TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 6.1.2023.

Kada govorimo o trendovskim izvješćima u svijetu mode, bez torbi i cipela ne možemo započeti novu godinu.


Moda je jedan od najcikličnijih industrija pa je samim tim i praćenje trendova ponekad zamoran zadatak. No, ipak želimo znati koji će to modeli biti popularni u godini pred nama. Koliko kod da su važni odjevni komadi, pravi poznavaoci mode i stila znaju da ključ uspješne kombinacije leži u dodacima. Torbe i cipele mogu od jednostavne kombinacije kreirati onu za kojom će se par osoba okrenuti na ulici. Stoga naša današnja lista govori upravo o ovim neizostavnim komadima. 

Hoćemo li i u ovoj godini gledati omiljene jesenje baletanke iz vješte radionice brenda Miu Miu ili pak cipele za koje s pravom možemo reći da su ostavile najpamtljiviji trag u 2022., a to su naravno Valentino cipele s platformom? A šta će biti s torbama? Da li nastavljamo s trendom popularne Fendi torbe koju je voljela Carrie B, a i mi s njom, ili nas čekaju neki noviteti, otkrijte u nastavku.  

 

Trend za torbe u 2023. 

Duple torbe 

Zašto imati jednu kada možemo nositi dvije torbe u isto vrijeme. Istina, neki brendovi poput Fendi su na pistama modelima dodijelili više torbi u jednoj kombinaciji. Iz toga će proizaći trend torbi 2 u 1. Veća torba koja je spojena s nešto manjom. Osim što je zabavan, ovaj trend je i odličan za bolju organizaciju stvari koje nosimo. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fendi (@fendi)



One koje kradu pažnju

Kako smo spomenuli i na samom početku današnje priče, torbe mogu kombinaciji dati taj 'wow' element. Upravo će torbe s cirkonima i kristalnim kamenčićima dati najbolji efekat. Već sada je ponuda high street brendova ispunjena ovakvim modelima. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Leonie Hanne (@leoniehanne)



Torbe na rame 

Trend koji smo vidjeli da se proslavlja i u prethodnoj godini, u 2023. će ostvariti svoj vrhunac popularnosti. Torbe na rame poput onih koje su nosile trendseterice 2000ih godina su must have i ove sezone. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Leonie Hanne (@leoniehanne)


 

Trendovi za obuću u 2023.


Baletanke 

Da, Miu Miu trend jednostavno nije doživio svoj peak u prethodnoj godini pa smo odlučni proslaviti ih u novoj sezoni. Svoje dupe baletanke ćete moći pronaći u omiljenim high street dućanima. Neka se vaša stopala odmore. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @camillecharriere



Duboke čizme 

Još jedan trend koji smo u 2022. dočekali i prihvatili objeručke. Priznate modne kuće kažu da ovaj model ostaje i u 2023. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Leonie Hanne (@leoniehanne)



Cipele u jarkim bojama

Dok još uvijek čekamo prve pahulje, nestvarno zvuči razmišljati o ljetnim trendovima. No, ova lista treba da posluži kao vaš personalni vodič za shopping i odijevanje u 2023. Stoga vas upozoravamo da nas na ljeto očekuje lavina veselih boja i dezena kada su sandale u pitanju. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Leonie Hanne (@leoniehanne)

* * * 
Naslovna fotografija: @leoniehanne


Bonjour

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

TEKST: Bonjour.ba/PR

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.

U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.

Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_1
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_2
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13

Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.

Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.

 



Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.

Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_6
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_7
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_8

Zubun kao anti-muzejski objekt

Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.

„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.

Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_4
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_12
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_3
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_5

Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_11
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_9
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_10

Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_14
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_15

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!