TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 24.4.2023.
Porastom popularnosti laganijeg makeup izdanja koji uključuje samo par baznih proizvoda, tekuća rumenila izgradila su poseban status na beauty sceni.
Nakon što su svjetski vizažisti i beauty insajderi otkrili da uz kvalitetno tekuće rumenilo možemo osvježiti cjelokupni svoj look, sve više dama želi investirati upravo u taj proizvod. Naime, odlični su za svakodnevna makeup izdanja, a posebice za tople dane kada želimo unijeti dodatnu dozu svježine.
Lako se nanose, prilagodljivi su te uz samo malu količinu proizvoda transformiraju naš look i zaokružuju makeup na poseban način. Također, jedna od prednosti koje beauty entuzijastice ističu je ta da daju prirodan izgled. Stoga, zavirili smo koja tekuća rumenila imaju najviše pozitivnih recenzija, a koja se mogu naći na policama u Bosni i Hercegovini.
Chanel Water Fresh Blush
Kolekcijom Les Beiges Chanel je predstavio lagano i veoma dojmljivo tekuće rumenilo koje dolazi u tri različite nijanse. Rumenilo je zanimljive vodenaste teksture zbog čega se veoma lako nanosi tapkanjem prstiju. Daje svjež, prirodan izgled i veoma je lagan na koži zbog čega je odličan proizvod za tople ljetne dane.
@daceycash chanel water-fresh blush in deep apricot #liquidblush #chanelblush #waterblush #serumblush #blush #fallblush ♬ original sound - Dacey Cash
Max Factor Miracle Pure Cream
Rumenilo Miracle Pure Cream dolazi u četiri nijanse - radiant rose, blooming berry, vintage peony i sunlit coral. Lagane je teksture, a na koži ostavlja veoma uredan ružičasti trag. Na društvenim mrežama dobilo je epitet drogerijske verzije prepoznatljivih Charlotte Tilbury tekućih rumenila, koji još uvijek nisu dostupni u trgovinama u Bosni i Hercegovini.
@superdrug The perfect cream blush doesn't ex…Meet MaxFactor Miracle Pure Cream Blush ?. Infused with hyaluronic acid & squalane, to plump & hydrate skin ✨?@Leila #MiraclePureBlushBlush #maxfactor #creamblush ♬ Extra - Tripov
essence Lip&Cheek Tint
Višenamjenski proizvod Lip&Cheek Tint instant je privukao pažnju beauty insajderica. Naime, riječ je o proizvodu brenda essence koji daje koži neodoljiv svjež i odmoran izgled. Lip&Cheek Tint možete koristiti na usnama, obrazima pa čak i kao sjenu na kapcima.
@rischnyy essence What a tint Lip & Cheek Tint?? #essence ##blushtint #newmakeup #viralmakeup #makeupdupe ♬ I bet Ava saw this - nataliejanesings
* * *
Naslovna fotografija: @lesliedumeix.mua
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!