelno plavoj boji s detaljima koji su se savršeno uklopili s njenom energijom i uvezali u priču s tetovažama koje su izvirivale na ramenima, ispod haljine te se tako izdvojila kao jedan od favorita.

 

 * * *
Naslovna fotografija: @paolaturani


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!