TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 6.11.2023.

Ako se pitate šta u ovom mjesecu možete raditi nakon posla ili kako što bolje iskoristiti vikende i period pred nama, predlažemo da mjesec ispunite svijetom filma i muzike.


Istražili smo najavljene izložbe, filmove i predstave i možemo reći da Sarajevo ovog novembra zaista časti obimnom kulturnom trpezom.


Filmovi 

Kinima dominiraju akcija, avantura i trileri, a posebno se izdvaja film Une Gunjak, Ekskurzija. Ljubitelje starijih filmova će obradovati sjajna najava projekcija u Kinoteci. Posao stoljeća (Deal of the century) iz 1971. godine je na repertoaru već sutra - 8.11. 

 



Bijes (Rampage) iz 1987. je odličan izbor za ljubitelje trilera snimljenih prema istinitim pričama o serijskim ubistvima. Glavni akter ove priče je Richard Trenton Chase čiju priču puštamo da sami istražite ukoliko je ovo vaš "cup of tea". Međutim, u ovoj skupini se izdvaja režija Michelangelo Antonioni i njegovo Uvećanje (Blow-Up) iz 1966. godine, s Jane Birkin u glavnim ulogama.


Izložbe 

11.11. će se u Galeriji Manifesto, u saradnji s neprofitnom organizacijom ŠTO TE NEMA održati aukcija umjetničkih dijela. 30 umjetnica i umjetnika donirali su svoje umjetničke radove, a među njima su Šejla Kamerić, Bojan Stojčić, Kemil Bekteši, Adna Muslija, Benjamin Čengić i Alma Gačanin.

Samo dan kasnije, 12. novembra u Domu mladih će biti održan sedmi po redu OREA Art Market koji će okupiti 53 proizvođača, a uz njih i brendove ih Srbije i Hrvatske. 


Muzika 

Moramo priznati novembar i uvod u hladne dane su već godinama asocijacija na note koje u grad donosi Sarajevo Jazz Festival. Timeline i izvođače pogledajte na linku ovdje, a do tada, ako vam već neko od prijatelja nije javio - obradovat će vas dolazak Jamesa Cartera u BKC, a u sklopu Jazz Festa. 

U srodnim, plavim notama, 9. novembra uskočite u The BLUES TRAIN u Jazzbini. Na istom mjestu i praćen dobrom muzikom je Brain Breaker pub quiz opšteg znanja. Bilo da više uživate u historijskim činjenicama, muzici, filmu ili sportu - sigurno će se naći pitanje na koje baš vi imate tačan odgovor!

 



Pozorište

Prostorije Narodnog Pozorišta u Sarajevu su u narednim danima također rezervisane za Jazz, ali i u ovom mjesecu imate priliku gledati „Marlene Dietrich – Pet tačaka optužnice“, a u SARTRu nas očekuje obiman repertoar i nama najprimamljivija, dirljiva predstava nastala prema tekstu Jeff Barona. “U posjeti kod gospodina Greena”.

 

* * *
Naslovna fotografija: @khkris


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!