TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 6.1.2023.
Kada govorimo o trendovskim izvješćima u svijetu mode, bez torbi i cipela ne možemo započeti novu godinu.
Moda je jedan od najcikličnijih industrija pa je samim tim i praćenje trendova ponekad zamoran zadatak. No, ipak želimo znati koji će to modeli biti popularni u godini pred nama. Koliko kod da su važni odjevni komadi, pravi poznavaoci mode i stila znaju da ključ uspješne kombinacije leži u dodacima. Torbe i cipele mogu od jednostavne kombinacije kreirati onu za kojom će se par osoba okrenuti na ulici. Stoga naša današnja lista govori upravo o ovim neizostavnim komadima.
Hoćemo li i u ovoj godini gledati omiljene jesenje baletanke iz vješte radionice brenda Miu Miu ili pak cipele za koje s pravom možemo reći da su ostavile najpamtljiviji trag u 2022., a to su naravno Valentino cipele s platformom? A šta će biti s torbama? Da li nastavljamo s trendom popularne Fendi torbe koju je voljela Carrie B, a i mi s njom, ili nas čekaju neki noviteti, otkrijte u nastavku.
Trend za torbe u 2023.
Duple torbe
Zašto imati jednu kada možemo nositi dvije torbe u isto vrijeme. Istina, neki brendovi poput Fendi su na pistama modelima dodijelili više torbi u jednoj kombinaciji. Iz toga će proizaći trend torbi 2 u 1. Veća torba koja je spojena s nešto manjom. Osim što je zabavan, ovaj trend je i odličan za bolju organizaciju stvari koje nosimo.
One koje kradu pažnju
Kako smo spomenuli i na samom početku današnje priče, torbe mogu kombinaciji dati taj 'wow' element. Upravo će torbe s cirkonima i kristalnim kamenčićima dati najbolji efekat. Već sada je ponuda high street brendova ispunjena ovakvim modelima.
Torbe na rame
Trend koji smo vidjeli da se proslavlja i u prethodnoj godini, u 2023. će ostvariti svoj vrhunac popularnosti. Torbe na rame poput onih koje su nosile trendseterice 2000ih godina su must have i ove sezone.
Trendovi za obuću u 2023.
Baletanke
Da, Miu Miu trend jednostavno nije doživio svoj peak u prethodnoj godini pa smo odlučni proslaviti ih u novoj sezoni. Svoje dupe baletanke ćete moći pronaći u omiljenim high street dućanima. Neka se vaša stopala odmore.
Duboke čizme
Još jedan trend koji smo u 2022. dočekali i prihvatili objeručke. Priznate modne kuće kažu da ovaj model ostaje i u 2023.
Cipele u jarkim bojama
Dok još uvijek čekamo prve pahulje, nestvarno zvuči razmišljati o ljetnim trendovima. No, ova lista treba da posluži kao vaš personalni vodič za shopping i odijevanje u 2023. Stoga vas upozoravamo da nas na ljeto očekuje lavina veselih boja i dezena kada su sandale u pitanju.
* * *
Naslovna fotografija: @leoniehanne
TEKST: Bonjour.ba - PR
Crnogorska modna dizajnerica Milena Đurđić, jedno od najprepoznatljivijih imena regionalne modne scene, posljednjih godina gradi karijeru koja uspješno spaja istančanu estetiku, društveni kontekst i hrabar stilski izražaj.
Osim autorskog rukopisa koji je jasno prepoznatljiv, Milena Đurđić se tokom godina profilirala i kao dizajnerica koju biraju poznate ličnosti s regionalne i svjetske scene. 
Njene kreacije nosile su brojne javne osobe iz svijeta filma, mode i politike, uključujući međunarodno prepoznatu poduzetnicu i javnu govornicu Sara Al Madani.
Milena je godinama prisutna i kao gošća Sarajevo Film Festivala, gdje se njen dizajn kontinuirano pojavljuje na crvenom tepihu, a ove godine posebno se istaknula kreacijom za evropsku glumicu u usponu Lidiju Kordić, koja se na festivalu pojavila u njenoj haljini odabranoj među deset najupečatljivijih izdanja crvenog tepiha, prema izboru modnih urednika i stručne javnosti.
Njene kreacije nosili su i istaknuti regionalni glumci poput Emira Hadžihafizbegovića, dok je na međunarodnoj sceni dodatnu pažnju privukla kada je poznata manekenka Bruna Gadelha nosila njen dizajn na Forbesovom događaju u Brazilu.
Među važnim projektima izdvaja se i dizajn scenskog kostima za Vanja Radovanović, crnogorskog predstavnika na Eurosongu, kao i kreacija haljine za Prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, koja je izazvala veliku pažnju međunarodnih medija.
Njena najnovija kolekcija Rev to Real 0000 predstavlja prirodan nastavak tog autorskog puta; promišljen, zreo i jasno pozicioniran u savremenom modnom diskursu.
Kolekcija je strukturirana kao vizuelna i konceptualna transformacija: od introspekcije ka jasnoći, od apstraktnog ka konkretnom. 
Dominantni crni modeli u uvodnom dijelu kolekcije simbolizuju unutrašnje preispitivanje, dok se kroz zemljane tonove maslinasto zelene i braon uspostavlja veza sa realnošću, stabilnošću i prirodnim okruženjem. Završni dio donosi svjetlije nijanse, naglašavajući rasterećenje i izlazak u novu, jasnije definisanu fazu.
Milena Đurđić modu ne posmatra isključivo kao estetski izraz, već kao sredstvo komunikacije i refleksije savremenog društva. Kroz precizno konstruisane siluete i snažan materijalni izraz, kolekcija Rev to Real 0000 istražuje odnos pojedinca i sistema, lične slobode i kolektivne odgovornosti, teme koje su danas jednako relevantne na modnoj pisti i izvan nje.
Dizajnerica je diplomirala modni dizajn u Rimu, a njen profesionalni put obilježen je međunarodnim prezentacijama i priznanjima: od Dubaija i Venecije do prestižnih filmskih i modnih događaja. 
Posebnu pažnju međunarodne javnosti privukla je kreacijom haljine za prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, kao i osvajanjem dvije statue Oscar della Moda priznanja u Italiji, koje se često naziva „Oscarom mode“, prvo je bila dobitnica srebrnog a od ove godine i zlatnog oskara.
Za BH publiku, Milena Đurđić predstavlja primjer regionalnog brenda koji uspješno gradi prepoznatljiv identitet, ali istovremeno ostaje nosiv, funkcionalan i tržišno relevantan. Njene kolekcije nastaju u vlastitom ateljeu, sa jasnim fokusom na kvalitet izrade, dugotrajnost i individualni pristup klijentima.
Kolekcija Rev to Real 0000 dostupna je kroz direktan kontakt s brendom, a interes za njene komade raste i van granica Crne Gore, posebno među publikom koja traži odjeću s jasnom autorskom pričom, ali i realnom primjenom u svakodnevnom životu.
Milena Đurđić još jednom potvrđuje da savremena moda s Balkana može biti istovremeno konceptualna, međunarodno relevantna i komercijalno održiva, bez kompromisa na identitetu.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!