TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 8.11.2021.
Gordon Matthew Thomas Sumner CBE, za sve nas poznatiji kao Sting, je engleski muzičar, pjevač, tekstopisac i glumac sa bogatom karijerom čiji koncert je najavljen kao najveći događaj koji nas očekuje u sljedećoj godini 19.03.
Na službenoj web stranici pronašli smo informaciju da sa zadovoljstvom najavljuju daljnje datume u Evropi tokom Stingove turneje 'My Songs' 2022. koji uključuju koncerte u Latviji, Litvaniji, Rumuniji, Mađarskoj, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj i Njemačkoj.
Također, obradovala nas je činjenica i da je Sting na oficijelnom Instagram profilu potvrdio ovu vijest.
Za "najveći muzički događaj 21. vijeka u Sarajevu"- kako su nazvali iz Avalon Produkcije, ulaznice dolaze u ograničenom broju u prodaji od petka 12.11. od 9 sati preko servisa kupikartu.ba.
Za sarajevski koncert Stinga, publika iz cijele Bosne i Hercegovine kao i čitavog regiona će imati priliku kupiti ulaznice po sljedećim cijenama:
Koncert će trajati dva sata i bit će sastavljen od Stingovih najvećih hitova, ali će istovremeno biti i promocija novog albuma „The Bridge“ koji izlazi 19.11. i već je najavljen uspješnim radijskim hit-singlom “Rushing Water”.
https://www.youtube.com/watch?v=0U5CWjQeUnE
Također, iz Avalon produkcije saznajemo da ovaj koncert čini posebnim je i činjenica da je najavljen samo četiri mjeseca do njegovog održavanja, a koncerti i turneja ovakvog tipa izvođača se objavljuju i do godinu dana ranije.
Stoga savjetuju da budete brzi sa kupovinom ulaznica!
A dok nestrpljivo čekamo početak prodaja karata, uživajte u nekim od najboljih pjesama od Desert Rose, Englishman in New York do Every little thing she does is magic.
https://www.youtube.com/watch?v=u0kTZHqvfX0
***
Naslovna fotografija: @theofficialsting
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!