TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 7.3.2022.

Više od 98% privatnih kompanija u BiH čine mala i srednja preduzeća, koja stvaraju preko 60% BDP-a i doprinose zapošljavanju do 70%.

Statistike pokazuju da je razvoj preduzetništva posljednjih godina u značajnom porastu, prvenstveno radi stvaranja novih radnih mjesta, ali i cjelokupnog doprinosa privrednom razvoju zemlje. I dok druge zemlje regije bilježe pozitivne rezultate na polju ženskog preduzetništva, zvanični podaci Agencije za statistiku BiH pokazuju da u jugoistočnoj Evropi imamo najnižu stopu učešća ženske radne snage.

Ipak, programi podrške i mentorstva kreiraju trend pozitivnih promjena, koji rezultira povećanjem broja kompanija u vlasništvu žena u BiH - i po broju i po ekonomskom utjecaju. Jedan od takvih programa je BizUP program koji realizira Fondacija 787 uz podršku Britanske ambasade u BiH i UN Women BiH. U sklopu dosadašnjeg programa podrške preduzetnicama iz raznih dijelova BiH, za oko 30 učesnica je obezbijeđena tailor-made stručna podrška u razvoju biznisa, rad sa mentorima/cama na unapređenju poslovanja, te su osigurana i bespovratna grant sredstva u iznosu od 160.000 KM.

Krunu ovogodišnjeg izdanja BizUp programa predstavlja Samit osnivačica biznisa, koji će na jednom mjestu okupiti važne aktere/ke u preduzetničkom ekosistemu u BiH, preduzetnice i sve generacije korisnika BizUP programa do sada. Samit će biti održan 9.3. 2022. godine u sarajevskoj Vijećnici, a uz zanimljive govore i panel diskusije na događaju će učestvovati NJ.E. Matthew Field, ambasador Velike Britanije u BiH, David Saunders, predstavnik UN Women BiH i Dajana Džindo, izvršna direktorica Fondacije 787. Svoje zanimljive poslovne priče, te izazove sa kojima su se susretale u poslovnom razvoju predstavit će, između ostalih, Amra Džeko, suosnivačica OREA Bazara, Dunja Jovanić, poznata influenserica i preduzetnica iz Srbije, Tina Ruseva, preduzetnica iz Njemačke i osnivačica biznisa Mentessa, koja je osigurala višemilionska sredstva za poslovanje svog malog biznisa, te druge preduzetnice.

 



„Događaji poput Samita osnivačica biznisa u organizaciji Fondacije 787 odlična su prilika da se preduzetnicama i njihovim malim biznisima iz cijele BiH omogući veća vidljivost, razmjena iskustva i umrežavanje, ali i razgovor o važnim temama relevantnim za unapređenje njihovog poslovanja. Raduje me i činjenica da će u sklopu ovog događaja u prelijepom ambijentu sarajevske Vijećnice biti organizovan i izložbeni sajam zahvaljujući kojem će se svi prisutni moći upoznati sa preduzetnicama i njihovim proizvodima i uslugama. Pažljivo osluškujući potrebe bh. preduzetnica u njihovom poslovanju i oslanjajući se na napore koji se svakodnevno ulažu u podržavanje i investiranje u poslovne inicijative u našoj zemlji, istinsko je zadovoljstvo biti dio jednog ovakvog događaja. Na našem primjeru smo imali priliku vidjeti da slični programi daju jak vjetar u leđa preduzetnicama, pružajući im priliku da lakše dođu do ciljane publike“, izjavila je Amra Džeko, jedna od osnivačica OREA Bazara.

Samit osnivačica biznisa će biti prilika i da se kroz izložbeni sajam svi zainteresovani građani/ke upoznaju sa preduzetnicama, njihovim proizvodima i uslugama, ali i prilika za umrežavanje i ostvarivanje novih saradnji. U izložbenom dijelu događaja bit će predstavljeni mali biznisi iz različitih industrija - ručnih radova, opreme za bebe, prehrambeni proizvodi, specijalizirani ugostiteljski objekti, odjevni predmeti i modni dodaci, kozmetika i drugi.

U srijedu, 9.3., u periodu od 15:30 do 17:00 sati, vrata Vijećnice će biti otvorena za sve posjetioce/teljke, te iz Fondacije 787 pozivaju zainteresirane da se pridruže i pruže podršku razvoju malih biznisa u vlasništvu ženskih preduzetnica.

***
Naslovna fotografija: Fondacija 787 Promo 


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!