Svi pričaju o Avonovoj kampanji protiv raka dojke #budizdrava
Tekst:Bonjour.ba
MODNE VIJESTIAvon je postao poznat kao beauty kuća koja se već duže zalaže i sudjeluje u različitim akcijama za borbu protiv raka dojke. Jedan od njihovih posljednjih projekata, nazvan #budizdrava, kao cilj navodi podizanje svijesti o važnosti prevencije raka dojke. Kampanja u pozitivnom tonu podsjeća žene na važnost redovitih liječničkih pregleda i samopregleda.
Okosnica kampanje je pjesma „Oda grudima“, koju su uz profesionalnu pomoć Maye Sar i Sanje Doležal, otpjevale i snimile žene koje se bore protiv raka dojke kako bi svima nama poručile koliko je važno brinuti se o svom zdravlju.
„Drago mi je da je moja prva suradnja sa Avonom upravo na ovom projektu. Kampanje poput ove su dobar put, jer alarmiraju puno veći auditorij koji treba da čuje poruku. „Oda grudima“ je šarmantna pjesma koju smo moja kolegica, predivna Sanja Doležal i ja snimile zajedno sa oboljelim ženama. Vjerujem da smo na najbolji mogući način, u pozitivnom i veselom tonu učinili da dame koje pogledaju naš video i odu na stranicu budizdrava.com dobiju poticaj da naprave samopregled i odu na pregled dojki.“- prokomentirala je Maya Sar.
„Avon je svjestan važnosti podizanja svijesti o borbi protiv raka dojk, i činjenice da je ovu opaku bolest moguće pobijediti uz veliku podršku najbližih, ali i šire društvene zajednice. Brojke upućuju na to da u Bosni i Hercegovini godišnje od raka dojke oboli oko 1.300 žena, a čak 500 ih izgubi bitku za život. Rak dojke je izlječiv ako se otkrije na vrijeme, ali još uvijek premali broj žena obavlja redovne preglede. Trebamo kontinuisano poticati žene na pravovremene i redovne preglede dojki. Iz tog razloga smo stvorili i posebnu web stranicu budizdrava.com koja će od sada na jednom mjestu objediniti sve potrebne podatke o samopregledu, pregledima, savjetima te s posebnom aplikacijom koja će svakoj ženi poslati individualizirani podsjetnik za obavljanje pregleda.“ – poručili su iz Avona.
„Kroz mnoge svoje kampanje u borbi protiv raka dojke Avon je pružio podršku ženama koje su se suočile s dijagnozom raka dojke, a ova kampanja predstavlja odličan podsjetnik za zdrave žene da misle na sebe, da vode brigu o svom zdravlju, da rade redovite samopreglede i preglede dojki, da postanu svjesne, osviještene i odgovorne za svoje zdravlje. Mnogim ženama je upravo tih nekoliko minuta koje su svaki mjesec odvojile za samopregled, za svoje zdravlje, spasilo život.“ istaknula je gospođa Maja Memić iz udruženja žena oboljelih od karcinoma dojke „Novi Pogled“ iz Mostara.
Voli se. Pregledaj se. Budi zdrava.
">
Avon PR/MODAMO.info